Ja, eragon en de_Verzamelaar denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen geëmigreerd uit Nederland vanwege de corona maatregelen of de vaccinatie dwang, heeft iemand de emigratie cijfers? Mensen die massaal asiel aanvragen in Zweden ofzo?
Of gaat dat zelfs de biblebelters een stapje te ver?
Dit.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het inmasseren is begonnen.
(...)
Vergeet erno niet, maar die zou dan naar Duitsland emigreren ivm Robert Koch.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, eragon en de_Verzamelaar denk ik.
Zoiets als Dettol vernietigt 99,9% van de bacteriën dat heel imposant klinkt totdat men de aantallen leest dat er dan nog miljarden deeltjes overblijven om te infecteren.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Vaccin gaat besmetting wel tegen. 50-90% voor Pfizer, 60-80% voor AZ en 70-90% voor Moderna
Die QR-codes gaan ons echt niet redden, tenzij je ze ook bij de kerk en de moskee verplicht.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel inderdaad. Alleen.. in hoeverre heeft dat dus effect in de ziekenhuizen? Als het geen effect heeft is dat koren op de molen van de complotdenkers natuurlijk.
Die betalen we toch zelf wel weer terug toch.... linksom of rechtsom.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hebben jullie angst voor? Het gaat nog weken duren voordat er echt serieuze maatregelen zouden kunnen komen en ik denk dat men daar economisch ook niet aan wil. De schatkist is leeg aan het geraken.
Dit is een erg domme vergelijking.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zoiets als Dettol vernietigt 99,9% van de bacteriën dat heel imposant klinkt totdat men de aantallen leest dat er dan nog miljarden deeltjes overblijven om te infecteren.
De happy ending volgt spoedig.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het inmasseren was toch al begonnen? Of was dat het voorinmasseren?
Ik denk dat als het verder misgaat met de ziekenhuizen dan alleen Zwolle kan het wel eens 'pats boem' snel gaan!quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat nog weken duren voordat er echt serieuze maatregelen zouden kunnen komen en ik denk dat men daar economisch ook niet aan wil.
Maar wie weet waren we zonder de scans wel lijken aan het stapelen op de parkeerplaats...quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die QR-codes gaan ons echt niet redden, tenzij je ze ook bij de kerk en de moskee verplicht.
Zal wel weer zeer onbevredigend gaan worden.quote:
Sommigen zijn vooral zichzelf mentaal aan het voorbereiden, geloof ik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het inmasseren was toch al begonnen? Of was dat het voorinmasseren?
Wat niet ethisch is dat die groep ongevaccineerden tot schuldige wordt verklaard.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vaccins zijn uiteraard een middel en geen doel. We vinden het niet ethisch om ongevaccineerden te weigeren. Maar dat ongevaccineerden de hele samenleving met beperkingen opzadelen is evengoed niet ethisch. Als het zo ver komt moeten 2G of bij code zwart ongevaccineerden achteraan in de rij gewoon op tafel komen als zijnde bespreekbaar imo.
Ik zeg niet dat ik er voorstander van ben, maar dan vind ik dat alle taboes van tafel moeten en alle opties bespreekbaar moeten zijn.
angst heb ik sowieso niet maar niet echt trek in nog eens vrijheid beperkende maatregelenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hebben jullie angst voor? Het gaat nog weken duren voordat er echt serieuze maatregelen zouden kunnen komen en ik denk dat men daar economisch ook niet aan wil. De schatkist is leeg aan het geraken.
Dat doen we al 1,5 jaar hier in dit topic en is nou eenmaal onderdeel van de discussie (geworden). We dachten dat het eindelijk wel eens klaar zou zijn als 70-80-90% gevaccineerd zou zijn, maar de nasleep blijkt toch weer meer impact te hebben en langer te duren dan we allemaal verwacht hadden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sommigen zijn vooral zichzelf mentaal aan het voorbereiden, geloof ik.
Er is letterlijk nog geen enkel besluit genomen (of maatregel genomen) en men begint al te luchtfietsen over schoolsluiting.
Is ook een prima copingsmechanisme natuurlijk. Ga van het slechtste uit, dan valt het altijd mee.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er is letterlijk nog geen enkel besluit genomen (of maatregel genomen) en men begint al te luchtfietsen over schoolsluiting.
Alleen maar zodat er straks 'dat hadden we al voorspeld' gezegd kan worden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hooibaal?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, eragon en de_Verzamelaar denk ik.
Kheb het altijd een beetje voorbarig gevonden om te doen alsof we er vanaf zijn voordat het najaar goed en wel is losgebarsten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat doen we al 1,5 jaar hier in dit topic en is nou eenmaal onderdeel van de discussie (geworden). We dachten dat het eindelijk wel eens klaar zou zijn als 70-80-90% gevaccineerd zou zijn, maar de nasleep blijkt toch weer meer impact te hebben en langer te duren dan we allemaal verwacht hadden.
Als je alles voorspelt klopt er altijd wel wat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen maar zodat er straks 'dat hadden we al voorspeld' gezegd kan worden.
Jij bent wel echt de leukste thuis he?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je alles voorspelt klopt er altijd wel wat.
Een kapotte (analoge) klok staat ook twee keer per dag goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |