abonnement Unibet Coolblue
pi_201806317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 16:38 schreef Raw85 het volgende:
Wat voor functie heb je nu dan TS? Als in; waar verdien je je geld mee?
Achter het station.
  maandag 18 oktober 2021 @ 15:46:35 #102
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201807499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 16:31 schreef Atak het volgende:

[..]
Die 20k los je toch zo af. Daar gaaf je toch niet voor in Ierland leven.
Hij zit achter die potten goud van die regenboogdwergen aan.
soooo, da's mooi!
pi_201808234
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 16:38 schreef Raw85 het volgende:
Wat voor functie heb je nu dan TS? Als in; waar verdien je je geld mee?
Aangezien hij in Ierland zit en zich als een autist gedraagt, zal het wel iets in de IT zijn.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  User die het meest klaagt 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 17:34:27 #104
414785 sirdanilot
pi_201808469
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:08 schreef knoopie het volgende:

[..]
Aangezien hij in Ierland zit en zich als een autist gedraagt, zal het wel iets in de IT zijn.
Ik gedraag me niet als een autist. Ik bén een autist, en ik ben daar trots op.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201808601
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik gedraag me niet als een autist. Ik bén een autist, en ik ben daar trots op.
Autisten houden zich meestal braaf aan de regels. Dus als ze een lening aan gaan onder bepaalde voorwaarden, dan betalen ze die ook gewoon terug.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  User die het meest klaagt 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 21:58:41 #106
414785 sirdanilot
pi_201812072
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:49 schreef knoopie het volgende:

[..]
Autisten houden zich meestal braaf aan de regels. Dus als ze een lening aan gaan onder bepaalde voorwaarden, dan betalen ze die ook gewoon terug.
Dat bepaal ik toch echt lekker zelf vriend. Van mij krijg je geen cent. Geen rooie cent. Ja over m'n lijk misschien, veel succes ermee
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 18 oktober 2021 @ 23:23:08 #107
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201812829
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat bepaal ik toch echt lekker zelf vriend. Van mij krijg je geen cent. Geen rooie cent. Ja over m'n lijk misschien, veel succes ermee
Dat bepaal je niet lekker zelf. Er komt namelijk gewoon een incassobureau achter je aan dat beslag legt op je spullen. Ook internationaal. En niemand krijgt inderdaad een cent van je, ze krijgen het terug. Dat is iets anders.
pi_201812909
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat bepaal ik toch echt lekker zelf vriend. Van mij krijg je geen cent. Geen rooie cent. Ja over m'n lijk misschien, veel succes ermee
Weet je wat echt onprettig is? Als je pinpas het ineens niet meer doet, omdat DUO beslag op je rekening heeft gelegd. Dit heb ik al eens zien gebeuren vanwege twee maanden te veel ontvangen zorgtoeslag, dus dat zullen ze voor een studieschuld ook wel doen.
En weet je wat ook pijnlijk is? Als je werkgever een officiële brief krijgt van de Nederlandse overheid dat ze een deel van je loon in moeten houden omdat je nog schulden hebt… Sta je daar mooi met je mond vol tanden op de HR-afdeling.

Zo maar twee opties die de Nederlandse overheid heeft als jij weigert om gehoor te geven. Bovendien zit Ierland bij de EU, dus ze weten ook precies hoeveel je op je rekening hebt staan. Maar je hoeft mij niet te geloven hoor. Probeer het lekker zelf uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Spellchecker maandag 18 oktober 2021 @ 23:31:33 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201812926
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 23:23 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat bepaal je niet lekker zelf. Er komt namelijk gewoon een incassobureau achter je aan dat beslag legt op je spullen. Ook internationaal. En niemand krijgt inderdaad een cent van je, ze krijgen het terug. Dat is iets anders.
De overheid heeft nog veel meer mogelijkheden, zoals beslag leggen op je rekening(en) en dus je werkgever vragen een gedeelte van je loon in te houden.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 18 oktober 2021 @ 23:36:44 #111
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201812968
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 23:32 schreef knoopie het volgende:

[..]
De overheid heeft nog veel meer mogelijkheden, zoals beslag leggen op je rekening(en) en dus je werkgever vragen een gedeelte van je loon in te houden.
Zeker, maar van TS krijgen ze geen rooie cent. Die bepaalt dat zelf. :')
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 01:10:13 #112
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201813343
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 23:31 schreef maily het volgende:

[..]
Tegeltje @:domnivoor *O*
Die is tegelwaardig :Y
En jij kan er ook één maken.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201813346
Ik heb jaren in Ierland gewoont en de Ieren die ik ken kotsen een mongool als ts uit en dumpen hem in de Atlantische Oceaan.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:16:23 #114
414785 sirdanilot
pi_201815042
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 23:30 schreef knoopie het volgende:

[..]
Weet je wat echt onprettig is? Als je pinpas het ineens niet meer doet, omdat DUO beslag op je rekening heeft gelegd. Dit heb ik al eens zien gebeuren vanwege twee maanden te veel ontvangen zorgtoeslag, dus dat zullen ze voor een studieschuld ook wel doen.
Ja want duo gaat mijn rekening blokkeren ook al is het een ierse rekening :')

quote:
En weet je wat ook pijnlijk is? Als je werkgever een officiële brief krijgt van de Nederlandse overheid dat ze een deel van je loon in moeten houden omdat je nog schulden hebt… Sta je daar mooi met je mond vol tanden op de HR-afdeling.
Dan zeg ik tegen de HR afdeling dat ik graag meer wil verdienen vanwege mijn financiele situatie.

Ik woon en werk in ierland dus dat gaan ze niet doen. Hoe weten ze waar ik werk uberhaupt. :')

quote:
Zo maar twee opties die de Nederlandse overheid heeft als jij weigert om gehoor te geven. Bovendien zit Ierland bij de EU, dus ze weten ook precies hoeveel je op je rekening hebt staan. Maar je hoeft mij niet te geloven hoor. Probeer het lekker zelf uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weten ze nou weer wat ik op mijn ierse rekening heb staan? En als ze dat al weten, het maakt niet uit. Veel staat er niet op omdat ik voornamelijk bitcoin koop.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:20:00 #115
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201815088
Iets zegt mij dat je nog nooit hebt gestudeerd, ts.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:23:09 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201815120
quote:
Gegevens die de Belastingdienst deelt met andere landen
De Belastingdienst wisselt onder meer de volgende gegevens uit met de buitenlandse belastingdiensten:

banksaldi;
inkomsten uit rente en dividend;
waarden van kapitaal- en lijfrenteverzekeringen;
inkomsten uit de verkoop van financiële producten, zoals aandelen of obligaties;
persoonsgegevens van de rekeninghouder, bijvoorbeeld naam, adres en woonplaats en fiscaal identificatienummer.
quote:
Is uw betalingsachterstand nog niet overgedragen aan een deurwaarder? Neem zo snel mogelijk contact met ons op: debiteurenbeheer@duo.nl. Dan kunt u de achterstallige bedragen nog betalen in uw eigen valuta.
https://duo.nl/particulie(...)land-of-antillen.jsp

quote:
DUO zet oud-studenten die onvindbaar zijn op een signaleringslijst waarbij het verlengen van het paspoort geweigerd wordt. Je paspoort verlengen kan dan wanneer de studieschuld wordt afgelost.
pi_201815191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ja want duo gaat mijn rekening blokkeren ook al is het een ierse rekening :')
Ja. Dat kunnen ze, en dan doen ze als het nodig mocht zijn.
quote:
EUROPEES BESLAGBEVEL
Het leggen van conservatoir beslag op een Europese bankrekening is nu eenvoudiger op basis van nieuwe wet- en regelgeving. In Nederland is op 18 januari 2017 een wet ingevoerd, die is gebaseerd op een Europese Verordening. Deze nieuwe wet- en regelgeving maakt het mogelijk om een Europees beslagbevel te krijgen en beslag te leggen op bankrekeningen in het buitenland. Let op: dit betreft uitsluitend beslag op bankrekeningen en niet op andere zaken, zoals een bedrijfspand, woning, auto etc.

Met het Europees beslagbevel is het mogelijk om beslag te leggen

vóór of tijdens elke fase van een procedure tussen partijen over de vordering van de schuldeiser; of
nadat er een rechterlijke beslissing, gerechtelijke schikking of authentieke akte (door de notaris opgesteld) is verkregen.
quote:
Dan zeg ik tegen de HR afdeling dat ik graag meer wil verdienen vanwege mijn financiele situatie.

Ik woon en werk in ierland dus dat gaan ze niet doen. Hoe weten ze waar ik werk uberhaupt. :')
[..]
Hoe weten ze nou weer wat ik op mijn ierse rekening heb staan? En als ze dat al weten, het maakt niet uit. Veel staat er niet op omdat ik voornamelijk bitcoin koop.
Er is geen bankgeheim meer. Dus de nederlandse belastingdienst en/of DUO kunnen dat gewoon opvragen. Dan weten ze ook meteen wie je werkgever is, en anders vragen ze dat vast wel even bij de Ierse belastingdienst na.

Bovendien, wou je niet het geld bewaren om een huis te kopen daar in Ierland? Hoe denk je dat een hypotheekverstrekker daarop gaat reageren als je bij je werkgever, je eigen bank of de Ierse belastingdienst bekend staat als wanbetaler?

Maar geloof mij vooral niet op mijn woord. Ga maar lekker zelf op de blaren zitten zodra je je billen hebt gebrand.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:34:51 #118
414785 sirdanilot
pi_201815217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:32 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ja. Dat kunnen ze, en dan doen ze als het nodig mocht zijn.
[..]
[..]
Er is geen bankgeheim meer. Dus de nederlandse belastingdienst en/of DUO kunnen dat gewoon opvragen. Dan weten ze ook meteen wie je werkgever is, en anders vragen ze dat vast wel even bij de Ierse belastingdienst na.

Bovendien, wou je niet het geld bewaren om een huis te kopen daar in Ierland? Hoe denk je dat een hypotheekverstrekker daarop gaat reageren als je bij je werkgever, je eigen bank of de Ierse belastingdienst bekend staat als wanbetaler?

Maar geloof mij vooral niet op mijn woord. Ga maar lekker zelf op de blaren zitten zodra je je billen hebt gebrand.
Waarom stuurt DUO mij dan geen brief met wat ik moet betalen?

Ik ga die mailtjes niet openen en ik kijk niet in DigiD, kan daar niet eens in.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201815238
Meer dan logisch, je wilt wel gebruik maken van het systeem maar als je moet dokken is het gekheid op een stokkie..

Had dan geen opleiding gedaan, niet gebruik gemaakt van ons zorg systeem...

Alleen wat de natuur je biedt is gratis, de rest zal je voor moeten dokken!
Just say hi!
pi_201815271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waarom stuurt DUO mij dan geen brief met wat ik moet betalen?

Ik ga die mailtjes niet openen en ik kijk niet in DigiD, kan daar niet eens in.
Omdat de default is dat je het alleen digitaal ontvangt. Omdat dat nu eenmaal veel handiger is als je in het buitenland zit. Maar als je het graag wil, dan kan je altijd via onderstaand formulier aanvragen dat je het weer per post krijgt.
quote:
Post ontvangen
In het buitenland is digitale post vaak het makkelijkst. Zo mist u geen berichten. U regelt digitale post in Mijn DUO, onder 'Mijn gegevens'.

Toch liever onze post op papier? Dan kan een postadres in Nederland handig zijn. Ook dit regelt u in Mijn DUO.
Krijgt u onze berichten digitaal, maar kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? Gebruik het mailformulier als u onze berichten weer per post wilt ontvangen. Vermeld uw volledige naam en geboortedatum.

Komt u terug naar Nederland, zet dan in Mijn DUO uw post weer op digitaal.
En omdat je klaarblijkelijk te dom bent om zelf je billen af te vegen na het poepen heb ik hier nog een linkje voor je: DUO

DigiD kan je trouwens ook gewoon vanuit het buitenland aanvragen:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/wonen-werken/digid-buitenland/digid/hoe-vraag-ik-digid-aan
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_201815357
Hoe kom je trouwens op het bizarre idee dat het probleem "opgelost" is door je emails niet te openen? Dat is ongeveer hetzelfde niveau als een éénjarige die zich verstopt door zijn handen voor zijn ogen te houden. "Als ik niks zie, dan zien ze mij ook niet" _O-
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_201815392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:50 schreef knoopie het volgende:
Hoe kom je trouwens op het bizarre idee dat het probleem "opgelost" is door je emails niet te openen? Dat is ongeveer hetzelfde niveau als een éénjarige die zich verstopt door zijn handen voor zijn ogen te houden. "Als ik niks zie, dan zien ze mij ook niet" _O-
Je wilt niet weten hoeveel mensen in de problemen komen door gewoon de post niet te openen/weggooien.

Ipv gewoon regelingen treffen (instantie zijn vaak erg schappelijk als je maar contact opneemt) alles maar negeren. En vervolgens janken als er beslag wordt gelegd op je inkomen/bankrekening...
No bitch to me
pi_201900262
wtf betekent "onaliteit" @sirdanilot
pi_201911461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het Nederlandse systeem is niet in staat geweest om mij te behouden als belastingsbetaler voor Nederland want het systeem faalt in het bieden van passende, betaalbare woonruimte aan net afgestudeerden die nog niet zo veel verdienen. Heel simpel.

Systeem faalt dus ik ' seize de means of production' om het zo maar te zeggen. In dit geval doe ik dat door mijn sutideschuld niet terug te betalen. Het had ook gekund door dmv bepaalde foefjes scheef te gaan wonen, belasting te ontduiken etc. maar die zaken doe ik dus niet.

Mocht ik uiteindelijk toch terug gaan naar Nederland dan zal ik uiteraard de studieschuld netjes afbetalen. Ook als ik een huis heb gekocht ga ik beginnen met afbetalen.
Toen ik je OP las dacht ik “what the fox” maar in dit bericht heb je wel volkomen een punt. Ik roep al meer dan een jaar dat Nederland geld en moeite steekt in onze opvoeding en vervolgens lijkt te willen dat wij ons geluk ergens anders gaan beproeven
pi_201911473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:54 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen in de problemen komen door gewoon de post niet te openen/weggooien.

Ipv gewoon regelingen treffen (instantie zijn vaak erg schappelijk als je maar contact opneemt) alles maar negeren. En vervolgens janken als er beslag wordt gelegd op je inkomen/bankrekening...
Toeslagenaffaire gevolgd? Mensen krijgen nu geld omdat ze onterecht GEEN regeling kregen. Zelfs als ze terecht moesten terugbetalen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')