Onvoorstelbaar. Ik had wel eens ineens zin in een peuk. Maar dat is echt sec werk. Dan iwas die gedachten weer wegquote:
Ja maar deed gewoon onbewust.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Ik had wel eens ineens zin in een peuk. Maar dat is echt sec werk. Dan iwas die gedachten weer weg
Als je het niet van plan was lukt het ook niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar deed gewoon onbewust.
En ondertussen paf ik gewoon weer vrolijk door.
Nja ik was ook niet echt van plan te stoppen.
Ik rook 1 pakje shag per week a 1,5 week..
Mijn vriendin rookt of rookte 1 pakje sigaretten per dag.
Ik weet wat voor risico het met zich mee brengt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet van plan was lukt het ook niet.
Ik heb longkanker gekregen van het roken. Wel overleefd maar heb veel in moeten leveren. Ik ga never meer roken
Met you kump het wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik weet wat voor risico het met zich mee brengt.
Wow.. ik hoop toch echt op tijd te stoppen met die meuk..quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet van plan was lukt het ook niet.
Ik heb longkanker gekregen van het roken. Wel overleefd maar heb veel in moeten leveren. Ik ga never meer roken
Komt vast goed. Als je er aan toe bent lukt het wel. 😘quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wow.. ik hoop toch echt op tijd te stoppen met die meuk..
Doe maar snel. Kost je niet alleen bakken vol geld, maar ook je longen. Maar ja, dat weet je ook wel natuurlijk. Het is niet voor niets één van de grootste verslavingen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wow.. ik hoop toch echt op tijd te stoppen met die meuk..
Ja het is echt duur geworden toen ik stopte was een pakkie shag 5 nog wat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar snel. Kost je niet alleen bakken vol geld, maar ook je longen. Maar ja, dat weet je ook wel natuurlijk. Het is niet voor niets één van de grootste verslavingen.
Mjah maar ik schrik ook wel eens hoe makkelijk er weer één opsteek.. Je weet dat het allemaal niet goed is en met een beetje pech je dood.. Maar dan zegt je brein weer van "Ah joh, tegen de tijd dat jij longkanker krijgt kunnen ze het vast al goed genezen".quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Als je er aan toe bent lukt het wel. 😘
Die kosten beginnen wel een dingetje te worden, afgelopen jaar veel geld uitgegeven aan hobbies dus wat sparen kan geen kwaad.. Was al langs al mijn abbo's gegaan maar kwam toch tot de conclusie dat stoppen met roken het meest geld gaat besparen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar snel. Kost je niet alleen bakken vol geld, maar ook je longen. Maar ja, dat weet je ook wel natuurlijk. Het is niet voor niets één van de grootste verslavingen.
Het is ook als je gelukt hebt te genezen. Ik was er net op tijd bij. Maar je leven is niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mjah maar ik schrik ook wel eens hoe makkelijk er weer één opsteek.. Je weet dat het allemaal niet goed is en met een beetje pech je dood.. Maar dan zegt je brein weer van "Ah joh, tegen de tijd dat jij longkanker krijgt kunnen ze het vast al goed genezen".
[..]
Die kosten beginnen wel een dingetje te worden, afgelopen jaar veel geld uitgegeven aan hobbies dus wat sparen kan geen kwaad.. Was al langs al mijn abbo's gegaan maar kwam toch tot de conclusie dat stoppen met roken het meest geld gaat besparen.
Zeker een geluk. Maar het kan zeker ook als niet roker gebeuren.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zou het er toch niet op wagen.
Een aantal jaar geleden werd m'n moeder met spoed opgenomen nadat er na wat luchtwegklachten een gigantisch gezwel op de scans te zien was.
Lag ze daar letterlijk als enige niet-roker op de longafdeling. Overigens bleek het gelukkig geen kanker te zijn
3 jaar rolstoel 5 jaar krukken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook als je gelukt hebt te genezen. Ik was er net op tijd bij. Maar je leven is niet meer wat het geweest is.
Wauw wat goed theguyver. Je moet ook doen wat je zelf wilt. Iedereen is vrij in zijn of haar keuze. Lekker dat je weer alles kanquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 jaar rolstoel 5 jaar krukken.
Ik kan weer lopen rennen springen.
Mijn complete droom was kaput.
Nu heb ik het dat ik zoveel mogelijk moet doen en zo leuk mogelijke tijd er van moet maken.
Sure ik stop wel vast wel en ooit wel.
Maar ik ben sportief eet gezond ter compensatie van mijn andere ongezonde levensstijl.
Ik maak er gewoon het beste van.
Jup gelukkig wonen we in Nederland waar dat kan en mag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw wat goed theguyver. Je moet ook doen wat je zelf wilt. Iedereen is vrij in zijn of haar keuze. Lekker dat je weer alles kan
Ik zou niet weten wat ik graag zou willen. Ben dankbaar voor wat ik heb en nog kan. Verder geen wensen. Ben snel tevreden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup gelukkig wonen we in Nederland waar dat kan en mag.
Mijn advies maak een bucket list en blijf m aanvullen op het moment als je wat van de lijst afstreept.
Nja op mijn lijstje staat nog.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik graag zou willen. Ben dankbaar voor wat ik heb en nog kan. Verder geen wensen. Ben snel tevreden.
Leuke dingen heb je al gedaan zeg Naar Egypte en Roma gaan kan nu weer he, zal er alleen niet te lang mee wachten voor ze de grenzen weer dicht gaan door de oplopende cijfers hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja op mijn lijstje staat nog.
Een reis naar Egypte en rome.. zou ik vorig jaar eigenlijk doen nja.. corona gooide roet in het eten.
Rome wel eens geweest maar was ik nog jong.
Wat ik af heb kunnen strepen is.
- halve Marathon uitlopen. "Meer kan ik niet door slechte knie en enkel"
- F1 race bezoeken.
- Muse/Linkin Park/Rammstein/live(band) concert meemaken.
- vliegen in één klein vliegtuigje.
- paragliden
- figureren in een vroege speelfilm
Sint de film, en natuurlijk was ik zwarte piet.. scene op de wallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke dingen heb je al gedaan zeg Naar Egypte en Roma gaan kan nu weer he, zal er alleen niet te lang mee wachten voor ze de grenzen weer dicht gaan door de oplopende cijfers hier
IN welke film heb je gefigureerd?
Dan heb je geschiedenis ook nog geschreven, een van de laatste zwarte pietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sint de film, en natuurlijk was ik zwarte piet.. scene op de wallen.
Ja was wel leuk alleen maatje van me die dus de 2e speelde raakte onderkoeld tijdens de opname.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je geschiedenis ook nog geschreven, een van de laatste zwarte pieten
Maar leuk Theguyver een hele ervaring of niet?
Leukkkkkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was wel leuk alleen maatje van me die dus de 2e speelde raakte onderkoeld tijdens de opname.
Duurde de hele nacht voor 10sec.. als het al 10 sec was.
Die op de voorgrond.. groene cape.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leukkkkk
Welke Piet ben jij?
Ja ik weet het, een kennis van mij figureerde ook, die klaagde ook over de lange wachttijden en dat allemaal voor een prikkie.
Jammer, allen je rug te zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die op de voorgrond.. groene cape.
Zei al leek me leuk keer te doen..
En ja je kan je gewoon opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |