Binnen twee weken releases van Horizon en Elden Ring, het leven is oneerlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elden Ring is er vast eerder voor ik een PS5 heb (lol).
Bas Sillen. Gewoon ivm covidquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet er winnen jongens?
[ afbeelding ]
Potappel-Stroop is ook een mooie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet er winnen jongens?
[ afbeelding ]
Een standaard dinsdagavond in Engeland?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt mijn zoektocht op het populaire medium Twitter.
Je denkt dat ie stiekem homo is?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een blanke hetero man. Die kunnen helemaal geen corona en aids krijgen.
Stiekem een vrouw? Of stiekem niet blank?quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je denkt dat ie stiekem homo is?
Dat gaat hij nooit bekennen natuurlijk als hardcore Baudet aanhangerquote:Op maandag 18 oktober 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je denkt dat ie stiekem homo is?
Ik heb echt problemen met deze tweedeling in de maatschappij. Dat is voor iedereen kut.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:03 schreef Steven184 het volgende:
Waarom stellen we operaties uit voor ongevaccineerden mensen? Die hebben aan hun afweersysteem toch voldoende? Lekker thuis laten uitzieken.
Van mij mogen ongevaccinneerden alles. Maar ze moeten wel de last van hun beslissingen dragen, net als ieder ander.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt problemen met deze tweedeling in de maatschappij. Dat is voor iedereen kut.
Voor iedereen? Nergens last van hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb echt problemen met deze tweedeling in de maatschappij. Dat is voor iedereen kut.
De groeiende vertrouwenscrisis tussen de overheid en burgers is een probleem. Maar daar zijn dit soort mensen ook zelf veroorzaker van. Zou jij de dialoog aan willen gaan met mensen die jou constant bedreigen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zou een taart hebben gemaaktquote:
Als de hemelpoorten maar nog lang dichtblijven voor Hakim.quote:
En voor Pino natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de hemelpoorten maar nog lang dichtblijven voor Hakim.
Ik dacht ook aan Elvanquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de hemelpoorten maar nog lang dichtblijven voor Hakim.
Nee! Lees te weinig deze weken. Ben je tevreden?quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ga zo aan de laatste bladzijdes beginnen @:Slobeend
Heb jij het al uit?
Moest er wel even inkomen, maar vanaf halverwege als de personages wat duidelijker zijn zeker de moeite waard. Je krijgt ook af en toe wel het idee dat een van de personages Marianne van 30 kan zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee! Lees te weinig deze weken. Ben je tevreden?
Tommie, Ieniemieni, Frank, Gerda, Paula, Lot, en Elvanquote:
Paula Sleyp is al even dood.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tommie, Ieniemieni, Frank, Gerda, Paula, Lot, en Elvan
Je zou voor minder.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:07 schreef Felagund het volgende:
Nooit bewust gemerkt als kind dat Sien Vlaams was trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je me wil martelen moet je me opsluiten in een kamer met Henk de Jong en Ralf Seuntjens.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:22 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe Nac/Seuntjens is uit.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |