SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Bevalt je nieuwe huisje?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds druk![]()
Probeer af en toe wat mee te lezen
Floortje.quote:
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie nietquote:
You have the powerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie niet
Spookyquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie niet
Ja heel erg!quote:
Bijna goedquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
We zaten de eerste dagen echt verbaasd naar elkaar te kijken omdat het gewoon echt stil was![]()
Heerlijk huisje, parkeren voor de deur, heerlijk
Ja ik zat al te kijken maar ik zie niks speciaals eraanquote:
Dat klinkt heel fijn Flory!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
We zaten de eerste dagen echt verbaasd naar elkaar te kijken omdat het gewoon echt stil was![]()
Flory.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
Een glitch in de matrixquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken maar ik zie niks speciaals eraan
En hoe bevalt de bank?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
Ik mis wel het actief betrokken zijn bij TRV. En de acties organiseren enzo. Het gedoe eromheen totaal niet.quote:
quote:
quote:
Ja het is echt een goede keuze geweest op het juiste momentquote:
Die is er nog steeds nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Eej mijn favo snackert![]()
Wat gaan we snacken?
Check deze dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:27 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat niet dat hele gebouw verlicht is
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mini frikandellen en mini kaassoufles
De Oldehove.quote:
Uit je bed gaan danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Ik mag nie meer, lig inmiddels in bed
Fout,je partner het laten doen is beter.quote:
Ah ja uiteraard @Floryquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fout,je partner het laten doen is beter.
No no, die moet vroeg opquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fout,je partner het laten doen is beter.
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
lieve mensen hier allemaal.
En nu slapen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
lieve mensen hier allemaal.
En nu slapen
Lekker dromenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:42 schreef bitterbal het volgende:
mijn buik is gevuld dus ik kan ook gaan slapen![]()
Ik heb zo een herfstwandeling in het bos met schoolquote:
Mag ik, mag ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zo een herfstwandeling in het bos met school![]()
Lekker door de regen lopen
Van mij welquote:
Correct.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat maakt het aannemelijk dat er kinderen bij zijn.
Waarschijnlijk omdat je echte interesse hebt en nieuwsgierig bentquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheidstype schijnt mensen snel te doorgronden
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je echte interesse hebt en nieuwsgierig bent
Wat raarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:12 schreef CherryLips het volgende:
De boel is hier ingesteld op 16 graden maar de verwarming in de gang en de werkkamer staan te loeienAl de hele nacht dus.
O echt? Dat had ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die heb ik vorige week al gehad
Ja, ik ben liever al even thuis voordat ik op reis ga. Heb ik alle tijd om mijn koffer en zo te pakken..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O echt? Dat had ik niet meegekregenLekker
Lekker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben liever al even thuis voordat ik op reis ga. Heb ik alle tijd om mijn koffer en zo te pakken..
Dan was het koud in huisquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:12 schreef CherryLips het volgende:
De boel is hier ingesteld op 16 graden maar de verwarming in de gang en de werkkamer staan te loeienAl de hele nacht dus.
De ketel is gewoon helemaal van de leg. Het is 21 graden in de woonkamer, het wordt hier 's winters nooit kouder dan 18 ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat raarHet voel helemaal niet koud nu
Tegen die tijd ga ik weer richting vliegveld om naar huis te gaan. Lossen we elkaar af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat wel een vroegertje worden vandaag. Taxi is hier morgen om 5.30 uur![]()
Misschien is de thermostaat kapot? Of batterij leeg. Bij mijn ouders ging de ketel toen ook eens rare dingen doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ketel is gewoon helemaal van de leg. Het is 21 graden in de woonkamer, het wordt hier 's winters nooit kouder dan 18 ofzo.
Maar dan begint het grote avontuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat wel een vroegertje worden vandaag. Taxi is hier morgen om 5.30 uur![]()
Jezusquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat is een bidet toch lekker af en toe, even een momentje voor jezelf en een kopje koffie en wegdromen terwijl het warme water je weet te verwennen op plekjes die je op vrijdagen extra dierbaar zijn.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik weer richting vliegveld om naar huis te gaan. Lossen we elkaar af.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan begint het grote avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Batterijen zijn van het voorjaar vervangen. Hij lijkt het verder wel te doen. De verwarming in de woonkamer en in de badkamer is bijvoorbeeld niet aangegaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is de thermostaat kapot? Of batterij leeg. Bij mijn ouders ging de ketel toen ook eens rare dingen doen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Echt heel veel zin in. Ik moet nog wel even mijn Kroatie voetbalshirtje in mijn koffer stoppen. Wil ik op zondag aantrekken als we echt naar dat land afreizen..Leuk toch? Kunnen ze daar wel waarderen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje zoals in Hongarije als je probeert een paar woordjes Hongaars te spreken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Echt heel veel zin in. Ik moet nog wel even mijn Kroatie voetbalshirtje in mijn koffer stoppen. Wil ik op zondag aantrekken als we echt naar dat land afreizen..Lijkt op een Brabants voetbalshirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DIt is wel een uitshirt. BLauw met Brabantse bandquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een Brabants voetbalshirtje
Allemaal afwijzen en daarna kijken welke belangrijk zijn. Zeker die zonder agenda die slanke gewoon over als het even kan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Billenkoekdag vandaag, ik zag net al een hele hoop meetingsaanvragen langs razen als een stel wilde bavianen, may this day be over soon.
Intrigerend. Ben ergens wel benieuwd wat er mis is met dat ding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Batterijen zijn van het voorjaar vervangen. Hij lijkt het verder wel te doen. De verwarming in de woonkamer en in de badkamer is bijvoorbeeld niet aangegaan.
O bah, dat wil je niet op een vrijdagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Billenkoekdag vandaag, ik zag net al een hele hoop meetingsaanvragen langs razen als een stel wilde bavianen, may this day be over soon.
Op andere dagen ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O bah, dat wil je niet op een vrijdagNaweeën van de crisis van gister?
Ik gok op een soort poltergeistquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend. Ben ergens wel benieuwd wat er mis is met dat ding.
“Menselijke fout”quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja toch nog tot tien uur "bezig" geweest, hier komt weer voor jaren en jaren werk uit vrees ik, gaan ze lekker weer zeiken dat de grondwet aangepast moet worden om dit soort geneuzel te voorkomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren was inderdaad een kwestie van een dikke mensenvinger en een stofhoofd, mensen blijven toch een zwakke schakel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Menselijke fout”
Dat roepen we ook altijd als systemen slecht ontworpen zijn waardoor mensen dat soort fouten kunnen maken.
Op zich, dat kán je ook zien als een menselijke fout.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Menselijke fout”
Dat roepen we ook altijd als systemen slecht ontworpen zijn waardoor mensen dat soort fouten kunnen maken.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
BV Nederland draaiende houden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Nee serieus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BV Nederland draaiende houden.
quote:
Vind jou wel een aanneemmannetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BV Nederland draaiende houden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jou wel een aanneemmannetje
Kukident!quote:
Sperti?quote:
Kost je weer drie tinten wit op je voortanden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bakje Wiener Melange, oftewel koffie met melk en suiker
Als het goed is, moet er ook wat cacao inzitten danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bakje Wiener Melange, oftewel koffie met melk en suiker
Klinkt wel alsof ze het goed onder controle hebben allemaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme, ben natuurlijk al lekker aan het stressen voor de operatie, word ik vanmorgen wakker geveld door het ziekenhuis. 'Ja met dinges van de afdeling operatieplanning' en was in mijn hoofd alweer aan het vloeken omdat ze de operatie weer wilden gaan verplaatsen. Zegt ze 'oh nee sorry, ik moest u helemaal niet hebben ... eehm, u weet dat u vanavond in het ziekenhuis moet zijn?', dus ik van 'zondag toch pas?', 'oh ja dat klopt, ik wens u alvast een spoedig herstel'.
Wat zijn dat voor een kutgrappen joh
Was dat balletje niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme, ben natuurlijk al lekker aan het stressen voor de operatie, word ik vanmorgen wakker geveld door het ziekenhuis. 'Ja met dinges van de afdeling operatieplanning' en was in mijn hoofd alweer aan het vloeken omdat ze de operatie weer wilden gaan verplaatsen. Zegt ze 'oh nee sorry, ik moest u helemaal niet hebben ... eehm, u weet dat u vanavond in het ziekenhuis moet zijn?', dus ik van 'zondag toch pas?', 'oh ja dat klopt, ik wens u alvast een spoedig herstel'.
Er bestaat ook nog zoiets als normale mondhygiëne.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost je weer drie tinten wit op je voortanden.
Ietsiepietsiequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, moet er ook wat cacao inzitten dan
En daarom gieren die zorgpremies de pan uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt als goed agendabeheerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs die is niet zo sadistischquote:
Fascinerend woord is dat.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fascinerend woord is dat.Komt ook in het Hongaars voor, met precies dezelfde betekenis: icipici.
Leuke naam voor een veel te kleine cavia.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fascinerend woord is dat.Komt ook in het Hongaars voor, met precies dezelfde betekenis: icipici.
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor een veel te kleine cavia.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren dus naast iemand gezeten die continu de neus aan het ophalen was, hier werd ik al niet echt vrolijk van, maar nu voel ik me dus ook een beetje meh..
Snel broccolisoep met spekjes maken![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor een veel te kleine cavia.
Lekker mijn bed uitvliegen omdat de telefoon in mijn broek zatquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel gelijk goed wakker
Goeie kippensoep is wel lekker. Al behoort het niet echt tot mijn favo soepenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter nog is kippensoep, maar dan zal ik naar de winkel / slager moeten om kippenbouten te kopen.
Eentje met maar drie pootjes, Hinkipici.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Ahhhh, jij bent een beetje mislukt, kom we noemen jou Icipici"
Dus je zit zonder kleding je helemaal de touwtyfus de zweten nuquote:
Ik vind ramen echt een guilty pleasurequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie kippensoep is wel lekker. Al behoort het niet echt tot mijn favo soepen
Kippensoep is voor zieke mensen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie kippensoep is wel lekker. Al behoort het niet echt tot mijn favo soepen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje met maar drie pootjes, Hinkipici.
Ramen is lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ramen echt een guilty pleasure![]()
Wat is jouw favo soep ?
Ramenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ramen is lekkerEn dan in zo'n ramententje met een groot servet omdat je anders alles onderspettert huehue.
En verder bruinebonensoep zoals mijn moeder die maakte. En een goede goulashsoep kan ik ook wel waarderenEn snert als het koud is.
Ben ik ook.. in mn hoofd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippensoep is voor zieke mensen.
En deuren?quote:
Nee hoor, vergeleken met US ben jij KERNgezondquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ramen is lekkerEn dan in zo'n ramententje met een groot servet omdat je anders alles onderspettert huehue.
En verder bruinebonensoep zoals mijn moeder die maakte. En een goede goulashsoep kan ik ook wel waarderenEn snert als het koud is.
Wiejoooquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, vergeleken met US ben jij KERNgezond![]()
Even aan de deurknop likkenquote:
Horen spekjes in en ik vermoed zo dat je het dan wel erg lekker vindquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, heerlijk kliederen
Bruinenbonensoep.. hm.. ik hou niet zo heel erg van bruinenbonen, maar misschien is het in de soep wel lekker.
Kan ook met gehakt en broccoliquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Horen spekjes in en ik vermoed zo dat je het dan wel erg lekker vind
En varkenspotenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, in bruinenbonensoep horen balletjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whehehe, maar bijv. spekjes met hondenstront vind ik niet zo smakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch niet van die bleke?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in bruinenbonensoep horen balletjes
Bleke lijkenballetjesquote:
Dan moet je dat maar nooit meer eten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe, maar bijv. spekjes met hondenstront vind ik niet zo smakelijk
Ik ga even een opendeur vraag stellen, maar.. ben je jarig vandaag ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag laatste dag hier en dan naar huis om mijn verjaardag te gaan vieren.
Bedankt voor de tip, vind ik echt heel waardevol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar nooit meer eten.
Nee JIJ bedankt, ik wilde het net gaan maken dit weekend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, vind ik echt heel waardevol.
Waar haal je zo snel een hond vandaan? Moet natuurlijk wel vers zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee JIJ bedankt, ik wilde het net gaan maken dit weekend.
Nee. Vorige week ofzo. Ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even een opendeur vraag stellen, maar.. ben je jarig vandaag ?
Als een klein kindje een hondje aan het uitlaten is in de park?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar haal je zo snel een hond vandaan? Moet natuurlijk wel vers zijn.
Oke, nog gefeliciteerd met vorige week.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Vorige week ofzo. Ben ik alweer vergeten.
Neem je dan gelijk dat kindje ook mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een klein kindje een hondje aan het uitlaten is in de park?
Gatver neequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:15 schreef Karzai het volgende:
In bruinebonensoep hoort rookworst en spek, geen balletjes
Met 35 jaar ben je toch nog steeds begin 30 toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nog gefeliciteerd met vorige week.![]()
Ik vergeet verjaardagen ook het liefste direct.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 35 jaar ben je toch nog steeds begin 30 toch?
Dit zou wel erg raar zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je dan gelijk dat kindje ook mee?
Ja, maar dan moet je wel even een plan verzinnen dat je niet gelijk ontdekt wordt.quote:
Interessant concept!quote:
Kindje aan een boom binden, kun je in de tussentijd met die hond aan de slagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel even een plan verzinnen dat je niet gelijk ontdekt wordt.
Sociale recherche, bestaat dat ook alquote:De politie, douane, Belastingdienst en sociale recherche van de gemeente Breda voeren donderdagavond van 19.00 tot 23.00 uur een grote verkeerscontrole uit
Ehmquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kindje aan een boom binden, kun je in de tussentijd met die hond aan de slag
Uh, ja.. maar je moet dan wel iets tegen het schreeuwen doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kindje aan een boom binden, kun je in de tussentijd met die hond aan de slag
Dit zijn de goed opgevoede rechercheursquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sociale recherche, bestaat dat ook al
Ja, voor als je fraudeert met je uitkeringquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sociale recherche, bestaat dat ook al
zo houden we het wel betaalbaar in dit land ja. Achter elke voorziening een peloton recherchequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor als je fraudeert met je uitkering
Blijkbaar wordt er op grote schaal gefraudeerd en niets doen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo houden we het wel betaalbaar in dit land ja. Achter elke voorziening een peloton recherche
Is goedkoper om er gewapende boa's op af te sturenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er op grote schaal gefraudeerd en niets doen is ook geen optie.
bijna 330 likesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is goedkoper om er gewapende boa's op af te sturen
Populaire botenbalquote:
Nee dat botenfilmpje op fbquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
op de opmerking van ltvdk?waardan?
Op naar een gezonde memquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaa een huisartsze gaan maandag alle inschrijvingen doen maar word sowieso wel aangenomen. En moet dan uitschrijven bij arts in den haag maar mag waarschijnlijk wel al een afspraak maken
Fijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaa een huisartsze gaan maandag alle inschrijvingen doen maar word sowieso wel aangenomen. En moet dan uitschrijven bij arts in den haag maar mag waarschijnlijk wel al een afspraak maken
dat wordt weer zo'n afschuwelijke avond waar iedereen opgedirkt heen gaat om "gezien te worden"quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat wordt weer zo'n afschuwelijke avond waar iedereen opgedirkt heen gaat om "gezien te worden"
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat wordt weer zo'n afschuwelijke avond waar iedereen opgedirkt heen gaat om "gezien te worden"
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met alleen maar filmpjes van toeterende bootjes
Is vast een markt voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met alleen maar filmpjes van toeterende bootjes
ja moest er opeens aan denken en toen ging ik keihard huilenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]bal als in ballie, niet als een dansavond
Ik hou d'r van, maar wel in m'n eigen smaak apenpakje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verkleedavondje, ik bent erbijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, maar wel in m'n eigen smaak apenpakje.
Therethere.gifquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moest er opeens aan denken en toen ging ik keihard huilen
Opdirken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een verkleedavondje, ik bent erbij
1> de giek met de dirk een eindje omhoog hijsen. 2> één der uiteinde van de ra omhoog hijsenquote:
Weer eens wat anders dan Botenannaquote:
Zo, da's oud.quote:
Valt wel meequote:
ja ik ook iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee
Ik moet trouwens oppassen met je moeder-grappen bij mensen wiens moeder nog niet zo heel kort is overleden.
Misschien beter iets met huisdieren dan, "je Poekie" of zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee
Ik moet trouwens oppassen met je moeder-grappen bij mensen wiens moeder nog niet zo heel kort is overleden.
Dat is sowieso ouder dan mijn moederquote:
Dikke Nina !quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien beter iets met huisdieren dan, "je Poekie" of zo.
Maar ja dat zou ik ook wel erg vinden
Hele maand al alcohol vrij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer lekker aan de nulpuntnulletjes hoor, voor jullie informatie
Dat is een pleonasmequote:
Zin in een broodje dönerquote:
trek. Enthousiasme. Lekker weer, intensieve werkdag achter de rug, ernstig flink gewandeld beide dagen. Maar ja, dat gebeurt allemaal wel vaker. Maar dat het nu zo gaat lig ik niet zo wakker van hoor. Wat ik wel jammer vind is dat als ik eenmaal begin dat het dan ook niet meer ophoudt eigenlijk. Je kunt niet zeggen "we stoppen na de vierde" of zo. Dat werkt zo niet. Wat wel werkt is gewoon de eerste laten staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je die 2 dagen zoveel trek in bier met of had je geen 0.0 in huis?
Ja daar hebben de meeste mensen ook wel last van idd. En als je bv zorgt dat je maar een paar flesjes in huis hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trek. Enthousiasme. Lekker weer, intensieve werkdag achter de rug, ernstig flink gewandeld beide dagen. Maar ja, dat gebeurt allemaal wel vaker. Maar dat het nu zo gaat lig ik niet zo wakker van hoor. Wat ik wel jammer vind is dat als ik eenmaal begin dat het dan ook niet meer ophoudt eigenlijk. Je kunt niet zeggen "we stoppen na de vierde" of zo. Dat werkt zo niet. Wat wel werkt is gewoon de eerste laten staan
Herkenbaar, met de eerste verdwijnen ook alle goede voornemens, het gezonde verstand en de ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trek. Enthousiasme. Lekker weer, intensieve werkdag achter de rug, ernstig flink gewandeld beide dagen. Maar ja, dat gebeurt allemaal wel vaker. Maar dat het nu zo gaat lig ik niet zo wakker van hoor. Wat ik wel jammer vind is dat als ik eenmaal begin dat het dan ook niet meer ophoudt eigenlijk. Je kunt niet zeggen "we stoppen na de vierde" of zo. Dat werkt zo niet. Wat wel werkt is gewoon de eerste laten staan
totdat je kotsend boven de pot hangtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, met de eerste verdwijnen ook alle goede voornemens, het gezonde verstand en de ruggengraat.
Daar heb ik in het verleden wel mee geëxperimenteerd ook, maar daar werd ik een beetje onrustig vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja daar hebben de meeste mensen ook wel last van idd. En als je bv zorgt dat je maar een paar flesjes in huis hebt?
Ja en dan neem je je voor "dit ga ik nooit meer doen".quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat je kotsend boven de pot hangt
Ja in de horeca is 0.0 ook steeds populairder aan het worden. Lag eerst denk ik beetje een kneusjesimago op maar dat is inmiddels wel weg. Wij verkopen het best veelquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik in het verleden wel mee geëxperimenteerd ook, maar daar werd ik een beetje onrustig vanMaar die 0,0 gaat prima hoor
ook als er gewoon bier in huis is. Tegenwoordig is een aantal merken alcoholvrij prima te drinken. Al heeft dat best lang geduurd
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan neem je je voor "dit ga ik nooit meer doen".
Voor de 746ste keer
Ja dat had ik vroeger ook vaak als feestbeest maar dat doe ik maar niet meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat je kotsend boven de pot hangt
Verbaast me niks inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in de horeca is 0.0 ook steeds populairder aan het worden. Lag eerst denk ik beetje een kneusjesimago op maar dat is inmiddels wel weg. Wij verkopen het best veel
Mwah, het is wel maar de helft in calorieën, geloof ik. En je tikt ook niet zomaar een sixpack alcoholvrij bier weg, toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens alcoholvrij bier is ook maar gedeeltelijk een oplossing. Daar zit nog steeds best een hoop suiker en dus koolhydraten in. Afvallen doe je er niet van.
Water en sapjes zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verbaast me niks inderdaadJe ziet ook steeds meer alcoholvrij speciaalbier komen, weizen, IPA, bock, vrijwel alles is er tegenwoordig wel in alcoholvrij (of alcoholarm).
Volgens mij was alcoholvrij bier vroeger ook gewoon niet lekker. Het is een stuk verbeterd, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik in het verleden wel mee geëxperimenteerd ook, maar daar werd ik een beetje onrustig vanMaar die 0,0 gaat prima hoor
ook als er gewoon bier in huis is. Tegenwoordig is een aantal merken alcoholvrij prima te drinken. Al heeft dat best lang geduurd
Nou, dat is dus ook nog wel een dingetje. Ik dacht altijd dat het aan de alcohol lag dat je ohne nach zu denken steeds weer naar de koelkast liep om een nieuwe, maar in 0,0 zit kennelijk ook een spulletje met dat effectquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, het is wel maar de helft in calorieën, geloof ik. En je tikt ook niet zomaar een sixpack alcoholvrij bier weg, toch?
Dat zou ook kunnen ja. Ik heb het nog niet gedronken geloof ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was alcoholvrij bier vroeger ook gewoon niet lekker. Het is een stuk verbeterd, heb ik het idee.
ja die drink ik overdag al. Bar le duc met bubbeltjes en een vleugje smaak. Heb standaard een liter of 20-25 op voorraad staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Water en sapjes zijn ook lekker
Nee joh niet tot de rand toe volquote:
Oh, ik heb dat niet. Ik dronk een paar jaar geleden best veel bier met alcohol. Nu ik overgeschakeld ben op 0,0, drink ik vaak maar één flesje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is dus ook nog wel een dingetje. Ik dacht altijd dat het aan de alcohol lag dat je ohne nach zu denken steeds weer naar de koelkast liep om een nieuwe, maar in 0,0 zit kennlijk ook een spulletje met dat effect
Verder wel netjes gezet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh niet tot de rand toe volDan wordt het nooit wat. Wat een prutsers zeg
oh wat grappigquote:
Ja ik soms ook, en soms gewoon wel 7 of 8 of zo. Maar ik zie mzelf ook nog weleens helemaal overgaan op 0,0 hoor. Of een beetje zoals nu, eens in de week zondigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat niet. Ik dronk een paar jaar geleden best veel bier met alcohol. Nu ik overgeschakeld ben op 0,0, drink ik vaak maar één flesje.
neequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik gewoon door blijven leven zonder squid game trouwens? Dat zou wel fijn zijn
jawel. Over paar weken is de hype wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik gewoon door blijven leven zonder squid game trouwens? Dat zou wel fijn zijn
Dat laatste lijkt me best een goed compromis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik soms ook, en soms gewoon wel 7 of 8 of zo. Maar ik zie mzelf ook nog weleens helemaal overgaan op 0,0 hoor. Of een beetje zoals nu, eens in de week zondigen.
Die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog aan Squid Game beginnen, maar volgens mij staat sinds vandaag I Know What You Did Last Summer op Prime en dat lijkt me leuker
Ben nog aan het bijkomen van Midnight Mass.
Ga er eens eentje maken voor mequote:
Je moet ervan houden, maar het is helemaal mijn dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ik heb het nooit gehad. Nooit gemist ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:09 schreef mschol het volgende:
ik overweeg netflix voor de time being te stoppen.. kijk het zo weinig...
Ik kan het wel hebben hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee
check maandag even of de friet naar vis smaakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij hebben ze vandaag kibbeling in de kantine
Ik weet niet of het hier ergens te verkrijgen is, maar Gösser alcoholvrij is echt lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ook patat, denk dat ze dat apart friturenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
check maandag even of de friet naar vis smaakt.
Volgend jaar oktoberquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Wie gaat er mee naar Jimmy Carr in Arnhem volgend jaar oktober?
Zal eens zoeken, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hier ergens te verkrijgen is, maar Gösser alcoholvrij is echt lekker
Een bedrijfskantine?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook patat, denk dat ze dat apart frituren
Ga zo halen, vraag ik het wel evenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bedrijfskantine?![]()
Ik denk het niet
Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij hebben ze vandaag kibbeling in de kantine
Ga ik vanavond halen. Wilde eigenlijk gisteren al, maar toen stond er een rij van hier tot Jeruzalem.quote:
Alsnog zou het niet echt goed voelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |