SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 15-10-2021 09:48:20 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Maive.quote:
Hoi Dotteke! Misschien wel een goede start voor mij. Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op Fok, vooral TV, maar het leek me leuk eens mee te posten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maive.Het is wel eens anders hier geweest
Was het altijd gezellig
Maar de laatste tijd echt heul rustig
Wat leuk dat je begint met mee posten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:24 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi Dotteke! Misschien wel een goede start voor mij. Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op Fok, vooral TV, maar het leek me leuk eens mee te posten.
Ik dacht: ik begin ergens waar het een beetje rustig is. Dit is dan wel de juiste plek
hmmm ja..1 bericht per dag zet niet echt zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk dat je begint met mee posten.
Hier is het eigenlijk te rustig.
Ja ik post her en derquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:32 schreef Maive het volgende:
[..]
hmmm ja..1 bericht per dag zet niet echt zoden aan de dijk.
Ik kijk nog wel even rustig rond anders.
Volgens mij heb ik jou ook op andere plekken gezien. Ik herken het plaatje onder je naam.
Jey The Guyver. Mocht die niet weg dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:37 schreef theguyver het volgende:
Dot wat doe je???
Waar is de dansende Turkse dwerg?
Dan heb ik je in TV en show gezien denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik post her en der
40+ is ook een rustige SC af en toe druk
En ik zit veel in DTS is een SC met een spel er in verwerkt
Verder in crea en tv en show
Creabeaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:39 schreef Maive het volgende:
[..]
Dan heb ik je in TV en show gezien denk ik.
Wat is crea dan?
Is er een topic voor 40+
Hahah tuurlijk wel maar was favo gifje van tjacka.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jey The Guyver. Mocht die niet weg dan?
Wilde hem terug zetten maar kan niet meer in het vorige topic quotenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahah tuurlijk wel maar was favo gifje van tjacka.
En hoi maive
Ha ok, dan snap ik dat ik die niet gevonden heb, ik ben niet zo creabea.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creabea
Haken, naaien, borduren, tekenen alles waar je creatief mee bent
Ja 40+ maar er zitten ook jongeren
Soms is het heel druk en soms heel rustig
hoi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahah tuurlijk wel maar was favo gifje van tjacka.
En hoi maive
Vriendin van me 26 doet dat ook heel veel hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creabea
Haken, naaien, borduren, tekenen alles waar je creatief mee bent
Ja 40+ maar er zitten ook jongeren
Soms is het heel druk en soms heel rustig
Alles valt te leren en is leuke bezigheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:48 schreef Maive het volgende:
[..]
Ha ok, dan snap ik dat ik die niet gevonden heb, ik ben niet zo creabea.
Ja ik zelf wel al doe ik er niet veel meer aan de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:48 schreef Maive het volgende:
[..]
Ha ok, dan snap ik dat ik die niet gevonden heb, ik ben niet zo creabea.
Ik heb ook veel crea bea dingen gedaan, maar helaas mijn lijf wil niet meer wat ik wilquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vriendin van me 26 doet dat ook heel veel hoor.
Vooral poppetjes maken van wol enzo.
Mijn brein is daar niet geschikt voor..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel crea bea dingen gedaan, maar helaas mijn lijf wil niet meer wat ik wil
O dat is toch lief om te zien. Ik hou er wel van dat een kind zich daar zo mee kan vermakenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn brein is daar niet geschikt voor..
Ik heb het geduld niet echt voor..
Maar als ik zie hoe geduldig mijn neefje wel niet is.. die kreeg van mij een dino ei met daar in een plastic dino speeltje..
Er zat een ini mini hamertje en beitel bij.
Ik denk bij mezelf ik pak een enorme hamer en sla die steen in notime aan gruzelementen..
Maar nee mocht niet moest met dat hamertje wat er bij zat.. ventje was er 4 uur mee bezig!
Leuk, kan je altijd doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef Resistor het volgende:
Laat ik hier ook maar gezellig meedoen.
Misschien nog wel vaker, kijken of ik een beetje mee kan doen als neutrale/nuchtere buitenstaander.
Jodli hoi weerstandje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef Resistor het volgende:
Laat ik hier ook maar gezellig meedoen.
Misschien nog wel vaker, kijken of ik een beetje mee kan doen als neutrale/nuchtere buitenstaander.
Ja en het is een heel pienter ventje, met 4 jaar kreeg hij van mij een wetenschap pakket.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is toch lief om te zien. Ik hou er wel van dat een kind zich daar zo mee kan vermaken
Top! Dat kunnen we in deze tijden goed gebruiken. Resistor ook weer terug! Hartstikke fijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
@:Lavenderr het gaat weer gezellig worden hier
Zo blijft hij geprikkeld altijd goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en het is een heel pienter ventje, met 4 jaar kreeg hij van mij een wetenschap pakket.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Dat kunnen we in deze tijden goed gebruiken. Resistor ook weer terug! Hartstikke fijn!
Moge Lav alles pelatti?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Dat kunnen we in deze tijden goed gebruiken. Resistor ook weer terug! Hartstikke fijn!
Ik heb daar het geduld niet voor vrees ik. Wel bewondering voor degenen die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alles valt te leren en is leuke bezigheid.
Loombandjes zijn ook leuk om te doen..
Heb ik ooit mijn neefjes en nichtjes geleerd en die zijn er nu volop mee bezig.
Wat heb jij voor hobby"squote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld niet voor vrees ik. Wel bewondering voor degenen die dat wel hebben.
Loombandjes moest ik even opzoeken die kende ik nog niet
Ik ben wel graag buiten bezig, in de tuin of gewoon buiten in de natuur rondstruinen. Fotograferen vind ik heel leuk.quote:
O dat is ook mooi, vooral als je ook nog eens mooie foto's kan maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:54 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik ben wel graag buiten bezig, in de tuin of gewoon buiten in de natuur rondstruinen. Fotograferen vind ik heel leuk.
En ik hou wel van de wetenschap. Natuurkunde.
Heb je geen tuin meer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook mooi, vooral als je ook nog eens mooie foto's kan maken.
Wetenschap is aan mij niet besteed maar in de tuin werken was ook altijd wel iets wat ik graag deed.
Ik had vanmorgen geluk, moest al vroeg bloedprikken en echt 200 meter voor mijn huis begon het te regen dus had echt geluk. Het kwam daarna met bakken naar beneden. Nu is het droog en af en toe gluurt de zon naar binnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef Maive het volgende:
Over buiten gesproken, het zonnetje schijnt hier, best lekker buiten. Vanochtend kwam het met bakken uit de lucht.
Jawel, maar mijn lijf staat het niet meer toe om er in te werkenquote:
Ah sorry. Ja dan is het lastig, dan is onderhoudsvrij beter. Mis je het een beetje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn lijf staat het niet meer toe om er in te werken
Heb hem zo goed als onderhoudsvrij laten maken
Inderdaad geluk! Ergens als een verzopen katje aankomen is niet fijn. Als het op weg naar huis is, kun je teminste nog droge kleding aandoen als je thuis bent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen geluk, moest al vroeg bloedprikken en echt 200 meter voor mijn huis begon het te regen dus had echt geluk. Het kwam daarna met bakken naar beneden. Nu is het droog en af en toe gluurt de zon naar binnen.
Ja echt wel, ik vond het heerlijk op mijn knieeen in de tuin en dan met mijn handen in de aarde wroeten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:02 schreef Maive het volgende:
[..]
Ah sorry. Ja dan is het lastig, dan is onderhoudsvrij beter. Mis je het een beetje?
Paar jaar geleden heel hip maar ze verkopen nog op verschillende plekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld niet voor vrees ik. Wel bewondering voor degenen die dat wel hebben.
Loombandjes moest ik even opzoeken die kende ik nog niet
Dotteke, ik zit even achter de pc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Ga je nog feesten het weekend Theguyver
Nee dit weekend niet even bijkomen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Ga je nog feesten het weekend Theguyver
Hey Yvonne, gezellig Hoe is het?quote:
Ik moet m'n weg nog vonden tussen de 893278327932732 triljoen topics van PoPquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Yvonne die had mooi in het plaatsjes topic gepast
Je hoef je in ieder geval niet te vervelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet m'n weg nog vonden tussen de 893278327932732 triljoen topics van PoP
Wat is pelatti, guyv?quote:
We gaan er wat van maken Lavenderrquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is pelatti, guyv?
Als je goed bedoelt dan is het geestelijk prima de luxe. Met jou ook hoop ik?
En leuk dat het hier weer gezellig drukker gaat worden
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.quote:
Welkom op BNW, Maive. Gezellig dat je mee komt posten. Ben je ook geinteresseerd in de zaken die we op BNW bespreken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:24 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi Dotteke! Misschien wel een goede start voor mij. Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op Fok, vooral TV, maar het leek me leuk eens mee te posten.
Ik dacht: ik begin ergens waar het een beetje rustig is. Dit is dan wel de juiste plek
Waarom zet je je wekker niet op de telefoon ieder dag op dezelfde tijd zodat je een goede pijnbescherming krijgt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.
Pijn is een zo ongrijpbaar iets.
Ik krijg nu zware pijnstilling, maar zoals ik ben, vergeet ik soms op tijd in te nemen, en dan vlamt het flink op.
En dat begrijp ik niet, de pijn is dan erger dan voor ik de medicatie nam.
a) of de pijn is gewoon verergerd in korte tijd
b) Ik heb daarvoor de pijn altijd genegeerd ( feit) en merk het nu pas.
Maar het frustreerd.
"Waar zit de pijn"
Nou daar, in de buurt * wijst iets vaags aan, ik begin het maar het bovenste buitenste rugquadrant te noemen, dat snappen ze tenminste.
"doet dit zeer, en dit, of dit"
Nee, dat is het nou et, je kunt in me porren, prikken, aan m'n armen trekken en buigen, niets, nada niente. Maar de pijn zit er, in de ergste dagen, alsof er een mes in m'n rug zit.
Ja en dan weten ze het niet meer.
Nou, ík ook niet
Nu je lijf nog onderhouds vrij zijn meis. Dat zou helemaal top zijn xquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn lijf staat het niet meer toe om er in te werken
Heb hem zo goed als onderhoudsvrij laten maken
Wat lief van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu je lijf nog onderhouds vrij zijn meis. Dat zou helemaal top zijn x
Het is echt van het grootste belang dat je een spiegel opbouwt. Dus echt altijd op vaste tijden je medicatie nemen, dan werkt het optimal. Is echt het allerbeste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.
Pijn is een zo ongrijpbaar iets.
Ik krijg nu zware pijnstilling, maar zoals ik ben, vergeet ik soms op tijd in te nemen, en dan vlamt het flink op.
En dat begrijp ik niet, de pijn is dan erger dan voor ik de medicatie nam.
a) of de pijn is gewoon verergerd in korte tijd
b) Ik heb daarvoor de pijn altijd genegeerd ( feit) en merk het nu pas.
Maar het frustreerd.
"Waar zit de pijn"
Nou daar, in de buurt * wijst iets vaags aan, ik begin het maar het bovenste buitenste rugquadrant te noemen, dat snappen ze tenminste.
"doet dit zeer, en dit, of dit"
Nee, dat is het nou et, je kunt in me porren, prikken, aan m'n armen trekken en buigen, niets, nada niente. Maar de pijn zit er, in de ergste dagen, alsof er een mes in m'n rug zit.
Ja en dan weten ze het niet meer.
Nou, ík ook niet
Hoi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom op BNW, Maive. Gezellig dat je mee komt posten. Ben je ook geinteresseerd in de zaken die we op BNW bespreken?
omg dat heb ik ook, al tijden, moest nog met zo'n kastje lopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van je![]()
Maargaat helaas niet meer lukken, wat kapot is van de chemo komt nooit meer goed
Gisteren avond weer de hele avond boezemfibrilleren gehad ook zo iets naars.
Maar goed we moeten het er mee doen.
We hebben allemaal onze dingen en zijn stuk voor stuk sterk om het te kunnen dragen
WElkomquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ja zo ben ik hier voor het eerst op Fok terechtgekomen, vanwege het Panama verhaal. Dat fascineert me eindeloos, hoewel het enorm tragisch is. Andere onderwerpen ook wel.
Heyquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ja zo ben ik hier voor het eerst op Fok terechtgekomen, vanwege het Panama verhaal. Dat fascineert me eindeloos, hoewel het enorm tragisch is. Andere onderwerpen ook wel.
Ook al die ellende, alsof je nog niet genoeg hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
omg dat heb ik ook, al tijden, moest nog met zo'n kastje lopenEn toen gebeurde er uiteraard niks.
Is dat ook een na-effect?
Ja zeker doet pijn veel met je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
iteejer zegt wel dat ik nu die zwaardere medicatie heb een ander mens ben, weer de "oude "
Pijn doet ongemerkt dingen met je.
Nou, dan zit je hier goed hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb al een tijdje in de diverse topics geneusdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor.
Er zijn zoveel boeiende zaken die je kunt bespreken. Echt met elkaar zoeken naar het nieuws achter het nieuws. Een andere invalshoek dan sec de nieuwsfeiten.
Er staan al zoveel topics over allerlei bijzondere zaken en die proberen we dan uit te diepen om het zo maar even te noemen.
Dus als je tijd hebt kun je even in de diverse topics duimen. Denk dat er vast wel wat van je gading bij staat.
Het Panama topic is idd enorm bekend en loopt ook al jaren.
Enfin, ik wens je veel plezier hier 😉
Echt he... Bijna net zo erg als nwsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet m'n weg nog vonden tussen de 893278327932732 triljoen topics van PoP
hallo, was aan het werk. Maar ik ben erquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan er wat van maken Lavenderr
Roepen ook @:Blaadjes er weer even bij
A jammer. Ik stap net in bed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hallo, was aan het werk. Maar ik ben er
Als jij er in stap stap ik er weer uit denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
Da
[..]
Dat was ik voorlopig nog niet van plan haha
Reünie eerder danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:15 schreef The_Emotion het volgende:
Is hier een Great Reset gaande, nu dit topic begint te lopen?
Dat moet je niet willen Blaadjes,quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
Haha zo erg zal het niet zijn hoor.
Als ik zo laat ga ben ik waarschijnlijk bezopen en breek ik weer vanalles
Hebben jullie vanhier wel eens een meeting gehad?quote:
nee zeker niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen Blaadjes,
Ik ben al weer een paar uurtjes op
Ja vertelde je vorige week, doe maar wel voorzichtig aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee zeker niet.
Begin dit jaar 2 wervels gebroken op het werk.
5 weken geleden mijn sleutelbeen na een bedrijfs feest.
Ik ben wel even klaar met de breuken.
Alles goed. (Betekend dat)quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is pelatti, guyv?
Als je goed bedoelt dan is het geestelijk prima de luxe. Met jou ook hoop ik?
En leuk dat het hier weer gezellig drukker gaat worden
Goeie dag zeg..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee zeker niet.
Jup en rond 2030 moeten alle oud users zich gemeld hebben..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:15 schreef The_Emotion het volgende:
Is hier een Great Reset gaande, nu dit topic begint te lopen?
Dan verwacht ik wel dat FOK! Op CO² neutrale servers draait en je in kan loggen met een QR-code.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup en rond 2030 moeten alle oud users zich gemeld hebben..
Allemaal onderdeel van het grote plan
Wat voor feest is dat, dat je daarbij een sleutelbeen breektquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee zeker niet.
Toch vind ik het echt heel erg voor je wat er gebeurd is. Hoop dat je nu toch snel weer de oude B wordt xquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
komt goed hoor.
wel grappig. had 3 weken vakantie aangevraagd op werk in januari. gelijk goed gekeurd dus ik zei mooi heb gelijk wintersport geboekt.
stonden ze me toch even stom aan te kijken
de planner zei: nee joh dan kom je gebroken in een rolstoel terug. haha
ik ga ze maandag vertellen dat het toch maar 3 weken ameland is geworden.
Ik denk een wild feestjequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:29 schreef Maive het volgende:
[..]
Wat voor feest is dat, dat je daarbij een sleutelbeen breekt
Ja hoop ik ook. Zal me toch een beetje moeten inhouden. Iets minder door rammen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vind ik het echt heel erg voor je wat er gebeurd is. Hoop dat je nu toch snel weer de oude B wordt x
Kantoor baantje?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Zal me toch een beetje moeten inhouden. Iets minder door rammen.
Maar dat komt goed hoor. Het bedrijf werkt mee en geeft me nieuwe functie
En spreekt die nieuwe functie je aan? Ik hoop het, B.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Zal me toch een beetje moeten inhouden. Iets minder door rammen.
Maar dat komt goed hoor. Het bedrijf werkt mee en geeft me nieuwe functie
Kan ookquote:
Beter dan andersomquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:23 schreef Maive het volgende:
Goedemorgen...of bijna middag eigenlijk. Gat in de dag geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |