SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Formentera, daar was je toch niet de hele vakantie?
CE van de jetset, met zijn vriendin met pruillippen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.
Mooie kleur water daar hè en die restaurantjes aan het water zijn relaxedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.
Geen idee waarvoor precies, maar leuk ding jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.trucks.nl/osh(...)xle-winch-6601907-vd
gaaf
Voor de hobbyquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor precies, maar leuk ding ja
Ja, was boven verwachting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie kleur water daar hè en die restaurantjes aan het water zijn relaxed
Hier geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon eigenlijk te moe en afgepeigerd om boodschappen te doen en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
ik vind jou wel iemand die anticonceptie kan brengen in Afrikaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon eigenlijk te moe en afgepeigerd om boodschappen te doen en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
Hoe kun je dat nou zeggen. US is het toonbeeld van waarheid.quote:
Puur op uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind jouw wel iemand die anticonceptie kan brengen in Afrika
Ik raak in deze SC altijd de weg kwijt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. US is het toonbeeld van waarheid.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
Gewoon zijn manier om te zeggen dat die een scheet heeft gelatenquote:
Ben zo snel mogelijk weer terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:57 schreef Karzai het volgende:
maar uitstraling zal hier vast weer tot diep in de nacht blijven postenkans gemist!
Hey Bomenverzameling welkom en alvast fijne weekend !quote:
Welterusten en prettige vakantie vast Bossiequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gaat helemaal goed komen. Ga denk ik over een uurtje slapen althans proberen te slapen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welterusten en prettige vakantie vast Bossie
Appel met maggiquote:
deugvolkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames en heren mag tegenwoordig niet meer en een zwangere vrouw is nu een zwanger persoon
Lijkt me echt supergoed voor de nieren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken mensen die brood met maggi eten
Ik zit echt met verbazing te lezen hoe dit zich ontvouwt...quote:
C &H denk ik, Het is dan wel flauwe cul, maar het heeft niet veel te maken met Culinaisequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
C &H denk ik, Het is dan wel flauwe cul, maar het heeft niet veel te maken met Culinaise
Wakker worden danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ja, ben zeker niet woke genoeg.
Met kaas er in?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over CUL gesproken, ik heb een lekkere gehaktbal gemaaktpoh poh
Ja, maar ik ben ook een schaap wat mee gaat met de kudde.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over CUL gesproken, ik heb een lekkere gehaktbal gemaaktpoh poh
Euh.. nee.quote:
moet je daar de sc maar eens gaan volgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
C &H denk ik, Het is dan wel flauwe cul, maar het heeft niet veel te maken met Culinaise
Lekker sappige bal, maar toch met een iets krokant bruin korstje en een juiste kruidingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vertel hier eens meer over?
Ik ben ook een schaap als ik geen gel in m'n haar doequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een schaap wat mee gaat met de kudde.
Probeer het eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh.. nee.
Maar klinkt niet echt slecht
Klinkt als een @bitterbalquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker sappige bal, maar toch met een iets krokant bruin korstje en een juiste kruiding
Heeft mini Dud0r ook zulk haar ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook een schaap als ik geen gel in m'n haar doe
[..]
Probeer het eens
Ook lekkerquote:
Nee die heeft een beetje een slag in z'n haar. Geen schapen krullen zoals papa.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft mini Dud0r ook zulk haar ?
Scheelt weer gelquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die heeft een beetje een slag in z'n haar. Geen schapen krullen zoals papa.
Toen hij jonger was krulde het meer dan dat het nu doet
Gisteren nog 24 van besteld op het terrasquote:
Hirlakquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren nog 24 van besteld op het terras
ik geloof niet dat ik ooit geen zin had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die zin in seks heeft maar ik heb er de kracht niet voor, heb jij tijd en zin?
Klopt. Het scheelt bij mij al als ik op tijd naar de kapper gaquote:
Geen idee hoe het daar nu gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je daar de sc maar eens gaan volgen
onnie @:dr_flash
Oh leuk, je bent bij US op de koffie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben in Brabant jongens, de plek van pillenfabrieken, coke wasserijen en lange nachten
Gaat vast onvergetelijk worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben in Brabant jongens, de plek van pillenfabrieken, coke wasserijen en lange nachten
Zat er een eitje doorheen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker sappige bal, maar toch met een iets krokant bruin korstje en een juiste kruiding
Jazeker, normaal doe ik er ook wat beschuit doorheen, maar dat heb ik nu niet gedaanquote:
Gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Bossie, fijne vakantie! Hoop dat je een mooie reis gaat beleven!
Ik koop altijd zo’n zakje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, normaal doe ik er ook wat beschuit doorheen, maar dat heb ik nu niet gedaan
Merk niet echt verschil
Ik heb gehaktkruiden van verstegen en heb nu wat knoflookpoeder en zwarte peper toegevoegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop altijd zo’n zakje.Daar zit al paneermeel bij. Ei gaat er bij ook altijd doorheen
Brood in melk geweekt is trouwens ook lekker.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Stiekem snoepen van het rauwe gehakt
mijn moeder deed er altijd een verkruimelde beschuit doorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop altijd zo’n zakje.Daar zit al paneermeel bij. Ei gaat er bij ook altijd doorheen
Brood in melk geweekt is trouwens ook lekker.
Tof. Bovenste etage?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gehaktkruiden van verstegen en heb nu wat knoflookpoeder en zwarte peper toegevoegd![]()
Brood vermijd ik nu even zoveel mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |