SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijne is henders & hazel. qua budget gelijk aan montell maar ik vond 't lekkerder zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg van neef als tip montell
die had zijn bank daar gehaald
https://werkenbijdmg.eu/onze-merken/quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee toch?
Hmm DMG.
Dat staat vast voor De Mandemakers Groep of zo.
Je moet je goede smaak natuurlijk wel kunnen etaleren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja voor decorum en gastvrijheid zoals het heurt betaal je.
binnen 1km rondom je zijn geen vlooien meer te bekennen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
Je proeft het nog steeds?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Die was vast aan het infiltreren om het over te gaan nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Het is fucking kwart over 10 's ochtendsquote:
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
Klopt, er zit een randje kampsmaak aan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.
Krijg je visite vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
Ik was om 0615 al wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is fucking kwart over 10 's ochtends
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Las dat Foqueville een grote crisis te wachten staat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Vertel hier alles overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
wat? waar?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
oh.. daar lig ik niet wakker vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)kker.html?commentId=
Snel overstappen op thee :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een schip met koffie bestellenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga een schip met koffie bestellen
Ik heb wel even m'n bed opengeslagen en het raam opengezetquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je visite vandaag?
Zo niet maakt het weinig uit.
[..]
Ik was om 0615 al wakker
quote:
Net koffie op!quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
KSC is qua koffieliefhebbers ook niet meer wat het was
Vraten de Chinezen die katten niet ook opquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonen
Als ze te pakken krijgen vast welquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraten de Chinezen die katten niet ook op
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Oooooh ja dat zal best wel ja, er is ook zo'n tak die schoenenwinkels in Amsterdam heeft maar die verkopen heel wat anders dan schoenen, ik ken iemand die zaken deed met hen en die kreeg letterlijk te horen "regel het vandaag en anders koop maar een kogelvrij vest"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonen
That sucksquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
net koffie gehaald bij de overkant. Een dubbele. Geen godinnetje dus geen zin om twee keer te lopen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze je een keer uit gaat testen door azijn in de koffie te doen om te kijken of je daarna nog terug komt glibberen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
net koffie gehaald bij de overkant. Een dubbele. Geen godinnetje dus geen zin om twee keer te lopen
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een keer uit gaat testen door azijn in de koffie te doen om te kijken of je daarna nog terug komt glibberen.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groetjes uit de Mac ergens in Oostenrijk
Eet smakelijk:pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nice, enjoyquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had een wrap en koffiequote:Op zondag 17 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even een McWienerSchnitzel eten?
Dank je, wel mooi hier tussen de bergenquote:
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagenquote:
K zit in de metro naar den haag voor sushi lunch :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagen
En jij?
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagen
En jij?
Dat heb ik weleens echt iemand zien doen toen hij de trein mistequote:
Gelukkig hang je nog wel de was op, niet iemand anders.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.
Ik stond een keer te brabbelen en te kijken hoe een maatje zijn auto aan het poetsen was, die was zuiniger op zijn auto dan op zijn vriendin en moeder en toen hij tevreden en trots klaar was kon ik me niet inhouden en gooide een kop koffie over die auto heen, dat snuitje was even onbetaalbaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens echt iemand zien doen toen hij de trein misteZag er een beetje mongol uit
Tof! Met je nichtje?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit in de metro naar den haag voor sushi lunch :p
Dat zou ik onze Csilla nooit aandoenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.
Ja denk op de terugweg even langsquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier
Ga je ook nog even naar je huis kijken?
Zijn er geen leuke bootjes vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk op de terugweg even langs
heel rtl en talpa groep moeten ze ons laten betalen om te kijken...quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:01 schreef Koen66 het volgende:
SBS6, beter schaffen ze sowieso 3/4 van die commerciële zenders af, kijkt toch geen hond naar
Beetje mayo in die gleuf en dan lekker je tong er langs halen, daarna de kroket in een keer in je mond nemen.quote:
Moet je het weer verpesten?quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje mayo in die gleuf en dan lekker je tong er langs halen, daarna de kroket in een keer in je mond nemen.
Als je begrijpt wat ik bedoel
Copainquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:21 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
En om het breder te trekken, NPO met z'n politiek correcte maatschappelijk verantwoorde genderneutrale zut mag helemaal weg, tenzij ze zich neutraal gaan gedragenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
heel rtl en talpa groep moeten ze ons laten betalen om te kijken...
Nou dan heb je het toch wel even goed mis, meneer de vervelende verteller, met je zouteloze stemquote:
Ik ook. Maar dat doe ik altijd op zondagquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de hele hut gestofzuigd. Was het niet eens van plan![]()
Maar het was wel even nodig eigenlijk![]()
Bweh.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:48 schreef LTVDK het volgende:
Godshoerigetyfuszooi, laat net een ei op de grond vallen
Ja ik heb helemaal geen zin meer in vandaag, kan iemand hier even komen opruimen en mijn koffer pakken en allesquote:
Scherven brengen gelukquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:48 schreef LTVDK het volgende:
Godshoerigetyfuszooi, laat net een ei op de grond vallen
CherrySopsquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Alle kiertjes van de douchecabine schoongemaakt, voor zover ik erbij kan zonder de boel af te breken.
Jawel bij hem wel evenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippenongesteldheid op de grond toch niet?
Awwwwquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb helemaal geen zin meer in vandaag, kan iemand hier even komen opruimen en mijn koffer pakken en alles
Aawquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb helemaal geen zin meer in vandaag, kan iemand hier even komen opruimen en mijn koffer pakken en alles
Moet er om 8 uur zijn dus wordt ook vroeg eten vandaag, en de opnametijd is 5-8 dagenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw![]()
Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? En weet je al hoeveel dagen je daar moet blijven?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je gebracht?quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet er om 8 uur zijn dus wordt ook vroeg eten vandaag, en de opnametijd is 5-8 dagen
Dan was ie sneller klaar denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Haal er troost uit ltvdk dat k je niet ga opereren
Zou wat zijn als ik uit de narcose wakker word en jij staat daar met een stomme grijnsquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Haal er troost uit ltvdk dat k je niet ga opereren
Ja mijn broer brengt me, mijn ouders gaan met de camper bij een camping in de buurt staanquote:
Of wij allemaal.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik uit de narcose wakker word en jij staat daar met een stomme grijns
Met je arm in haar mond.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik uit de narcose wakker word en jij staat daar met een stomme grijns
Hmm, da’s best lang. Laten we hopen dat het meer 5 dan 8 dagen isquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet er om 8 uur zijn dus wordt ook vroeg eten vandaag, en de opnametijd is 5-8 dagen
Trots een ledemaat vasthoudendquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me minder engquote:
Ik zie niks dus zijn vast lelijke smiley's die ik heb geblokkeerd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie niks dus zijn vast lelijke smiley's die ik heb geblokkeerd.
amagodquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
En eenquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sta ik daar natuurlijk zijn nachtkastje te poetsen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een [ afbeelding ] en een [ afbeelding ] en een [ afbeelding ] en een [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze trui maar doe ik in december wel.Keileuk als je 12 bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vier jaartjes erbij haal je wel.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 12 dus komt dat even goed uit.
Net als 99% van jouw posts dusquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat is geen inkoppertje maar slechts slijmpreuten
Ja deze natuurlijk niet, blokkeer ze allemaal per stuk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Achja ieder z'n eigen smaak, ik wist niet dat ze geblokkeerd werden.
[ afbeelding ]
Alsof jij ze niet leuk vindtquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat is geen inkoppertje maar slechts slijmpreuten
dat zit er bij uiteraardquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chocola is het nieuwe aromat?
Geen doos donuts vandaagquote:
die is voor @Ama anders is die weer viesmad de hele tijdquote:
Gewoon allemaal kopen en testen wat voor jou de lekkerste zijnquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo boodschappen doen, voor de experts wat zijn de lekkerste chocolade kruidnoten?
Hoeneer ga je?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:14 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)s-vanuit-europa.html
beter gaat mijn disneytripje niet in coronawater vallen
#viesdikSCquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon allemaal kopen en testen wat voor jou de lekkerste zijn
2 weken, laatste weekend oktoberquote:
Verstandig verstandigquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die is voor @:ama anders is die weer viesmad de hele tijd
Ik vind de truffel kruidnoten het lekkerstequote:Op zondag 17 oktober 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo boodschappen doen, voor de experts wat zijn de lekkerste chocolade kruidnoten?
Grote kans dat het doorgaat wel, wel met gedoetjes maar goed.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
2 weken, laatste weekend oktober
goed ik ben netjes gevaccineerd dus hopelijk niet teveel gezeik..
haha en wij willen half november naar Cyprusquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:14 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)s-vanuit-europa.html
beter gaat mijn disneytripje niet in coronawater vallen
Tering wat lelijk, lijkt wel een gesmolten tandartspraktijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Deze ook mooi![]()
https://www.archdaily.com(...)ome-architects-photo
zodra 't niet meer (goed) ruikt weg doen... zit zoveel alcohol achtige meuk in dat 't wel lang goed blijft..quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:39 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm hoe lang blijft aftershave goed? Volgens mij kan ik aardig wat wegtiefen
3-5 jaar maar ik merk als Grenouille al verschil na een half jaartje.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:39 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die is voor @:ama anders is die weer viesmad de hele tijd
quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodra 't niet meer (goed) ruikt weg doen... zit zoveel alcohol achtige meuk in dat 't wel lang goed blijft..
Ik heb volgens mij nog meuk staan van begin deze eeuwquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
3-5 jaar maar ik merk als Grenouille al verschil na een half jaartje.
kan dat "bederven"?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:39 schreef Koen66 het volgende:
Nee maar als het niet lekker meer ruikt heb je er nog bar weinig aanquote:
Denk dat je groene levende haren op je huid krijgt als je dat op spuit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volgens mij nog meuk staan van begin deze eeuw
hmm vleermuis gegeten daarvoor? ben jij mss wel 'patiënt zero'quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:50 schreef Koen66 het volgende:
Nadeel is dat mijn reuk afgelopen jaren zwaar achteruit is gegaan, dus ik ruik het toch nauwelijks
(en dat begon al ruimschoots voor corona)
huidverzorging misschien?quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee maar als het niet lekker meer ruikt heb je er nog bar weinig aan
Heb voor mijn verjaardag een paar goede LP’s gekregen. Vroeger had ik er ook een aantal hangen, best leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik al maar dat vind ik zonde
Ik heb er drie in bestelling staan nu, zoek die vierde nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb voor mijn verjaardag een paar goede LP’s gekregen. Vroeger had ik er ook een aantal hangen, best leuk.
Welke plaat?
Als we keer biertje doen introduceer ik je een keer in de LP hemel hier in Den Bosch.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb voor mijn verjaardag een paar goede LP’s gekregen. Vroeger had ik er ook een aantal hangen, best leuk.
Welke plaat?
Dat die hoes nog niet is gecanceltquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Love for sale van Boney M is ook wel goed.
Is dit de platenhoesquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Gevonden![]()
Zoek nog wel even verder hoor![]()
Duh. Ben toch geen amateurquote:
Is dat leuk? Ik ben daar echt maar 2-3 x kort geweest (beetje in middendraf daar rondgesjeest) in de jaren dat ik in Den Haag woonde.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:11 schreef mschol het volgende:
*iets* later dan ik had willen gaan maar op weg naar megastores
https://www.megastoresdenhaag.nl/winkelsquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik ben daar echt maar 2-3 x kort geweest (beetje in middendraf daar rondgesjeest) in de jaren dat ik in Den Haag woonde.
Oh, dat is wel hoe ik het mij herinnerde..quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.megastoresdenhaag.nl/winkels
nee, meer noodzaakquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik ben daar echt maar 2-3 x kort geweest (beetje in middendraf daar rondgesjeest) in de jaren dat ik in Den Haag woonde.
Morgen weer werkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen besteld. Wachten op morgen eigenlijkVanavond nog 3 op Reis
Soort plek waar mensen een auto voor honderd euro proberen te kopen lijkt het.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel hoe ik het mij herinnerde..
quote:
Ik ging ooit een bank kopen, geloof ik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort plek waar mensen een auto voor honderd euro proberen te kopen lijkt het.
Is die bank bevallen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ging ooit een bank kopen, geloof ik.
Ja, de bank is meeverhuist.quote:
Zwarte leren bank.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had Mister 4E echt een afgetrapte plakbank dus?
Mister 4Equote:Op zondag 17 oktober 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had Mister 4E echt een afgetrapte plakbank dus?
Lucky youquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mister 4EKlinkt als een of andere foute act
quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
We rijden nu door Slovenië, mijn god wat is het hier mooi![]()
Ik geniet er echt van om dit soort dingen te lezen en je te "zien" genieten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien zijn de mensen er om dezelfde reden als die van jou.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is het zo druk op het perron
Allemaal bij mijn vader op de koffie geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn de mensen er om dezelfde reden als die van jou.
ze willen allemaal jou ontmoeten natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is het zo druk op het perron
Misschien niet bij Bupa.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal bij mijn vader op de koffie geweest?
Zo interessant ben ik niet anders.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ze willen allemaal jou ontmoeten natuurlijk
al die mensen denken daar anders overquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo interessant ben ik niet anders.
Wat een dorpquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Sta op hs. Gaat er pas 1730 weer een trein naar Rotterdam
Hier in het dorp?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik ben nog even door de villawijk en langs het zwembad gewandeld.
*rent naar buiten, gauw naar HS voor een glimps van de bitterbalquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou dus dat.quote:
Achter zo’n ruitje bij de smullersquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
*rent naar buiten, gauw naar HS voor een glimps van de bitterbal
*trekt snel frikandel pak aan *quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
*rent naar buiten, gauw naar HS voor een glimps van de bitterbal
Ga je dat doen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou dus dat.
Was op de koffie bij de buren :p. Andere buurman wilde ook huren. Dus k em laten kijken. Is het voor zijn vriendin en 4 jarige zoon
Springendquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Achter zo’n ruitje bij de smullers
Kom je zo Buda tegen bedolven onder vijftig bewonderaars.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
dus ik kan dr ook nog eens proeven?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Achter zo’n ruitje bij de smullers
Oh ik schrok alquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn dorp. Op weg naar het station
Schone onderbroeken?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou heb geloof ik zo'n beetje alles gedaan wat ik moest doen, hele huis opgeruimd, afval weggebracht, koffer gepakt, nu alleen zo nog even douchen, eten en laptop en laders nog in mijn tas stoppen. Zal vast wel weer iets vergeten maar kan zo snel niet bedenken wat.
Je kunt mensen toch niet uitsluiten omdat ze een kind hebben?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan niet. Ook geen aparte kamer en te gehorig voor de buren
Ja uiteraard, heb voor een week schone shirts en onderbroeken. Heb wel maar 1 smurfbroek, de rest is allemaal veel te groot gewordenquote:
Legitimatie en schone onderbroeken?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou heb geloof ik zo'n beetje alles gedaan wat ik moest doen, hele huis opgeruimd, afval weggebracht, koffer gepakt, nu alleen zo nog even douchen, eten en laptop en laders nog in mijn tas stoppen. Zal vast wel weer iets vergeten maar kan zo snel niet bedenken wat.
Komt goed. Op naar een bikini buikquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Tuurlijk wel. Je bepaalt toch zelf aan wie je verhuurt en aan wie niet?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt mensen toch niet uitsluiten omdat ze een kind hebben?
Coronaapp bewijsquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Legitimatie en schone onderbroeken?
Uhm jawel. Sowieso is het te gehorig voor de beneden burenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Kom
[..]
Komt goed. Op naar een bikini buik
Uhm jawel. Sowieso is het te gehorig voor de beneden burenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee grmblquote:
Ja legitimatie zit gewoon in mijn portemonnee (moet ik die niet vergeten natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Legitimatie en schone onderbroeken?
Ja, geen kinderen in een verhuurappartement lees ik wel vakerquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je bepaalt toch zelf aan wie je verhuurt en aan wie niet?
Chicks en seventeens?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is toch geen restaurantquote:
Dan ben je er klaar voor!quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja legitimatie zit gewoon in mijn portemonnee (moet ik die niet vergeten natuurlijk)
Vind ik toch een kutstreek.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je bepaalt toch zelf aan wie je verhuurt en aan wie niet?
We waren ff in het oorlogsmuseum, dan krijg je filmpjes van een NSB’er en moet je het politiek correcte antwoord geven. Mijn jongste dochter en in kozen steeds de Duitse kant, want DU is toch mooi hč papa.quote:
Ja hoezo? K heb 1 slaapkamer. En het is voor de buren te gehorigquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik toch een kutstreek.
Aan de ene kant prima, want kinderen zijn luidruchtig, maar het is toch niet echt netjes.
Niet?quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mag jij vindenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik toch een kutstreek.
Aan de ene kant prima, want kinderen zijn luidruchtig, maar het is toch niet echt netjes.
Zo kijk deze homofoob evenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
K verhuur het ook niet aan 2 jongens bv
Overloon?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We waren ff in het oorlogsmuseum, dan krijg je filmpjes van een NSB’er en moet je het politiek correcte antwoord geven. Mijn jongste dochter en in kozen steeds de Duitse kant, want DU is toch mooi hč papa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |