SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijne is henders & hazel. qua budget gelijk aan montell maar ik vond 't lekkerder zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg van neef als tip montell
die had zijn bank daar gehaald
https://werkenbijdmg.eu/onze-merken/quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee toch?
Hmm DMG.
Dat staat vast voor De Mandemakers Groep of zo.
Je moet je goede smaak natuurlijk wel kunnen etaleren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja voor decorum en gastvrijheid zoals het heurt betaal je.
binnen 1km rondom je zijn geen vlooien meer te bekennen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
Je proeft het nog steeds?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Die was vast aan het infiltreren om het over te gaan nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Het is fucking kwart over 10 's ochtendsquote:
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
Klopt, er zit een randje kampsmaak aan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.
Krijg je visite vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
Ik was om 0615 al wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is fucking kwart over 10 's ochtends
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Las dat Foqueville een grote crisis te wachten staat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Vertel hier alles overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
wat? waar?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
oh.. daar lig ik niet wakker vanquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)kker.html?commentId=
Snel overstappen op thee :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een schip met koffie bestellenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga een schip met koffie bestellen
Ik heb wel even m'n bed opengeslagen en het raam opengezetquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je visite vandaag?
Zo niet maakt het weinig uit.
[..]
Ik was om 0615 al wakker
quote:
Net koffie op!quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
KSC is qua koffieliefhebbers ook niet meer wat het was
Vraten de Chinezen die katten niet ook opquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonen
Als ze te pakken krijgen vast welquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraten de Chinezen die katten niet ook op
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Oooooh ja dat zal best wel ja, er is ook zo'n tak die schoenenwinkels in Amsterdam heeft maar die verkopen heel wat anders dan schoenen, ik ken iemand die zaken deed met hen en die kreeg letterlijk te horen "regel het vandaag en anders koop maar een kogelvrij vest"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of een kudde civetkatten. Heb je eindeloze stroom van koffiebonen
That sucksquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
net koffie gehaald bij de overkant. Een dubbele. Geen godinnetje dus geen zin om twee keer te lopen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze je een keer uit gaat testen door azijn in de koffie te doen om te kijken of je daarna nog terug komt glibberen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
net koffie gehaald bij de overkant. Een dubbele. Geen godinnetje dus geen zin om twee keer te lopen
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een keer uit gaat testen door azijn in de koffie te doen om te kijken of je daarna nog terug komt glibberen.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groetjes uit de Mac ergens in Oostenrijk
Eet smakelijk:pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nice, enjoyquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had een wrap en koffiequote:Op zondag 17 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even een McWienerSchnitzel eten?
Dank je, wel mooi hier tussen de bergenquote:
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wasmachine al klaar is
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagenquote:
K zit in de metro naar den haag voor sushi lunch :pquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagen
En jij?
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ophangen, beetje stofzuigen en daarna stap ik op de trein om een kopje koffie te drinken bij mijn pa en met het hondje te knuffelen. Copy paste van vorige week zondag en vrijwel alle zondagen
En jij?
Dat heb ik weleens echt iemand zien doen toen hij de trein mistequote:
Gelukkig hang je nog wel de was op, niet iemand anders.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.
Ik stond een keer te brabbelen en te kijken hoe een maatje zijn auto aan het poetsen was, die was zuiniger op zijn auto dan op zijn vriendin en moeder en toen hij tevreden en trots klaar was kon ik me niet inhouden en gooide een kop koffie over die auto heen, dat snuitje was even onbetaalbaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens echt iemand zien doen toen hij de trein misteZag er een beetje mongol uit
Tof! Met je nichtje?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit in de metro naar den haag voor sushi lunch :p
Dat zou ik onze Csilla nooit aandoenquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer afwisselen, pa knuffelen, op de hond stappen en koffie tegen de trein aan gooien.
Ja denk op de terugweg even langsquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier
Ga je ook nog even naar je huis kijken?
Zijn er geen leuke bootjes vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk op de terugweg even langs
heel rtl en talpa groep moeten ze ons laten betalen om te kijken...quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:01 schreef Koen66 het volgende:
SBS6, beter schaffen ze sowieso 3/4 van die commerciële zenders af, kijkt toch geen hond naar
Beetje mayo in die gleuf en dan lekker je tong er langs halen, daarna de kroket in een keer in je mond nemen.quote:
Moet je het weer verpesten?quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje mayo in die gleuf en dan lekker je tong er langs halen, daarna de kroket in een keer in je mond nemen.
Als je begrijpt wat ik bedoel
Copainquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:21 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |