SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Formentera, daar was je toch niet de hele vakantie?
CE van de jetset, met zijn vriendin met pruillippen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.
Mooie kleur water daar hè en die restaurantjes aan het water zijn relaxedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 dagje daar geweest. De rest Ibiza.
Geen idee waarvoor precies, maar leuk ding jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.trucks.nl/osh(...)xle-winch-6601907-vd
gaaf
Voor de hobbyquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor precies, maar leuk ding ja
Ja, was boven verwachting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie kleur water daar hè en die restaurantjes aan het water zijn relaxed
Hier geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon eigenlijk te moe en afgepeigerd om boodschappen te doen en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
ik vind jou wel iemand die anticonceptie kan brengen in Afrikaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon eigenlijk te moe en afgepeigerd om boodschappen te doen en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
Hoe kun je dat nou zeggen. US is het toonbeeld van waarheid.quote:
Puur op uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind jouw wel iemand die anticonceptie kan brengen in Afrika
Ik raak in deze SC altijd de weg kwijt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. US is het toonbeeld van waarheid.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
en dan te bedenken dat ik voor de lol werk
Gewoon zijn manier om te zeggen dat die een scheet heeft gelatenquote:
Ben zo snel mogelijk weer terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:57 schreef Karzai het volgende:
maar uitstraling zal hier vast weer tot diep in de nacht blijven postenkans gemist!
Hey Bomenverzameling welkom en alvast fijne weekend !quote:
Welterusten en prettige vakantie vast Bossiequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Gaat helemaal goed komen. Ga denk ik over een uurtje slapen althans proberen te slapen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welterusten en prettige vakantie vast Bossie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |