Je hoef je in ieder geval niet te vervelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet m'n weg nog vonden tussen de 893278327932732 triljoen topics van PoP
Wat is pelatti, guyv?quote:
We gaan er wat van maken Lavenderrquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is pelatti, guyv?
Als je goed bedoelt dan is het geestelijk prima de luxe. Met jou ook hoop ik?
En leuk dat het hier weer gezellig drukker gaat worden
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.quote:
Welkom op BNW, Maive. Gezellig dat je mee komt posten. Ben je ook geinteresseerd in de zaken die we op BNW bespreken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:24 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi Dotteke! Misschien wel een goede start voor mij. Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op Fok, vooral TV, maar het leek me leuk eens mee te posten.
Ik dacht: ik begin ergens waar het een beetje rustig is. Dit is dan wel de juiste plek
Waarom zet je je wekker niet op de telefoon ieder dag op dezelfde tijd zodat je een goede pijnbescherming krijgt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.
Pijn is een zo ongrijpbaar iets.
Ik krijg nu zware pijnstilling, maar zoals ik ben, vergeet ik soms op tijd in te nemen, en dan vlamt het flink op.
En dat begrijp ik niet, de pijn is dan erger dan voor ik de medicatie nam.
a) of de pijn is gewoon verergerd in korte tijd
b) Ik heb daarvoor de pijn altijd genegeerd ( feit) en merk het nu pas.
Maar het frustreerd.
"Waar zit de pijn"
Nou daar, in de buurt * wijst iets vaags aan, ik begin het maar het bovenste buitenste rugquadrant te noemen, dat snappen ze tenminste.
"doet dit zeer, en dit, of dit"
Nee, dat is het nou et, je kunt in me porren, prikken, aan m'n armen trekken en buigen, niets, nada niente. Maar de pijn zit er, in de ergste dagen, alsof er een mes in m'n rug zit.
Ja en dan weten ze het niet meer.
Nou, ík ook niet
Nu je lijf nog onderhouds vrij zijn meis. Dat zou helemaal top zijn xquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn lijf staat het niet meer toe om er in te werken
Heb hem zo goed als onderhoudsvrij laten maken
Wat lief van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu je lijf nog onderhouds vrij zijn meis. Dat zou helemaal top zijn x
Het is echt van het grootste belang dat je een spiegel opbouwt. Dus echt altijd op vaste tijden je medicatie nemen, dan werkt het optimal. Is echt het allerbeste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Napijn wordt te erg, ik krijg een afspraak bij de pijnpoli.
Pijn is een zo ongrijpbaar iets.
Ik krijg nu zware pijnstilling, maar zoals ik ben, vergeet ik soms op tijd in te nemen, en dan vlamt het flink op.
En dat begrijp ik niet, de pijn is dan erger dan voor ik de medicatie nam.
a) of de pijn is gewoon verergerd in korte tijd
b) Ik heb daarvoor de pijn altijd genegeerd ( feit) en merk het nu pas.
Maar het frustreerd.
"Waar zit de pijn"
Nou daar, in de buurt * wijst iets vaags aan, ik begin het maar het bovenste buitenste rugquadrant te noemen, dat snappen ze tenminste.
"doet dit zeer, en dit, of dit"
Nee, dat is het nou et, je kunt in me porren, prikken, aan m'n armen trekken en buigen, niets, nada niente. Maar de pijn zit er, in de ergste dagen, alsof er een mes in m'n rug zit.
Ja en dan weten ze het niet meer.
Nou, ík ook niet
Hoi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom op BNW, Maive. Gezellig dat je mee komt posten. Ben je ook geinteresseerd in de zaken die we op BNW bespreken?
omg dat heb ik ook, al tijden, moest nog met zo'n kastje lopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van je![]()
Maargaat helaas niet meer lukken, wat kapot is van de chemo komt nooit meer goed
Gisteren avond weer de hele avond boezemfibrilleren gehad ook zo iets naars.
Maar goed we moeten het er mee doen.
We hebben allemaal onze dingen en zijn stuk voor stuk sterk om het te kunnen dragen
WElkomquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ja zo ben ik hier voor het eerst op Fok terechtgekomen, vanwege het Panama verhaal. Dat fascineert me eindeloos, hoewel het enorm tragisch is. Andere onderwerpen ook wel.
Heyquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ja zo ben ik hier voor het eerst op Fok terechtgekomen, vanwege het Panama verhaal. Dat fascineert me eindeloos, hoewel het enorm tragisch is. Andere onderwerpen ook wel.
Ook al die ellende, alsof je nog niet genoeg hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
omg dat heb ik ook, al tijden, moest nog met zo'n kastje lopenEn toen gebeurde er uiteraard niks.
Is dat ook een na-effect?
Ja zeker doet pijn veel met je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef yvonne het volgende:
iteejer zegt wel dat ik nu die zwaardere medicatie heb een ander mens ben, weer de "oude "
Pijn doet ongemerkt dingen met je.
Nou, dan zit je hier goed hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb al een tijdje in de diverse topics geneusdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan zit je hier goed hoor.
Er zijn zoveel boeiende zaken die je kunt bespreken. Echt met elkaar zoeken naar het nieuws achter het nieuws. Een andere invalshoek dan sec de nieuwsfeiten.
Er staan al zoveel topics over allerlei bijzondere zaken en die proberen we dan uit te diepen om het zo maar even te noemen.
Dus als je tijd hebt kun je even in de diverse topics duimen. Denk dat er vast wel wat van je gading bij staat.
Het Panama topic is idd enorm bekend en loopt ook al jaren.
Enfin, ik wens je veel plezier hier 😉
Echt he... Bijna net zo erg als nwsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet m'n weg nog vonden tussen de 893278327932732 triljoen topics van PoP
hallo, was aan het werk. Maar ik ben erquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan er wat van maken Lavenderr
Roepen ook @:Blaadjes er weer even bij
A jammer. Ik stap net in bed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hallo, was aan het werk. Maar ik ben er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |