die is daarna even binnen gekomen???quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Enige filmpje ooit gepload door deze YouTube user..i wonder why
De snacks waren opquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is daarna even binnen gekomen???
Greys! Ik ben er al even hoor.quote:
ik weet ook niet welkequote:
maar je maakte een lieve opmerking netquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys! Ik ben er al even hoor.
overal en nergensquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:26 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar jij zit hier tegenwoordig greys?
Ja echt h? Zeggen toch ook dat van alle beren je kan vluchten of overleven, maar van een ijsbeer nooit ofzo 🤔quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet welke![]()
een ijsbeer gaat voeren
dagbaggerquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:27 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik
[..]
meer nergens dan overal tegenwoordig
ik was in ieder geval niet van plan er 1 tegen te komenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Jac
[..]
Ja echt h? Zeggen toch ook dat van alle beren je kan vluchten of overleven, maar van een ijsbeer nooit ofzo 🤔
ook die kunnen je lelijk te pakken nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik zou de gok hooguit bij een wasbeer wagen
Vergeleken met een bruine zwarte grizly of ijsbeer wil ik die gok wel wagenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook die kunnen je lelijk te pakken nemen
Lief koppie, maar die klauwen bbrrrrquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dat zijn zulke aparte beestjesquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik zou de gok hooguit bij een wasbeer wagen
das waarquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vergeleken met een bruine zwarte grizly of ijsbeer wil ik die gok wel wagen
DTS is verhuisd lijkt welquote:
Niet dat ik weet? Familiebezoek, druk, dagje weg, misschien op vakantie... Zulke dingen...quote:
ik denk steeds dat ik in het verkeerde topic zitquote:
oh gelukkigquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Familiebezoek, druk, dagje weg, misschien op vakantie... Zulke dingen...
Had jij ze niet uitgenodigd koffie te komen drinkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Familiebezoek, druk, dagje weg, misschien op vakantie... Zulke dingen...
Nee, dat niet. Ik heb niemand uitgenodigd. Jij misschien?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij ze niet uitgenodigd koffie te komen drinken
quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
Iedereen mag toch posten waar die wil?
Neverquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb niemand uitgenodigd. Jij misschien?
snoeziiiieeeeeequote:Op zondag 17 oktober 2021 16:47 schreef suzi1 het volgende:
hallo greysie, moon en nog enkele anderen
Eetsmakelijk! wat word het?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
snoeziiiieeeeee
maar ik ga nu zo eten
Je moet even geduld hebben voor Fok doorheeft dat je ergens op wil reagerenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef -Shii- het volgende:
Tot drie keer toe geprobeerd te posten met een quote. Maar eindelijk gelukt.
Ja het is echt drama af en toe met quotenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef -Shii- het volgende:
Tot drie keer toe geprobeerd te posten met een quote. Maar eindelijk gelukt.
Ja raar. Straks verschijnt de post met terugwerkende kracht zeker nog drie keer, maar ik wilde dus op jou reageren maar kreeg steeds een leeg scherm.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben voor Fok doorheeft dat je ergens op wil reageren
Ik gebruik Avidemux voor mijn video's. GRatissssssss en voor niets.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
Kent iemand hier een gratis goede videobewerkprogramma waarmee je kan inzoomen op dashcamfilmpje en vertraagd vooruit en achteruit kan spelen? Net zoals die vloggende meisje die vermoord is, een passant had dashcamfilmbeelden waar de auto van die 2 vloggers in beeld kwam en de deur plots dicht ging en kon daarop inzoomen en uitzoomen en vooruit en achteruit spelen? Zo een programmaatje zoek ik ook.
#durftevragen
Dat klinkt best lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat warme choco met rum maken
Is echt lekker heb ik ooit in Spanje gedronkenquote:
Ok dan, echt nooit gehad, Irish coffee ok, maar dit nooitquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt lekker heb ik ooit in Spanje gedronken
Koenbolkquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:15 schreef Koen66 het volgende:
Maar toen ik hier een keertje per ongeluk Bolk zei kreeg ik gelijk het boze oog
Zeg dat welquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Qua users lijkt 40+ wel ietwat op DTS these days
Helemaal niksquote:
Probeer maar. Echt lekker. Alleen kreeg ik het thuis niet zo lekker als daar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok dan, echt nooit gehad, Irish coffee ok, maar dit nooit
I'll keep it in mindquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer maar. Echt lekker. Alleen kreeg ik het thuis niet zo lekker als daar.
Ik poste al voor dts af en toe hier. Maar inderdaad zitten er veel hier van DTSquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Qua users lijkt 40+ wel ietwat op DTS these days
Ik had roerbakgroenten en hamlappen in blokjes gesneden met taug en championsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |