Omdat je daarmee dan nog elke maand ongesteld bent. Of elke 2 maanden. Ik wil er gewoon vanafquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom niet weer de pil als je je daar fijner mee voelde?
Ook wel aan gedacht maar dan word ik alsnog ongesteld iedere maand dus vond ik ook niksquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:23 schreef Californium het volgende:
Pffff…. Die prikpil geeft zo’n bult met hormonen ineens![]()
Nu al 3 jaar (gelukkig) blij met mirena. Over een paar jaar dan mag CE gewoon snip snip doen. Klaar
Oh ja ik kon altijd wel 6 maanden door, dat was wel ok.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat je daarmee dan nog elke maand ongesteld bent. Of elke 2 maanden. Ik wil er gewoon vanaf
Heel lang doorslikken ging ook niet, werkte dan weer niet goed met mn eczeem (reageert ook op hormonen).
Ik hoef het niet, mag het eruit?
Zware operatie. Klinkt niet als een simpele keuze.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:38 schreef Californium het volgende:
Baarmoeder eruit kan. Zolang ze de eierstokken laten zitten. Tis alleen niet zo’n leuke operatie dus laat maar lekker zitten
Geen seks.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:40 schreef TaMieke het volgende:
Een onvruchtbare man klinkt alsnog niet als de oplossing voor mijn lijf. Dus eigenlijk heb je er niets aan.
Snip snip bij CE is een leuke operatie wil je zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:38 schreef Californium het volgende:
Baarmoeder eruit kan. Zolang ze de eierstokken laten zitten. Tis alleen niet zo’n leuke operatie dus laat maar lekker zitten
Zo gepiept.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snip snip bij CE is een leuke operatie wil je zeggen.
Wil je dat vergelijken met baarmoeder eruit?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snip snip bij CE is een leuke operatie wil je zeggen.
Mja, vrouwen worden niet voor niks het sterke geslacht genoemd, dus misschien is die twee dagen niet het doorslaggevende criterium.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:10 schreef Californium het volgende:
Wil je dat vergelijken met baarmoeder eruit?Tis letterlijk standaard procedure en als man heb je er twee dagen last van
Over het algemeen wel. Als er al variatie in zit, is dat tussen tevreden en zeer tevreden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:11 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen continue tevreden met zichzelf?
Denk dat zoiets wel een proces is en blijft. jezelf blijven ontwikkelen en blijven groeien. Dingen zoeken waar je blij van wordt (en dat veranderd ook met de jaren).
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik na een paar posts te hebben gelezen in dit topic...
[ afbeelding ]
Oke uitzonderingen zoals jij daar gelaten.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Als er al variatie in zit, is dat tussen tevreden en zeer tevreden.
Eens. Maar probeer dan maar ik wel dingen die ik kan veranderen te veranderen en de rest te accepterenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:11 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen continue tevreden met zichzelf?
Denk dat zoiets wel een proces is en blijft. jezelf blijven ontwikkelen en blijven groeien. Dingen zoeken waar je blij van wordt (en dat veranderd ook met de jaren).
Ja maar jij bent raar.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Als er al variatie in zit, is dat tussen tevreden en zeer tevreden.
Ja maar dan hang je je "lekker wijf zijn" en je "goed voelen" dus op aan het aantal likes dat je krijgt. Of iig aan de aanbidding van de mannen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:17 schreef Senn88 het volgende:
Toen ik veel aan het daten was en mezelf wel een lekker wijf voelde (duurde iets van 1,5 a 2 jaar) zat ik wel echt goed in mijn vel. Het is van zoveel factoren afhankelijk denk ik.. zeker als vrouw met je hormonen.
Sowieso. Je kunt niet alles veranderen of je hele zelf veranderen. Bepaalde dingen zijn nu eenmaal zo. Aan de andere kant kun je altijd bijlerenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens. Maar probeer dan maar ik wel dingen die ik kan veranderen te veranderen en de rest te accepteren. Maar tis sowieso al 100x beter dan 10 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |