Ha. kijk dat scheelt nogal wat.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dat helpt.
Mijn ontbijt is vaak pas rond een uur of 10 a 11.
Slechte slaper.quote:
Blijf het het lekkerste vinden uit het vet. Die ovendingen vind ik lang zo lekker nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet ook mijn frituurpan weer uit de schuur halen. Ik dacht dat ik ovensnacks had gekocht, maar ze moeten gefrituurd worden
Een airfryer is een oven. Het haalt er niet bij.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter 😉
Ben er niet zo liefhebber van. Ik maak ze liever zelf en dan in een frituurpan niet zo’n airfryer.
Met koffie in je poten jij dus nooit?quote:
Ben jij bekend met een multicookerquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Een airfryer is een oven. Het haalt er niet bij.
Tegen 22 uur ga ik tegen 23 uur slapen ben ik zo tegen 2.30 uur wakker. Dan nog even woelen en draaien en dan ga ik er maar uit.quote:
Heeft ie het wel voltooid?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoon van mijn broer. Ik was er om kwart voor 12 (hij had 12//12:30) geschat. Het was wel even scannen maar ik had hem. Hij zat er doorheen dat kon hij uitbrengen. En net een appje dat hij het tof vond dat ik er was
Nee ook dat lijkt me een onding. Je zet het aan en je gaat weg. Ik heb het er niet zo van. Ik blijf zelfs thuis als de wasmachine aanstaat. Of is is een multicooker weer wat anders dan een slowcoocker.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen 22 uur ga ik tegen 23 uur slapen ben ik zo tegen 2.30 uur wakker. Dan nog even woelen en draaien en dan ga ik er maar uit.
Wow dat hou ik 1 dag vol. Minder dan 5 uur slaap dan functioneer ik volgende werkdag toch maar matigquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen 22 uur ga ik tegen 23 uur slapen ben ik zo tegen 2.30 uur wakker. Dan nog even woelen en draaien en dan ga ik er maar uit.
Ja zekerquote:
Het stinkt zo!quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het het lekkerste vinden uit het vet. Die ovendingen vind ik lang zo lekker niet
Mijn rookoven stink ook en ik vind het heerlijkquote:
Ik blijf er ook wel bij thuis. Maar het lukt mij niet om op inductie rundvlees te laten sudderen. Het brand altijd aan. Dus dacht wel handig zo ding. Maar het is smaakloos. Kruid het net als anders maar zit geen smaak aanquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ook dat lijkt me een onding. Je zet het aan en je gaat weg. Ik heb het er niet zo van. Ik blijf zelfs thuis als de wasmachine aanstaat. Of is is een multicooker weer wat anders dan een slowcoocker.
Ik weet niet beter. Al jaren zo. Soms ben ik zo moe overdag dat ik nog net van de tafel naar de bank kan lopen en op de bank in slaap val. Maar dat is gelukkig maar zelden. Wil overdag niet slapenquote:
Ik heb wel eens een uitschieter en ben ik pas om half 5 wakker. Laatst een keer om 8 uur. Was na de corona prikken. Beide kerenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat hou ik 1 dag vol. Minder dan 5 uur slaap dan functioneer ik volgende werkdag toch maar matig
Poep stinkt ook 😉quote:
Die moest ik Googelen. Daar had ik nog nooit van gehoord. Staat je hele huis daar niet blauw van de rook van?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn rookoven stink ook en ik vind het heerlijk
Dat is niet gek nee, dit moet je uitputten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:45 schreef Dotteke het volgende:
B
[..]
Ik weet niet beter. Al jaren zo. Soms ben ik zo moe overdag dat ik nog net van de tafel naar de bank kan lopen en op de bank in slaap val. Maar dat is gelukkig maar zelden. Wil overdag niet slapen
Dit soort machines zijn gemaakt om het makkelijker te maken. Terwijl een braadpan het zelfde werk doet. Onzin dus. Ik mis wel eens die reclames die je in de nacht had met van dat soort speeltjes, hak je groente in 10 seconde. Ik wilde alles welquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf er ook wel bij thuis. Maar het lukt mij niet om op inductie rundvlees te laten sudderen. Het brand altijd aan. Dus dacht wel handig zo ding. Maar het is smaakloos. Kruid het net als anders maar zit geen smaak aan
Nee de bedoeling is juist dat de rook in dat ding blijft. En dat doet het ook. Maar je ruikt het wel jaquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moest ik Googelen. Daar had ik nog nooit van gehoord. Staat je hele huis daar niet blauw van de rook van?
Houtrook vind ik ook niet stinken. Ik wou dat ik een open haard hadquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de bedoeling is juist dat de rook in dat ding blijft. En dat doet het ook. Maar je ruikt het wel ja
Ja dat zag er altijd hebberig uit. Alles ging zo makkelijk en was zo goed.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort machines zijn gemaakt om het makkelijker te maken. Terwijl een braadpan het zelfde werk doet. Onzin dus. Ik mis wel eens die reclames die je in de nacht had met van dat soort speeltjes, hak je groente in 10 seconde. Ik wilde alles wel
Ik heb dat ding al 20 jaar ofzo. Zo lekker die rooksmaak. Ik gebruik het niet vaak maar kipfilet en spareribs Dammm...quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Houtrook vind ik ook niet stinken. Ik wou dat ik een open haard had
Heel eerlijk ik kreeg een hartverzakking toen ik mijn nieuwe woning in ging. GEEN GAS !!!! Het valt me alles mee sterker nog ik heb er totaal geen problemen mee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag er altijd hebberig uit. Alles ging zo makkelijk en was zo goed.
Maar echt sinds ik op inductie kook lukt het mij niet om het te laten sudderen. Brand altij pd aan. Staat het op 2. Zet ik het op 1 doet het niets alleen lauw houden
Lekker vloer verwarming. 😉. Heb verder met koken ook geen probleem behalve met sudderenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik kreeg een hartverzakking toen ik mijn nieuwe woning in ging. GEEN GAS !!!! Het valt me alles mee sterker nog ik heb er totaal geen problemen mee.
Dat sudderen gaat prima. En ja geen radiatorenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker vloer verwarming. 😉. Heb verder met koken ook geen probleem behalve met sudderen
Dan weet ik ook niet waar het aan ligt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat sudderen gaat prima. En ja geen radiatoren
Je pan misschien? Te dik. Mijn asperge pan deed het niet.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet waar het aan ligt.
Heb allemaal specials pannen aangeschaft voor inductie. Zal nog eens gaan neuzen op internet of er iets over te vinden is.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je pan misschien? Te dik. Mijn asperge pan deed het niet.
Een airfryer is een handig klein heteluchtoventje inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
En een airfryer is een scam, Het woord zegt het al. LUCHT !!! Ja lucht net als je oven die al in je keuken zit. Dus koop een apparaat die je nergens kwijt kan van wegen de maten.
Alles wat ik had werkt primaquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb allemaal specials pannen aangeschaft voor inductie. Zal nog eens gaan neuzen op internet of er iets over te vinden is.
Klein zijn die fuckers nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Een airfryer is een handig klein heteluchtoventje inderdaad.
En sudderen op inductie gaat juist prima
Mag toch hopen van nietquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Qua users lijkt 40+ wel ietwat op DTS these days
Nou die XXL airfryer is niet kleinquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Een airfryer is een handig klein heteluchtoventje inderdaad.
En sudderen op inductie gaat juist prima
Daar mag je het nergens meer over hebben.quote:
Allemaal nepperdsquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Qua users lijkt 40+ wel ietwat op DTS these days
Jankmuilen. Zoals Koen enz.quote:
Je zal er maar net onder hebben gelopen ......quote:
Dat had heel anders af kunnen lopen.quote:
Ik heb wel eens op het oude AZ stadion gestaan dat veerde ook redelijk meequote:
ja best wel ...quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had heel anders af kunnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |