Nee is nu niet op sbs, dus iedereen ff pauze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:36 schreef Claude_Viole het volgende:
Volgens mij is de halve regie in slaap gevallen. We kijken de hele tijd naar dezelfde camera en er wordt niet meer van fanatiek geschakeld naar andere camera's.
Gewoon weer nieuwe laten komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan heeft die Deliveroo lang kunnen afkoelen.
Het was nog mooier geweest als ze een afteller in beeld hadden staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:37 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
omdat hart van Nederland bezig is, maar inderdaad vervelend dat de camera niet op het scherm met het aantal koppels staat ofzo..
Daar kan ik ook 50 uur op dansenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:37 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
vervelend dat de camera niet op het scherm met het aantal koppels staat
Jezusquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee is nu niet op sbs, dus iedereen ff pauze.
Dit is inderdaad wel even bedroevend. Doet mij denken aan Big Brother begin dit jaar, zat je ook gewoon naar een overview van de woonkamer te kijken terwijl ze buiten stondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een mislukking ja, hopen dat ze van dit allemaal leren en het een volgende keer anders doen, als het nog een keer komt dan.
Ploegendienst mensen, afwisselen die handel als ze moe zijn.
Of ze zitten allemaal aan de pizza nu.Mensen achter heb ik het over dan he.
Guus heeft gewonnen, die speelde zes stellen weg binnen een half uur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:41 schreef DKUp het volgende:
Helaas Marco Borsato, René le Blanc en Guus Meeuwis gemist
De ironie zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Hopelijk komt er nu geen ontruiming ....:p
Cascada - Evacuate the dancefloor ..
Slaat ook echt nergens op. Beetje ons youtubers kijkers negeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:41 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel even bedroevend. Doet mij denken aan Big Brother begin dit jaar, zat je ook gewoon naar een overview van de woonkamer te kijken terwijl ze buiten stonden
Nou ik zag papzak Marco gisteravond wat noten er uit persen. Als die nu zou staan was die dansvloer zo leeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Guus heeft gewonnen, die speelde zes stellen weg binnen een half uur.
Je kan niet eens de vorige dag terugkijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op. Beetje ons youtubers kijkers negeren.
En bij RLSen gebeurt dat wel vaker ja, mis je het belangrijkste, want dat is dan voor de uitzendingMaar ja dat ben ik al jaren gewend, ditte niet.
Geen enkele keer is youtube genoemd lol, wel kijk. Zorg er dan ook voor dat het goed wordt livegestreamed, dit is echt knullig weer.. Voor de volgende keer maar Mrbeast inhuren ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En bij RLSen gebeurt dat wel vaker ja, mis je het belangrijkste, want dat is dan voor de uitzendingMaar ja dat ben ik al jaren gewend, ditte niet.
Geen idee, moet je ook maar toevallig net zienquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:45 schreef Plakaatje het volgende:
Wanneer is er voor het laatst een gele kaart uitgedeeld?
Amateurs ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je kan niet eens de vorige dag terugkijkenamateurbende
Nou die gast in het blauw met gele broek rechts heeft er wel een verdiend. Staat de helft van de tijd stil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:45 schreef Plakaatje het volgende:
Wanneer is er voor het laatst een gele kaart uitgedeeld?
Dit is nieuw, en zelfs dit snappen ze nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch raar dan dat dat niet gezegd word. Vage shit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:46 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Geen enkele keer is youtube genoemd lol, wel kijk. Zorg er dan ook voor dat het goed wordt livegestreamed, dit is echt knullig weer.. Voor de volgende keer maar Mrbeast inhuren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |