abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:48:23 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201786527
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ze hebben en wat de prijs is. Ik vind ze allebei lekker, maar die Doyenne du Comice is wel lekkerder inderdaad.
Laatst bij de groenteboer Xenia ofzo gehad. Relatief nieuw ras, niet te eten.

Lekkerste vind ik Triumph de Vienne. Slecht houdbaar ras, maar kort leverbaar begin september. Helaas had de groenteboer ze niet ;( "die hadden we vorige week, niemand kocht ze"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201787370
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Ernst Kuiper heeft het over "regio Zwolle" waar veel besmettingen zijn... Noem het beestje bij z'n naam, Hasselt, Zwartsluis Staphorst etc.
Morgen weer allemaal naar de kerk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201788842
Ik hoorde gisteren van iemand dat ze een discussie had gehad met een anti vaxxer. Op een gegeven moment maar heeft gezegd dat ze hiermee stopte, weg is gelopen en iets anders is gaan doen.
Locatie: festival (dus met QR code) waar beiden vrijwilliger waren. Blijkbaar liep die persoon de hele avond tegen iedereen te ragen dat ze binnen geweigerd werd (goh :') want een test had ze uiteraard ook niet gedaan). Zowel tegen vrijwilligers als bezoekers :X Die had ik als organisatie heel snel van dat festival getrapt.
Idem dito voor iemand die op jacht zou gaan naar anti vaxxers trouwens. Laat die discussie thuis of zo.

Detail: degene waarvan ik het hoorde werkt in het ziekenhuis. Op de IC :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201788869
Ik drink een @Sarabi biertje. Lekker :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201789239
Eters zijn weer vertrokken, enorm gezellige avond gehad. Grootste ovenschaal liep bijna over en ging schoon op. En de 3 kg stoofpeertjes zijn op 1 na ook weg (een van de mannen heeft er ook nog 3 meegenomen)
Wat heb ik dit gemist, dat merkte ik vanavond, huis vol, lachen, praten, samen aan tafel zitten.
En allemaal gevaccineerd dus ook als altijd geknuffeld
We have far more in common than that which devides us..
pi_201789289
Wij zijn de slag om de Schelde aan het kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201790171
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik drink een @:sarabi biertje. Lekker :9
Proost!

Wij zijn onderweg terug naar huis. In de laatste 2 uur meer mensen gezien dan de 2 jaar daarvoor. Beetje overprikkelt.
pi_201790174
A z'n verjaardag is ook weer voorbij. Ik had uiteindelijk toegegeven en ben inderdaad eerder gekomen om te helpen met eten voorbereiden, want B wilde dat heel graag. Uiteindelijk was dat eigenlijk het gezelligste deel van de dag, beetje samen koken met B.

A gedroeg zich als een gast in z'n eigen huis. Met als stomste nog toen ik hem vroeg of hij twee onderzetters kon pakken voor de theeglazen waarmee ik aankwam en hij botweg nee zei. Als gast zou je dat niet eens doen. Ik heb de glazen zo maar op de tafel gezet, pech dan voor z'n tafel. :6

Ik had eigenlijk eerder naar huis willen gaan maar dan had ik het eten wat ik had helpen voorbereiden niet kunnen eten en dat vond ik ook weer stom. :')

A was in ieder geval tevreden met z'n cadeaus. Dat is nog iets.

Nu naar huis, rust, en voor mezelf zorgen. Nu is A niet meer jarig dus kan het me een stuk minder schelen of ie z'n zin nog krijgt.
pi_201790181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Eters zijn weer vertrokken, enorm gezellige avond gehad. Grootste ovenschaal liep bijna over en ging schoon op. En de 3 kg stoofpeertjes zijn op 1 na ook weg (een van de mannen heeft er ook nog 3 meegenomen)
Wat heb ik dit gemist, dat merkte ik vanavond, huis vol, lachen, praten, samen aan tafel zitten.
En allemaal gevaccineerd dus ook als altijd geknuffeld
Wat fijn O+
Die gezelligheid. O+
pi_201790191
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:09 schreef borisz het volgende:
De Film Druk gezien. Ik vond het de moeite waard :Y.

Zelfs na maanden spookt ie afentoe nog door mijn hoofd. Echt heel goed :Y
pi_201790206
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Laatst bij de groenteboer Xenia ofzo gehad. Relatief nieuw ras, niet te eten.

Lekkerste vind ik Triumph de Vienne. Slecht houdbaar ras, maar kort leverbaar begin september. Helaas had de groenteboer ze niet ;( "die hadden we vorige week, niemand kocht ze"
Ik heb volgens mij wel eens Xenia peren gehad van de AH. Vond ze ook niet echt voor herhaling vatbaar. Waterige bende, als ik het me goed herinner.

Ik eet het liefste de Conference peren. Doyenne du Comice zitten te vaak "steentjes" in naar mijn zin. Rare textuur :X
pi_201790232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef Tele6 het volgende:
A z'n verjaardag is ook weer voorbij. Ik had uiteindelijk toegegeven en ben inderdaad eerder gekomen om te helpen met eten voorbereiden, want B wilde dat heel graag. Uiteindelijk was dat eigenlijk het gezelligste deel van de dag, beetje samen koken met B.

A gedroeg zich als een gast in z'n eigen huis. Met als stomste nog toen ik hem vroeg of hij twee onderzetters kon pakken voor de theeglazen waarmee ik aankwam en hij botweg nee zei. Als gast zou je dat niet eens doen. Ik heb de glazen zo maar op de tafel gezet, pech dan voor z'n tafel. :6

Ik had eigenlijk eerder naar huis willen gaan maar dan had ik het eten wat ik had helpen voorbereiden niet kunnen eten en dat vond ik ook weer stom. :')

A was in ieder geval tevreden met z'n cadeaus. Dat is nog iets.

Nu naar huis, rust, en voor mezelf zorgen. Nu is A niet meer jarig dus kan het me een stuk minder schelen of ie z'n zin nog krijgt.
In ieder geval fijn dat je het gezellig had met B. Maar A maakt zo wel heel veel stuk. En jij kan nu naar huis, maar B heeft A nog wel om zich heen. For the good and the bad natuurlijk, maar dit kan voor hem ook niet makkelijk zijn.

Had je zo graag iets van onze gezellige avond gegund
We have far more in common than that which devides us..
pi_201790335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn de slag om de Schelde aan het kijken.
Wij hebben 'm net gezien.
Mmmm... matig. :)
pi_201790378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef Tele6 het volgende:
A z'n verjaardag is ook weer voorbij. Ik had uiteindelijk toegegeven en ben inderdaad eerder gekomen om te helpen met eten voorbereiden, want B wilde dat heel graag. Uiteindelijk was dat eigenlijk het gezelligste deel van de dag, beetje samen koken met B.

A gedroeg zich als een gast in z'n eigen huis. Met als stomste nog toen ik hem vroeg of hij twee onderzetters kon pakken voor de theeglazen waarmee ik aankwam en hij botweg nee zei. Als gast zou je dat niet eens doen. Ik heb de glazen zo maar op de tafel gezet, pech dan voor z'n tafel. :6

Ik had eigenlijk eerder naar huis willen gaan maar dan had ik het eten wat ik had helpen voorbereiden niet kunnen eten en dat vond ik ook weer stom. :')

A was in ieder geval tevreden met z'n cadeaus. Dat is nog iets.

Nu naar huis, rust, en voor mezelf zorgen. Nu is A niet meer jarig dus kan het me een stuk minder schelen of ie z'n zin nog krijgt.
Depressief zijn is nu gelijk aan bot en manipulatief zijn tegen je partner?
Ik wilde vanalles typen, maar ik doe het niet.

Alleen een :* en het zal geen fijn gevoel geven allemaal. Blijft lastig voor je.

Fijn @Kaatje1 zo'n avond!

Broer wilde een theetje komen drinken, afgesproken voor maandagmiddag.
Thank dinges dat ie er nog is trouwens, week of 3 geleden heeft ie een sort of hartinfart overleeft door snel handelen van omgeving en ambu O+
pi_201790546
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben 'm net gezien.
Mmmm... matig. :)
Vind je? Ik vind het niet slecht hoor.

Ik miste alleen wel iets aan afgeronde verhalen ofzo.

Wel tof dat Tom Felton er in zit!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:37:11 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201790610
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn de slag om de Schelde aan het kijken.
Die kijk ik ook.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:38:08 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201790623
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind het niet slecht hoor.

Ik miste alleen wel iets aan afgeronde verhalen ofzo.

Wel tof dat Tom Felton er in zit!
Nog nooit van gehoord, wel van een Dubex Velton.

Teuntje is lekker :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201790783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nog nooit van gehoord, wel van een Dubex Velton.

Teuntje is lekker :9
Tom Felton speelt die Engelse piloot Tony. En hij speelde ook Draco Malfoy in Harry Potter
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201790833
Wij dachten even bij die Brit die achterbleef in het water dat het Adam was uit Sex education :D
Was het niet overigens.
pi_201791015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef Tele6 het volgende:
A z'n verjaardag is ook weer voorbij. Ik had uiteindelijk toegegeven en ben inderdaad eerder gekomen om te helpen met eten voorbereiden, want B wilde dat heel graag. Uiteindelijk was dat eigenlijk het gezelligste deel van de dag, beetje samen koken met B.

A gedroeg zich als een gast in z'n eigen huis. Met als stomste nog toen ik hem vroeg of hij twee onderzetters kon pakken voor de theeglazen waarmee ik aankwam en hij botweg nee zei. Als gast zou je dat niet eens doen. Ik heb de glazen zo maar op de tafel gezet, pech dan voor z'n tafel. :6

Ik had eigenlijk eerder naar huis willen gaan maar dan had ik het eten wat ik had helpen voorbereiden niet kunnen eten en dat vond ik ook weer stom. :')

A was in ieder geval tevreden met z'n cadeaus. Dat is nog iets.

Nu naar huis, rust, en voor mezelf zorgen. Nu is A niet meer jarig dus kan het me een stuk minder schelen of ie z'n zin nog krijgt.
Is er wel iemand die tegen A durft te zeggen dat dit botte en onfatsoenlijke gedrag niet wordt goed gepraat door 'maar ik ben depressief'? Maar kan hem waarschijnlijk ook niets schelen.

Wel fijn dat het samen koken met B wel gezellig was.

Ook leuk te lezen over Kaatje haar gezellige avond O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 00:24:00 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201791028
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Tom Felton speelt die Engelse piloot Tony. En hij speelde ook Draco Malfoy in Harry Potter
Aha, ik ken sowieso weinig film-volk, maar Harry Potter is al helemaal niet mijn genre.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201791365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In ieder geval fijn dat je het gezellig had met B. Maar A maakt zo wel heel veel stuk. En jij kan nu naar huis, maar B heeft A nog wel om zich heen. For the good and the bad natuurlijk, maar dit kan voor hem ook niet makkelijk zijn.

Had je zo graag iets van onze gezellige avond gegund
B vindt het ook heel moeilijk ja. Hij vindt het ook naar dat het moeilijk is voor mij. A is de laatste tijd heel duidelijk over dat hij B prioriteert dus qua communicatie en elkaar aandacht geven gaat het tussen hen iets beter. Maar het put B wel enorm uit dat A zich eerder als een 14-jarige dan als een volwassene lijkt te gedragen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Depressief zijn is nu gelijk aan bot en manipulatief zijn tegen je partner?
Ik wilde vanalles typen, maar ik doe het niet.

Alleen een :* en het zal geen fijn gevoel geven allemaal. Blijft lastig voor je.

Fijn @:kaatje1 zo'n avond!

Broer wilde een theetje komen drinken, afgesproken voor maandagmiddag.
Thank dinges dat ie er nog is trouwens, week of 3 geleden heeft ie een sort of hartinfart overleeft door snel handelen van omgeving en ambu O+
Ik weet niet precies wat hieraan manipulatief was :@

En jeetje, heftig van je broer. Fijn dat je hem maandag ziet dan O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 17-10-2021 01:46:29 ]
pi_201791401
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is er wel iemand die tegen A durft te zeggen dat dit botte en onfatsoenlijke gedrag niet wordt goed gepraat door 'maar ik ben depressief'? Maar kan hem waarschijnlijk ook niets schelen.

Wel fijn dat het samen koken met B wel gezellig was.

Ook leuk te lezen over Kaatje haar gezellige avond O+
Ik blijf in cirkels praten met hem als ik over dat soort dingen begin. Dan is het

"ja maar ik weet ook gewoon niet hoe ik het anders moet doen"

"ja maar ik ga er ook niet over liegen, dus doe het er maar mee dat ik bot doe want ik ben wel eerlijk"

"ik snap niet wat je probleem hier is, ik heb zelf nergens last van"

"ik ben depressief dus ik heb gewoon de energie niet om hier subtieler over te doen"

Vandaag is niemand van ons die strijd aangegaan. Ik wilde me aan m'n voornemen houden om jarige A de verjaardag te geven die hij wilde, en daar kwam nog bij dat A z'n ouders er waren en ik wilde tegenover hen ook geen gedoe maken. De ouders van A zijn heel toegeeflijk naar hem, zien hem ook nog gewoon een beetje als die tiener die gewoon soms wat nukkig en onhandig is. Ze vinden erg veel goed en doen heel graag van alles voor hem, dat is heel lief maar het maakt ook dat A denkt dat het normaal is dat de mensen om hem heen van alles voor hem doen en hij kan achterover leunen.
pi_201791677
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Het gaat @:Vlindertje89
Merk wel dat ik beduidend slechter voor mezelf gezorgd heb want de "noodzaak" was minder zeg maar. Dat mijn schouder niet over is of beter lijkt te worden vind ik echt heel kut. De rest van mijn lijf gaat wel.

Ik ga maandagochtend weer trainen. En dinsdag yoga. De rest van de week weet ik nog niet want er zijn nog geen workouts bekend. :)
Je weet natuurlijk zelf ook wel dat die noodzaak er nog net zo is ook als je niet sport, maar ik snap wel heel goed dat dat toch anders voelt voor jezelf. Wat klote dat het voor de schouder niks lijkt te doen. Is het niet een idee om eens je te laten doorverwijzen naar een orthopeed oid om echt eens goed uit te laten zoeken wat het is?
Kan me de frustratie erg goed voorstellen, je wil toch op z'n minst zien dat alles wat je eraan gedaan hebt iéts van verbetering geeft.
:* lastig hoor, ik hoop echt voor je dat je op korte termijn wel verbetering gaat merken. Nog maar 1 nachtje, dan kan je in elk geval weer iets doen!
pi_201791688
En voor @Tele6 een :*
Ik heb geen zinnig advies, maar het lijkt me zowel voor jou als B erg lastig. Ik vind het wél heel fijn om te lezen dat je een stuk sterker in je schoenen lijkt te staan dan een tijdje geleden: het doet je (in elk geval zover ik kan lezen) nu niet zo twijfelen aan jezelf en of jij iets fout hebt gedaan waardoor je het zelf over je afroept oid. Daar mag je best trots op zijn, en bij stil staan welke grote stappen jij zelf in de afgelopen tijd hebt gezet! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')