SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 graden met wel wat regen..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het nog steeds lekker weer in Croa?
zaterdag aanstaandequote:
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er zijn ook fiets en wandelpaden op de duinen hoor.
dat heb je ook in de zomerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebed
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Met de buurvrouw samen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Ehmquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Corona denkt daar nog anders overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Short Covidquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Nou ik merk dat mijn lichaam 2 jaar niet verkouden of griep eruit aan het gooien is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik zit heel 2022 gebakkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk heb nog steeeeeeds hier en daar allerlei concertkaarten en dance event dingen die niet zijn doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |