Denk een draw en dus een trilogy?quote:Op zondag 7 november 2021 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ja nee, dat was niet genoeg om de champ te onttronen
Gerucht gaat Jessica Eye want 1-5 (1NC) en ze werd niet gecut.quote:Op zondag 7 november 2021 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou hij wel eens een vechtster bangen die Dana?
bijna allemaalquote:Op zondag 7 november 2021 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou hij wel eens een vechtster bangen die Dana?
quote:Op zondag 7 november 2021 10:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooi dat Edgar zo van het podium wordt geschopt. Leuk voor in de geschiedenisboeken, maar niet meer om naar te kijken.
Na zeges voor Arlovski, Fedor, Teixeira, Trinaldo verliest er nu een keer een veertiger.quote:Op zondag 7 november 2021 10:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooi dat Edgar zo van het podium wordt geschopt. Leuk voor in de geschiedenisboeken, maar niet meer om naar te kijken.
quote:
Aiiii tering domme postquote:Op zondag 7 november 2021 10:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hee vriend, moet je geen fifa spelen?quote:
Zo nu en dan ja!quote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hee vriend, moet je geen fifa spelen?
Colby alweer direct bezig met de volgende trashtalken, Masvidalquote:
Toen zat ik Canelo vs. Plant te kijken.quote:Op maandag 8 november 2021 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Pat Barry die trouwens vergat Rose haar bitje weer te geven na de pauze tussen de rondes
pijpt met schrapende tanden??quote:Op maandag 8 november 2021 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Die Pat Barry die trouwens vergat Rose haar bitje weer te geven na de pauze tussen de rondes
Redelijk op tijd erachtergekomen na eventjes en timeout zodat ze hem alsnog weer in kon krijgenquote:
Luque en dan Leon als hij van Masvidal wint lijkt me. Khamzat is een hypetrain die net komt kijken bij de top10, die heeft niks te zoeken voor een titleshotkans nu.quote:
Hypetrains krijgen wel sneller een title shot.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Luque en dan Leon als hij van Masvidal wint lijkt me. Khamzat is een hypetrain die net komt kijken bij de top10, die heeft niks te zoeken voor een titleshotkans nu.
Ja bij de UFC weet je het tegenwoordig nooit als het ze financieel beter uitkomt. Maar Khamzat:quote:Op woensdag 10 november 2021 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Hypetrains krijgen wel sneller een title shot.
Niet mee eens rank zegt niks als je ziet hoe dominant hij is geweest dan verdient hij hem gewoon.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Luque en dan Leon als hij van Masvidal wint lijkt me. Khamzat is een hypetrain die net komt kijken bij de top10, die heeft niks te zoeken voor een titleshotkans nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |