Told youquote:
Stijgt gewoon door toch, week geleden 2739, totaal geen plateau te zien in zevendaagse gemiddelde.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Told you
Blijft toch raar dat het naar een nieuw plateau sprong er daar nu lijkt te blijven hangen.
Omdat het nog geen week 3700/dag is. Maar het is nu al wel de zoveelste dag op rij met dit resultaat. Dat is toch apart te noemen. Maar uiteraard kan het alle kanten op gaan hierna.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stijgt gewoon door toch, week geleden 2739, totaal geen plateau te zien in zevendaagse gemiddelde.
We gaan er de komende twee weken achter komen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het nog geen week 3700/dag is. Maar het is nu al wel de zoveelste dag op rij met dit resultaat. Dat is toch apart te noemen. Maar uiteraard kan het alle kanten op gaan hierna.
Percentage positief stijgt ook lekker mee.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het nog geen week 3700/dag is. Maar het is nu al wel de zoveelste dag op rij met dit resultaat. Dat is toch apart te noemen. Maar uiteraard kan het alle kanten op gaan hierna.
We hadden een nieuwe routekaart maar die is helaas na 1 dag zoek geraakt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD dat we weer roder dan rood kleuren.. we varen nog steeds op het aantal besmettingen?
De NL-overheid bepaalt dat niet he?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD dat we weer roder dan rood kleuren.. we varen nog steeds op het aantal besmettingen?
Uiteraard. We waaien met alle winden mee. We pakken de meest negatieve cijfers en navigeren daar op.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:22 schreef DonDruiper het volgende:
Het wordt tijd dat we stoppen met berichtgeving over corona.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hadden een nieuwe routekaart maar die is helaas na 1 dag zoek geraakt.
Het enige dat ik hier nog over terug kan vinden, is dat Nederland hier voorstander van was, maar verder niets. Sorryquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteraard. We waaien met alle winden mee. We pakken de meest negatieve cijfers en navigeren daar op.
Ik meen dat er wel sprake was om ook in Europees verband te gaan kijken naar ziekenhuisopnames en vaccinatiecijfers maar volgens mij is dat in de praktijk nog niet doorgevoerd.
Knettergek. Dit zijn gewoon praktijken die je normaal ziet in China of Rusland.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Je blijft je verbazen over dat land.
Corona is nu pas een probleem. 2 jaar lang was het illusie. Delta is wel klein risico en vervelend. Die Janssen vaccines zijn ook vrij nutteloos Rusland geeft ze met 2 boosters hier 1x en klaar (trickshot voor jansen dansen)quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we stoppen met berichtgeving over corona.
Het is mooi geweest.
Vrienden van mijn ouders zijn gevaccineerd, geen kwetsbare gezondheid maar willen hun ongevaccineerde zoon, schoondochter en kleinkinderen niet meer op bezoek.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:
Verder willen mijn schoonouders geen ongevaccineerden meer thuis ontvangen. Want ze zijn bang alsnog besmet te raken door een ongevaccineerde. Ze zijn ook een groot voorstander van het in stand houden van de QR maatschappij. Mijn schoonvader heeft een kwetsbare gezondheid (longziekte) maar dan nog... je moet toch een keer terug naar een min of meer normaal leven...
Een gewone luchtweginfectie kan ook vervelende gevolgen hebben voor hem maar daarmee kom je wel ongezien binnen.
Ik denk dat ik ze hier voortaan ook maar niet meer op verjaardagen uitnodig want ik weet de vaccinatiestatus van alle gasten niet![]()
Mensen die zich hier druk over maken zijn net zo treurig als klap in het gezicht dansmarathon.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ben benieuwd hoe dat het 'inclusieve' NTR programma hier op gaat reageren.
[..]
https://ntr.nl/De-Societeit/475
Ik hoop dat het een actie is om een discussie te starten.
FakeNewsPandemie maak ik me meer zorgen om.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
En de EnergiePandemie, KlimaatPandemie, MonetairePandemie, en SocialCreditPandemie moeten nog komen... veel te doen nog na al dat inspuiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |