Ja, prijs ging het niet om, maar die grote was praktischer. Teveel drankorgelsquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een stuk duurder dan een kratje bier
en een tap van een slijterij werkt echt beter
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, prijs ging het niet om, maar die grote was praktischer. Teveel drankorgels
zag het voorbij komen op ziggoquote:
En fräuleinsquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mannen vinden getapte biertjes leuker
Niet als het 2,0 isquote:
excusesquote:
Dank je het ligt wat gevoelig in deze tijdquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
excuses
ik sluit liever geen mensen uit
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je het ligt wat gevoelig in deze tijd
Ja geen idee meer wat wie is en waaromquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben het ook wel kwijt nu
wie wat is
met agenders en cisgenders en flinta
ik ook nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee meer wat wie is en waarom
Geen idee waar je het over heb maar het klinkt wel gezelligquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wie wat is
In mijn vriendengroep is dat allemaal niet zo ingewikkeldquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wie wat is
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over heb maar het klinkt wel gezellig
Jij begon over mannen en tap biertjes. Uhhh???quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
toen ik het las van de week op twitter wist ik het zeker
ik ben niet WOKE
Noicequote:Op zondag 17 oktober 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
toen ik het las van de week op twitter wist ik het zeker
ik ben niet WOKE
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begon over mannen en tap biertjes. Uhhh???
hieroverquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
excuses
ik sluit liever geen mensen uit
quote:
Hier toch nog wel? Of is dat ook een aflopende zaak nu?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar mag je het nergens meer over hebben.
dan moet het een LHBTQRST+biertje zijnquote:
wat wil je weten dan ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef suzi1 het volgende:
kan ik hier een vraag stellen over energie en zonpanelen? en als ja, dan graag iemand die er veel weet van heeft
energie kosten stijgen natuurlijk enormquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:35 schreef suzi1 het volgende:
of het nut heeft als je die kan krijgen zonder huursverhoging, maar eigenlijk sws al minder3 verbruikt dan de gemiddelde alleenganger
We kunnen een proef sessie opzettenquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier toch nog wel? Of is dat ook een aflopende zaak nu?
Ik wil niet lullig doen maar in WGR hebben mensen er wel verstand vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:35 schreef suzi1 het volgende:
of het nut heeft als je die kan krijgen zonder huursverhoging, maar eigenlijk sws al minder3 verbruikt dan de gemiddelde alleenganger
Wappiequote:
waar is wgr?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar in WGR hebben mensen er wel verstand van
Nederland kleurt weer rood op de coronakaart!!quote:
Ik heb nergens daar gelezen dat het niet meer mocht.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier toch nog wel? Of is dat ook een aflopende zaak nu?
Oh fucking hell laat maarquote:
Het was een suggestie van Yvonne die er spijt van kreeg en haar posten weer weghaalde. Maar het kwaad is al geschiedquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nergens daar gelezen dat het niet meer mocht.
Joehoe je was er bij toen yvonne ingreep. Wees niet zo achterlijkquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geb geen idee eigenlijk. Drink geen bierquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja 1 zijn Fust was ongeveer een kratje bier toch?
O maar dan is het ook geen regel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een suggestie van Yvonne die er spijt van kreeg en haar posten weer weghaalde. Maar het kwaad is al geschied
Oh is het weggehaald?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een suggestie van Yvonne die er spijt van kreeg en haar posten weer weghaalde. Maar het kwaad is al geschied
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik was gisterenmiddag niet eens op FOK!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe je was er bij toen yvonne ingreep. Wees niet zo achterlijk
Zuchtquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik was gisterenmiddag niet eens op FOK!
Ik heb het moment zelf ook gemist maar hoorde dat yvonne was geweest en je het niet meer overal over mocht hebben. Maar ze heeft zelf alles weer verwijderd lees ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |