Als je geen booster neemt dan wordt je niet meer als volledig gevaccineerd gezien, raak je je groene vinkje kwijt en ja, dan zul je ook bij de 'schuldige' horen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou ik een booster nemen als het verloop van COVID toch mild is nu ik volledig gevaccineerd ben? Mocht ik überhaupt nog een keer besmet worden.
Ho ho, daar gaat het niet om hé. Dat is wat we zelf erbij verzinnen. Ik weet ook wel een boel als sus... dan zo... uitspraken, zegt niet zo veel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Als je geen booster neemt dan wordt je niet meer als volledig gevaccineerd gezien, raak je je groene vinkje kwijt en ja, dan zul je ook bij de 'schuldige' horen.
Dat is helemaal okay, ik sta er gewoon zo in.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ho ho, daar gaat het niet om hé. Dat is wat we zelf erbij verzinnen. Ik weet ook wel een boel als sus... dan zo... uitspraken, zegt niet zo veel.
Wellicht moeten we tot een eerlijke verdeling besluiten waarbij een corona patient niet standaard altijd voorrang krijgt maar er ook wel eens een kanker patient en dergelijke die goed behandelbaar is maar nu wel dood gaat door de uitgestelde zorg er alsnog aan dood gaat?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Stel dat de ICs worden afgeschaald naar 1 bed in Nederland en de ICs overstromen, ligt dat dan aan die zieke mensen of aan te weinig IC-bedden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |