abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201954334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:59 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
Toch zou het slim van ze zijn om dat wel te doen. Het commentaar is nu inderdaad verwaarloosbaar. Maar liever nu het commentaar (of de persoon zelf) tackelen, dan dat de media het oppikt nádat iemand al gekozen is als K3tje en je echt niet meer terug kan.
Precies. Josje heeft ook pas na K3 laten zien hoe problematic is dus ben benieuwd hoe ze die kanten van de kandidaten willen verstoppen tot het te laat is…
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201955624
instagram
pi_201956327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:22 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Precies. Josje heeft ook pas na K3 laten zien hoe problematic is dus ben benieuwd hoe ze die kanten van de kandidaten willen verstoppen tot het te laat is…
Maar zo gaat het altijd bij "talentenjachten", de favorieten worden altijd onder een loep gelegd en er is altijd wel iets te klagen voor mensen die proberen hun persoonlijke favoriet op te hemelen. Amy "pretty privilige", luca te groot/krijgt homohaat. Laat iedereen nou maar gewoon zijn best doen en moge de beste winnen :)
pi_201956329
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 12:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Er is ook twitter uproar over Amy. Blijkbaar gaat dit over haar. Zag ook al wat tweets waarin gesuggereerd werd dat ze de ipv de gepeste eigenlijk de pester was. 😐 We kunnen ook nooit mooie dingen hebben, hé?

[ twitter ]
Amy en Diede worden nu beiden zwartgemaakt. Het viel me bij Diede al op dat er steeds wordt gesproken over dat zij met zwarte piet op het podium staat. Uh de show Diede en Peejay bestaat al jaren en is iets van de plaats Someren. Als mensen het zo erg vinden dat dat daar plaatsvindt, waarom hebben ze jaren geleden de productie er niet al op aangesproken? Het lijkt mij ook niet uitmaken dat ze hier deel van uitmaakt want als Diede al in K3 komt gaat ze echt niet daarnaast nog verder met de Diede en Peejay show (of Peejay&Diede)
Kennelijk is de discussie over deze zwarte pieten show ook weer uitgemolken en wordt er nu bij andere kandidaten naar iets slechts gezocht. Wat bij Amy haar mogelijke verleden is als mean girl/pestkop.

Het is net als de Belastingdienst, als je iets slechts of verkeerds wilt vinden gebeurt dat altijd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2021 15:08:25 ]
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:14:44 #280
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201956400
Babette zou trouwens toch uitleggen wat er gebeurd is nu ze ook in Nederland eruit is of is dat pas na de hele K2 zoekt K3 show?
pi_201956465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Babette zou trouwens toch uitleggen wat er gebeurd is nu ze ook in Nederland eruit is of is dat pas na de hele K2 zoekt K3 show?
Denk dat dat nog niet mag, nederlandse kandidaten mogen ook nog niet hun promofilmpjes posten anders hadden we deze al gezien. Waarschijnlijk wil SBS mensen een aantal dagen tijd geven om de bootcamp te kijken..en aangezien babette daar afvalt mag ze niks posten, denk ik dan :)
pi_201956478
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Ik zit ook te kijken maar tot nu toe laat ze niks los op haar Insta… ze heeft de q&a toch ook uit haar verhaal gehaald?
pi_201956787
twitter
pi_201956909
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef Kerk het volgende:

[..]
Amy en Diede worden nu beiden zwartgemaakt. Het viel me bij Diede al op dat er steeds wordt gesproken over dat zij met zwarte piet op het podium staat. Uh de show Diede en Peejay bestaat al jaren en is iets van de plaats Someren. Als mensen het zo erg vinden dat dat daar plaatsvindt, waarom hebben ze jaren geleden de productie er niet al op aangesproken? Het lijkt mij ook niet uitmaken dat ze hier deel van uitmaakt want als Diede al in K3 komt gaat ze echt niet daarnaast nog verder met de Diede en Peejay show (of Peejay&Diede)
Kennelijk is de discussie over deze zwarte pieten show ook weer uitgemolken en wordt er nu bij andere kandidaten naar iets slechts gezocht. Wat bij Amy haar mogelijke verleden is als mean girl/pestkop.

Het is net als de Belastingdienst, als je iets slechts of verkeerds wilt vinden gebeurt dat altijd
Ik vind het persoonlijk wel heel ver gaan dat Diede nog steeds blackface steunt. Die discussie wordt al zo lang gevoerd, en inmiddels is bijna iedereen er al wel achter dat blackface niet OK is. Daarnaast blokkeert Diede iedereen op instagram die het met haar oneens is. Een dergelijke mening en houding past niet in een bekende popgroep die kinderen als hoofddoelgroep heeft. Het past naar mijn mening in geen enkele popgroep, maar ik vind het extra kwalijk aangezien er kinderen in het spel zijn. Ook kindjes van kleur. Als lid van K3 is haar bereik veel groter dan als lid van Peejay & Diede, dus het is logisch dat er nu meer mensen in actie komen.
pi_201956983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:51 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk wel heel ver gaan dat Diede nog steeds blackface steunt. Die discussie wordt al zo lang gevoerd, en inmiddels is bijna iedereen er al wel achter dat blackface niet OK is. Daarnaast blokkeert Diede iedereen op instagram die het met haar oneens is. Een dergelijke mening en houding past niet in een bekende popgroep die kinderen als hoofddoelgroep heeft. Het past naar mijn mening in geen enkele popgroep, maar ik vind het extra kwalijk aangezien er kinderen in het spel zijn. Ook kindjes van kleur. Als lid van K3 is haar bereik veel groter dan als lid van Peejay & Diede, dus het is logisch dat er nu meer mensen in actie komen.
Ik zou ook mensen blokkeren als ik verrot werd gescholden en voor alles en niks werd uitgemaakt. Ze heeft nu toch posts verwijderd, klaar ermee en door.
pi_201957097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Arlique het volgende:

[..]
Ik zou ook mensen blokkeren als ik verrot werd gescholden en voor alles en niks werd uitgemaakt. Ze heeft nu toch posts verwijderd, klaar ermee en door.
Diede blokkeert niet alleen mensen die haar "verrot schelden". Iedereen die kritiek levert wordt geblokkeerd. Dat is dus geen acceptabel gedrag. Als ze beroemd wil worden zal ze toch eerst met kritiek om moeten leren gaan.

Nou, het is duidelijk dat jij een bepaalde mening hebt en dat je niet van plan bent je ook maar één seconde in een ander te verplaatsen. Racisme is geen gevalletje "klaar ermee en door". Jammer dat er nog steeds mensen zijn die er zo over denken.
pi_201958069
quote:
Diede blokkeert niet alleen mensen die haar "verrot schelden". Iedereen die kritiek levert wordt geblokkeerd. Dat is dus geen acceptabel gedrag. Als ze beroemd wil worden zal ze toch eerst met kritiek om moeten leren gaan.

Nou, het is duidelijk dat jij een bepaalde mening hebt en dat je niet van plan bent je ook maar één seconde in een ander te verplaatsen. Racisme is geen gevalletje "klaar ermee en door". Jammer dat er nog steeds mensen zijn die er zo over denken.
Precies. Komt precies over als wanneer celebrities problematische tweets verwijderen. 🙄
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:15:12 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201958151
Welke VPN werkt goed als je naar VTM live wil kijken?
pi_201958210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:15 schreef Momo het volgende:
Welke VPN werkt goed als je naar VTM live wil kijken?
Op laptop zou ik Hola downloaden die werkt met meeste browsers.
pi_201958252
Ik kijk vanavond niet live heb andere verplichtingen. 😩
pi_201958303
quote:
En welke conclusies meen je hieruit te kunnen trekken?
pi_201958628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:18 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Op laptop zou ik Hola downloaden die werkt met meeste browsers.
Technisch gezien is Hola geen VPN. Bovendien is het gebruik af te raden.
pi_201958886
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:35 schreef Riparius het volgende:

[..]
Technisch gezien is Hola geen VPN. Bovendien is het gebruik af te raden.
Oh oeps, weet jij een goeie gratis vpn voor op telefoon?
pi_201958965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:22 schreef Riparius het volgende:

[..]
En welke conclusies meen je hieruit te kunnen trekken?
Dat de kijk en luister jury andere favorieten hebben?
pi_201959030
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Nee, helaas. De review site waarnaar ik linkte bespreekt een aantal gratis VPN's, maar die zijn geen van alle geschikt om live naar VTM te kijken omdat ze ofwel een veel te lage datalimiet hebben ofwel geen servers met een Belgisch IP beschikbaar stellen in hun gratis aanbod. Ik gebruik zelf een betaalde VPN.
pi_201959071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik gebruik PrivadoVPN.
Werkt op telefoon en gratis met 10GB/maand datalimiet
pi_201959138
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Arlique het volgende:

[..]
Idd. En nergens blijkt uit dat ze NU nog steeds achter een “zwarte piet Peejay” staat. Ik zie niet eens reclames voor de volgende show. Komt die er wel, ook als ze geen k3 wordt?

Uit ervaring weet ik trouwens dat die types die mensen uitschelden vaak ook vrienden, familie en werkgevers gaan benaderen. (Cancelen) Terecht dat Diede hen blokkeert en vooral niet voedt met aandacht. Zij beschuldigen Diede van problematisch gedrag maar dat van hen is niet veel beter.
pi_201959194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Ik gebruik PrivadoVPN.
Werkt op telefoon en gratis met 10GB/maand datalimiet
Die is inderdaad goed getest, maar geen (gratis) server met een Belgisch IP.
pi_201959225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Riparius het volgende:

[..]
Die is inderdaad goed getest, maar geen (gratis) server met een Belgisch IP.
Ah ik kreeg hem gratis bij mijn usenet abonnement. Zou kunnen dat de gratis versie Belgie niet ondersteunt.
pi_201959236
Ik kon vorige week via de VTM go site kijken. (En de andere keren via de linkjes van Riparius *O* )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')