SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijne is henders & hazel. qua budget gelijk aan montell maar ik vond 't lekkerder zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg van neef als tip montell
die had zijn bank daar gehaald
https://werkenbijdmg.eu/onze-merken/quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee toch?
Hmm DMG.
Dat staat vast voor De Mandemakers Groep of zo.
Je moet je goede smaak natuurlijk wel kunnen etaleren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja voor decorum en gastvrijheid zoals het heurt betaal je.
binnen 1km rondom je zijn geen vlooien meer te bekennen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
Je proeft het nog steeds?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister iets minder knoflook kunnen eten
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Die was vast aan het infiltreren om het over te gaan nemenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken wel een Mandemakers, maar die werkte bij een andere meubelzaak die weer niet van Mandemakers was.
Het is fucking kwart over 10 's ochtendsquote:
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
Klopt, er zit een randje kampsmaak aan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind al hun zaken ook een tikje fout eigenlijk.
Krijg je visite vandaag?quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
Ik was om 0615 al wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is fucking kwart over 10 's ochtends
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt uit m'n poriën lijkt het.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van die familie is vrij harde onderwereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Las dat Foqueville een grote crisis te wachten staat
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |