Wij kibbelden eens in de (huur)auto - beetje vermoeid na een vliegreis, laat aangekomen, konden de weg niet vinden naar accommodatie - toen we ineens vanaf de achterbank hoorden: "Nou jongens, komt er nog wat van? Ik tel tot 3 en dan gaan we!"quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:TolstoiFan, leuk hè de wondere wereld van een net 4 jarige. Hier is het stopwoord van mijn dochter (wordt in maart 8) shit, zij verbasterd het tot ships. Ik zou gewoon aangeven bij Simon dat je zulke dingen niet leuk vindt om te horen, dat hebben we hier ook even volgehouden, met resultaat overigens.
Oh ja, en ik vloek ook wel eens. Zo waren we een tijdje terug onderweg naar mijn ouders en een dame voor ons maakte er een potje van qua rijgedrag. Opeens hoorde ik vanaf de achterbank: 'rij eens door stomme sufkut'![]()
(dat zei ik een tijd geleden ervoor nog zelf, dus grote oeps'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het favoriete liedje van Kevin is feesttent van kraantje pappie. Op willekeurige momenten gaat het: “bier bestellen! Meer bestellen!”quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij kibbelden eens in de (huur)auto - beetje vermoeid na een vliegreis, laat aangekomen, konden de weg niet vinden naar accommodatie - toen we ineens vanaf de achterbank hoorden: "Nou jongens, komt er nog wat van? Ik tel tot 3 en dan gaan we!"
Toen moesten we ZO lachen en vergaten we het gekibbel![]()
------
Wat een dag vandaag zeg. Ik kon van weinig de lol inzien. Totaal doorgedraaid qua werk, dus moeeeeeeeeee en dan toch een kind dat om half zeven al begint met Pokémon-verhalen, non-stopDan de corona-ellende erbij en nog een stom medicijndingetje dat fout is gegaan waardoor ik vanaf morgen mijn pijnstillers voor mijn rug dus niet heb.
Lichtpuntjes waren dan toch een fijn ritje met Max naar de stad, het SS-pakket van mijn eigenste SSen het moment dat Max onder de douche aldoor heel hard "Ik wil zwemmen in de Bacardi-lemon, een echte tijger is niet te temmen" brulde
(al staand plassend, echt een vent ook). Wij draaiden dat liedje echt nooit nu wel
Nieuw huis/verbouwing? En wanneer is het klaar? Goeie muzieksmaak ook bij jou thuisquote:Op zondag 19 december 2021 00:39 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Het favoriete liedje van Kevin is feesttent van kraantje pappie. Op willekeurige momenten gaat het: “bier bestellen! Meer bestellen!”
Sterkte met alles![]()
Wij hebben vandaag enorm hard geklust. Het huis wordt zo mooi!
Mooi compliment van de kleuterjuf. Mag je trots op zijn!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:39 schreef FlyingFish het volgende:
Klinkt niet fijn Quoi, geen pijnstillers. Hebben ze het wel kunnen oplossen zodat dat van korte duur is?
Een oom van mijn vriend - een fervent visser - overleed en er werd "Als ze me missen .... dan ben ik vissen!" gedraaidquote:Op zondag 19 december 2021 10:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:Quoi, Mart![]()
Hij komt uit de stad waar ik ben geboren. Als tie wat ouder is, is Barry Badpak ook een prima opvolger, alleen is zijn liedje Kamelenteen nou ook niet bepaald geschikt voor kinder oortjes.
@:Adrian4, dat liedje heb ik ooit gehoord bij een uitvaart, keuze van de overledene zelf. Eerst klapper je ff met je oren maar daarna moet je toch ook wel weer even lachen, omdat het weer een typische actie is![]()
Ha, schermtijd beperken heb ik allang opgegeven. Gelukkig reguleert hij dat zelf wel. Na een tijdje gaat hij weer wat anders doen. En we kochten in de zomer een Nintendo switchquote:Op zondag 19 december 2021 23:28 schreef FlyingFish het volgende:
Wel positief dat Max blijkbaar zo populair is bij zijn klasgenoten Quoi! Enne, van een middagje film kijken terwijl moeder even zit te chillen gaat ook niemand dood. Of desnoods doe je alsof het een educatieve middag is met de bobo-app of zo'n kinder-programmeer-app. Soms is even aan jezelf denken ook belangrijk. Klinkt als een goede beslissing om donderdag al weg te gaan, zeker na zo'n drukke tijd.
Adrian, wat zijn jullie aan het klussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |