de verzorgers hebben zo'n draagbare defibrilator en die zijn die meneer gaan helpenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Doorspelen wil toch niet zeggen dat ze iemand dood laten gaan neem ik aan? Kan toch gewoon een ambu komen?
Jezusquote:
Je kan niet met iedereen rekening nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik dat suggereerde![]()
Gaan ze nog wel verder spelen? Misschien te haastig gelezen.
Ja maar zo snel mogelijk hulp bieden is vaak wel essentieel.. De verzorgend arts van 1 van de teams rende het veld over met zo'n kastjequote:Op zondag 17 oktober 2021 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Doorspelen wil toch niet zeggen dat ze iemand dood laten gaan neem ik aan? Kan toch gewoon een ambu komen?
Haha Et tu Brute?quote:
Oké dat is top dan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
de verzorgers hebben zo'n draagbare defibrilator en die zijn die meneer gaan helpen
Wat denk je zelfquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké dat is top dan.Maar je zou verwachten dat er ook ander EHBO-personeel met apparatuur aanwezig is voor dit soort gevallen.
Ja ik las het. Fijn voor deze man dat ze adequaat hebben gereageerd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zo snel mogelijk hulp bieden is vaak wel essentieel.. De verzorgend arts van 1 van de teams rende het veld over met zo'n kastje
Ja normaal toch om bij zo'n menigte EHBO-mensen rond te hebben lopen die ook met zo'n ding overweg kunnen.quote:
ook zo'n bagger bedenksel beertenderquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hebben een airfryer. 180 euro of zo. Met spit en trommel wat draait. Hoef je niet te schudden en er kan een 🐔 in. Wat een kutding. Staat in de schuur te verrotten, naast de dure biertender
Net als die vustjes waar je dan zelf mee kan tappen. 4 liter schuim genot.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook zo'n bagger bedenksel beertender![]()
![]()
Daar hebben ze misschien het geld niet voor ..quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké dat is top dan.Maar je zou verwachten dat er ook ander EHBO-personeel met apparatuur aanwezig is voor dit soort gevallen.
en ze zijn ook nog eens een stuk duurderquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Net als die vustjes waar je dan zelf mee kan tappen. 4 liter schuim genot.
Is dat niet gewoon verplicht?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben ze misschien het geld niet voor ..
sommige mannen vinden getapte biertjes leukerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mannen vinden getapte biertjes leuker
ja hequote:
Nou, het is wel handig.. maar vaatjes niet aan te slepen. Later huurden we een grote tap bij de gall&gall, gelijk glazen er bijquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook zo'n bagger bedenksel beertender![]()
![]()
smaken vaak slapperquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja he
dat is het he
dat je je eigen biertje kan tappen
En lekkerder.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |