SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een pittige salsa?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets Mexicaans? Of wat hebben ze in Peru voor sausjes?
Nee ik ook niet. Al vind ik het zo op de plaatjes er wel mooi uitzienquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan daar niet heel erg van wakker liggen eigenlijk
Die grote heeft wel weer z'n eigen lift, da's wel relaxed.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Als je helemaal bovenin woont kun je een kwartier eerder weg.
Buda is dan het hele weekend bezig met het schoonmaken van zijn 4 badkamersquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een paar jaar in een penthouse gezeten na een scheiding en daar was alles gewoon schijtver lopen uit elkaar![]()
Zat een dakterras met een keuken in een woontoren maar als je dan naar bed wilde dan was je wel even bezig om naar de andere woontoren te komen
Steeds kapot natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die grote heeft wel weer z'n eigen lift, da's wel relaxed.
elke dag naar beneden springen met een parachutequote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Als je helemaal bovenin woont kun je een kwartier eerder weg.
voor dat geld kocht ik de boerderij van m'n opa en omaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zie, hoeft niet eens meteen wat opnieuw gebouwd: https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-42421202-kerkedijk-27/
leuk stulpje,quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zie, hoeft niet eens meteen wat opnieuw gebouwd: https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-42421202-kerkedijk-27/
Daar huurt ie dan gewoon een lekker Oekraiens chickie voor in met cup C.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda is dan het hele weekend bezig met het schoonmaken van zijn 4 badkamers
Was nog niet eens zo "dubbel" uitgevoerd dat penthouse, twee badkamers maar bijvoorbeeld, wel een bioscoop, binnenzwembad, sauna, fitnessruimte, een boel slaapkamers en een autolift zelfs maar alle ruimtes waren zo enorm groot, die woonkamer kreeg ik de muziek ook niet in orde, dat leek wel een enorme gymzaal, totaal ongezellig ook, als ik me niet vergis woont Youp van 't Hek in dat pand nu.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda is dan het hele weekend bezig met het schoonmaken van zijn 4 badkamers
Moldavisch kan ik aanraden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar huurt ie dan gewoon een lekker Oekraiens chickie voor in met cup C.
Beetje een krap perceeltje hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel lekker dichtbij.quote:
ik zie een boot onder een glazen stolp.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/ede/huis-41060562-groot-ginkelseweg-5/
Voor een Fok-commune.
Wie wordt Manson?
Alleen niet zo heel netjesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Op die eerste foto spiegelt er een enorme kraan ofzo in het water van de sloot maar die is volgens mij weggeshopt
Eeeeuhm.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel daar was wel dat als je iemand uitnodigde het slipje en de bh al op de deurmat uit gingen
Goed voor stapjes trippelenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een paar jaar in een penthouse gezeten na een scheiding en daar was alles gewoon schijtver lopen uit elkaar![]()
Zat een dakterras met een keuken in een woontoren maar als je dan naar bed wilde dan was je wel even bezig om naar de andere woontoren te komen
De afmetingen waren vooral irritant, bakje chips op, kutquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor stapjes trippelen
Jisp.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Met plek voor pony's.
https://www.funda.nl/koop/jisp/huis-49971375-dorpsstraat-75/
Ja, da's het nadeel.quote:
Dat laatste zal wel sterk meespelen, plus het onderhoud van het perceel. En je hebt serieus niets in de buurt.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel duur vind ik het niet, zie het addertje niet zo snel, ja een monument wil niemand.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Met plek voor pony's.
https://www.funda.nl/koop/jisp/huis-49971375-dorpsstraat-75/
Wat zou je graag doen? IJsjes eten in Polen op een terras en lachen naar kindjes die zo'n ijsje niet kunnen betalen?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 1 week en dan een weekje vakantie.
Wat ga ik doen: helemaal niets
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou je graag doen? IJsjes eten in Polen op een terras en lachen naar kindjes die zo'n ijsje niet kunnen betalen?
Jij eet echt vaak spekjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even lekker een soepje en een omeletje (spek, ui en courgette) maken
Oeh, strandrit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Polen was wel leuk tho, maar ik ben alleen in de stad geweest en niet ergens in het oosten op het platteland.
Ik wil denk ik gewoon heel veel slapenOh en ik ga kijken of ik een strandrit kan boeken
Lucky horsie.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Polen was wel leuk tho, maar ik ben alleen in de stad geweest en niet ergens in het oosten op het platteland.
Ik wil denk ik gewoon heel veel slapenOh en ik ga kijken of ik een strandrit kan boeken
Ik ben een ...quote:
Van 4 uur, kan ook 5, maar ik denk dat ik niet zo lang zonder wc kanquote:
Hobbelhobbelhobbelquote:
echte user van deze VIESDIKSCquote:
luier omquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 4 uur, kan ook 5, maar ik denk dat ik niet zo lang zonder wc kan
Sws..quote:
Gelijk schokdempingquote:
Wel zo makkelijkquote:
Sport-bh aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstmutsje op [ afbeelding ]
mevrouw paddenstoelquote:
Pehehehequote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 4 uur, kan ook 5, maar ik denk dat ik niet zo lang zonder wc kan
alles wel?quote:
tijd om buiten te gaan wandelen danquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:42 schreef Ama het volgende:
Ze zijn de badkamervloer bij de bovenbuurvrouw eruit aan het slopen. RIP mijn oren.
mooi kut.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:42 schreef Ama het volgende:
En schijnbaar lekt haar waterleiding ook. Weten we eindelijk waarom mijn kruipruimte vol water staat. Hier ben ik nog lang niet klaar mee.
moet je ook niet doen he. lekker fit blijven is beterquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja best wel, moe en verkouden en zo, maar gaat alweer de goede kant op.
https://www.youtube.com/c/GhostTownLiving/videosquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:21 schreef Karzai het volgende:
Western stadje, kan leuk cowboytje spelen en zuipen in je eigen saloon 1.6 mln
https://www.sothebysrealt(...)ranch-datil-nm-87821
Ga dan slimme YouTube videos kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik geen domme YouTube fillmpjes kijken.
jij zit ook vol goede ideeenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga dan slimme YouTube videos kijken
Daar durf ik niet inquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c/GhostTownLiving/videos
iemand die een verlaten mijnstad incl mijnen gekocht heeft
zet de ondertiteling aan danquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:50 schreef Ama het volgende:
Alsof ik dat wel kan verstaan in deze herrie.
omdat eten lekker isquote:
lekker.quote:
Dit krijg ik er maar met moeite meer door, ik kan wel een foodtruck bestellen met frietjes maar dan moet ik er een vega truck naast bestellenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef Karzai het volgende:
Staat een patatkraam op het terrein, iedereen is hier patat aan het eten
Want frietjes komen van beesten?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit krijg ik er maar met moeite meer door, ik kan wel een foodtruck bestellen met frietjes maar dan moet ik er een vega truck naast bestellen
Die kaas is prima maar bewerkt vlees is niet zo best, maximaal maximaal 30 gram per week is de huidige richtlijn om je darmen kankervrij te houdenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodjes fenegriekkaas op. Nu nog twee met gekookte gelderse worst.
Benieuwd hoe kankerverwekkend of libidovernietigend het orakel dat vindt.
Ik bedoelde eigenlijk lospedozaad maar jouw mening is me natuurlijk ook van onschatbare waardequote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kaas is prima maar bewerkt vlees is niet zo best, maximaal maximaal 30 gram per week is de huidige richtlijn om je darmen kankervrij te houden
En maar huilen over de gezondheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar stond er een foodtruck. Vegan eten die arbeiders hier niet en ze roken allemaal zeker een pakje shag per dag
Veel overgewicht ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En maar huilen over de gezondheid.
Een vegatruck met een vintage uiterlijk en een rokerig dieselwalmblok uit 1957 zekerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit krijg ik er maar met moeite meer door, ik kan wel een foodtruck bestellen met frietjes maar dan moet ik er een vega truck naast bestellen
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Frietjes wonen diep onder de grond en worden gevangen door een schep in de aarde te steken en daar tegenaan te slaan. Door de trillingen denken de frietjes dat er met eten wordt geknoeid. Zodra ze aan het oppervlak komen, kun je ze zo uit de grond plukken en in de frituur gooien.
Frietjes hebben een snoezig uiterlijk met grote huiloogjes en een lekker zacht vachtje. Ze zijn onschuldig en knuffelig. Maar als je ze levend in de frituur gooit, zullen ze eerst een kwartier spartelen en krijsen, maar dan heb je een heerlijke snack. Op deze manier worden er dagelijks vele miljoenen frietjes bruut geslacht.
Goed voor de diabetes, hoge bloeddruk enz enzquote:
Ja meeste halen hun pensioen nietquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de diabetes, hoge bloeddruk enz enz
lagere levensverwachting, goed voor de overbevolkingquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook hogere medische kosten tegen het einde van het leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
lagere levensverwachting, goed voor de overbevolking
overgewicht is een soort van vorm van anticonceptiequote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook hogere medische kosten tegen het einde van het leven.
Goed tegen de overbevolking is anticonceptie
Iedereen secondelijm te drinken geven op hun 75e verjaardag.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook hogere medische kosten tegen het einde van het leven.
Goed tegen de overbevolking is anticonceptie
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Dan zijn er de patattekes, de wat dikkere, grotere versie van de frietjes. Deze komen voornamelijk voor boven de rivieren en in de Randstad, en leven iets minder diep onder het oppervlak. Je ziet ze soms tussen de keien op pleinen en in straten omhoog komen, waar ze wachten tot winkelaars iets lekkers zoals kauwgom laten vallen. Ze hebben een iets dunner en ruwer vachtje met verschillende kleurtjes en ze kijken vaak wat onnozel uit de oogjes. Eens per jaar trekken ze naar Antwerpen om te paren met de Vlaamse frieten, waar de patatvangers klaar staan om ze te vangen en te slachten.
Ik hou hiervan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Dan zijn er de patattekes, de wat dikkere, grotere versie van de frietjes. Deze komen voornamelijk voor boven de rivieren en in de Randstad, en leven iets minder diep onder het oppervlak. Je ziet ze soms tussen de keien op pleinen en in straten omhoog komen, waar ze wachten tot winkelaars iets lekkers zoals kauwgom laten vallen. Ze hebben een iets dunner en ruwer vachtje met verschillende kleurtjes en ze kijken vaak wat onnozel uit de oogjes. Eens per jaar trekken ze naar Antwerpen om te paren met de Vlaamse frieten, waar de patatvangers klaar staan om ze te vangen en te slachten.
Voor 30 miljoen koop je een landgoed en krijg je het Tikibad er gratis bijquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ziet er wel sjiek uit hoor![]()
in de plaatjes is er zelfs een eigen zwembad binnen
Hoe gaat het met jouw bloeddruk? Gaat dat ook beter nu je een paar kilo kwijt bent?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En waarschijnlijk denken al je collega's hetzelfde.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gewoon de enige die een beetje redelijk strategisch kan schrijven binnen onze toko
Dus: Meer geld vragen of wegwezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk denken al je collega's hetzelfde.
Dat was misschien strategisch, maar niet erg tactischquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus: Meer geld vragen of wegwezen.
Nee, want dan kwam niet iedereen vragen of ik alsjeblieft brieven, mails en allerlei andere shit kan herschrijven omdat anderen daar een potje van makenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk denken al je collega's hetzelfde.
Lekker bakje gebakken mosselsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar ff aan t strand wat gaan eten
Door al dat geouwehoer hier krijg ik zin om huizen te kopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen koop je een landgoed en krijg je het Tikibad er gratis bij
Doorverwijzen naar HR voor een cursus.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want dan kwam niet iedereen vragen of ik alsjeblieft brieven, mails en allerlei andere shit kan herschrijven omdat anderen daar een potje van maken
Als je een sympathieke huurder zoektquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door al dat geouwehoer hier krijg ik zin om huizen te kopen.
Meteen doen. Zes, tachtig.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door al dat geouwehoer hier krijg ik zin om huizen te kopen.
Ik vraag me soms serieus af wat die mensen dan wel kunnenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doorverwijzen naar HR voor een cursus.
Zie jou wel als een betrouwbare huurder ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een sympathieke huurder zoekt
maar blijkt ie wel een poo knife te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie jou wel als een betrouwbare huurder ja.
Of te jodelen in z'n slaap.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar blijkt ie wel een poo knife te hebben
Heb je sterke drank op?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of te jodelen in z'n slaap.
En de neiging te hebben om aan stukjes behang te pulken.
Stukje buiten lopen is altijd goedquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoek iemand die me beetje kan opvrolijken.
Heb ik even geen energie voor.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje buiten lopen is altijd goed
Hup, ga doenquote:
Niet helemaal mee eens, sommige mensen vinden een hartslag al genoegquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
overgewicht is een soort van vorm van anticonceptie
Was het een lokkertje?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Krijg mail met rits opdrachten, of ik er een paar kan nemen. Ik stuur binnen drie minuten terug, stonden leuke dingen tussen.
Krijg twee uur later mail terug: ja die zijn al vergeven, wil je deze stomme opdrachten doen?
Dit werkt prima inderdaad, plus het scheelt vrouwenkipfilet en een kwabbelkont.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje buiten lopen is altijd goed
Misschien wat glazen water drinken ?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vier crackers met tonijn en eentje met kaas op. Nog honger
Niet eens. Gewoon een vochtige, warme holte.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, sommige mensen vinden een hartslag al genoeg
Nou daarvoor moet je heel wat meer stukjes buiten lopen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werkt prima inderdaad, plus het scheelt vrouwenkipfilet en een kwabbelkont.
ah, het gaat alweer beterquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:39 schreef Ama het volgende:
Crackers met kaasIk ga zo broodje zalm maken denk ik.
EBI in Vught, gat halverwege het matras, bekleden met boterhamworst en gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet eens. Gewoon een vochtige, warme holte.
Jeghhhquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet eens. Gewoon een vochtige, warme holte.
Spring liever meteen voor een trein.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook stukje gaan vliegen met een ballon:
Of nou ja, warm... Zat laatst ook weer een of ander programma te kijken over Bundy en Ridgway enzo dus nevermind.quote:
En daarom stijgen ze normaal gesproken op in een weiland ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook stukje gaan vliegen met een ballon:
Misschien is die voor jou en weet je dat nog niet! Dat ze de komende weken aan de riolering moeten werken.quote:
Ik ga sowieso nooit een luchtballon in.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Als alternatief voor deze ballonvlucht die ongetwijfeld ook onder een trein eindigt?
Ik heb van elke verhuurder het compliment gehad dat ik hun bezit weer keurig netjes heb opgeleverdquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie jou wel als een betrouwbare huurder ja.
Nee ze zijn bij de bovenbuurvrouw van alles aan het doen, ik heb nu even rust want ze hebben pauze maar gaan straks weer verder met de vloer eruit boren.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is die voor jou en weet je dat nog niet! Dat ze de komende weken aan de riolering moeten werken.
Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarom stijgen ze normaal gesproken op in een weiland ofzo.
Ik drink nu 's middags koffie zonder mijn favoriete drug.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Glazen koffie mag ook, maar dan krijg je weer een ander probleem
Echt verschrikkelijk is dat. Ik heb dat ook gehad met de woning naast en onder me. Gingen ze met een drilboor al het stucwerk eraf bikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze zijn bij de bovenbuurvrouw van alles aan het doen, ik heb nu even rust want ze hebben pauze maar gaan straks weer verder met de vloer eruit boren.
Komt dat?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk is dat. Ik heb dat ook gehad met de woning naast en onder me. Gingen ze met een drilboor al het stucwerk eraf bikken.
Ehm, sta je al op wintertijd of zo?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:49 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik ging mijn woonruimte helemaal schoonmaken, komt het inlevermannetje verkondigen dat dit helemaal niet nodig is, want ze gingen toch een schoonmaakploeg inhurenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van elke verhuurder het compliment gehad dat ik hun bezit weer keurig netjes heb opgeleverd
Heb ik ook gedaan. Een paar dagen later werd de buurman met een zwaar infarct afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk is dat. Ik heb dat ook gehad met de woning naast en onder me. Gingen ze met een drilboor al het stucwerk eraf bikken.
Gewoon van alles. Ziekjes, herrie boven me, vriend langer moeten missen en nog 10.000 redenen.quote:
Maar ik loop letterlijk al te janken in een reuzenrad dus een luchtballon gaat hem niet worden vrees ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer met een luchtballon geweest, was wel leuk. Alleen dat landen vond ik minder.
Wipte Tedje met lijken ja?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of nou ja, warm... Zat laatst ook weer een of ander programma te kijken over Bundy en Ridgway enzo dus nevermind.
Nou Ama, maak je borst maar nat.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Een paar dagen later werd de buurman met een zwaar infarct afgevoerd naar het ziekenhuis.
Lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit een luchtballon in.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon van alles. Ziekjes, herrie boven me, vriend langer moeten missen en nog 10.000 redenen.
Haha nee man ik heb het laatste dagen echt tyfus druk in de ochtend.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, sta je al op wintertijd of zo?
Ja doen er meer, die Ed Kemper ook. Die pakte de schedel van z'n moederquote:
je moeder is geopend. Hier komen we niet voor staakaapquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:49 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ruikt ook zo lekker en meestal is er poep en urine uitgelopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doen er meer, die Ed Kemper ook. Die pakte de schedel van z'n moeder
Dan gaan ze na een dag of twee, drie terug om het lijk nog even te bepotelen. Controle ofzo.
En beestjes en vliegjes die de zachte delen al hebben opgegeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt ook zo lekker en meestal is er poep en urine uitgelopen.
Nu mensen weer op kantoor werken, moet je meer broodjes smerenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nee man ik heb het laatste dagen echt tyfus druk in de ochtend.
When I see a pretty girl walking down the street, I think two things: One part of me wants to take her home, be real nice and treat her right; the other part wonders what her head would look like on a stick.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En beestjes en vliegjes die de zachte delen al hebben opgegeten.
Dat die lui er niet ziek van zijn geworden.
Dan die idioot van een Dahmer die ze opat.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu mensen weer op kantoor werken, moet je meer broodjes smerenIk snap 'm.
Lunchroom Haags Hapjes draait weer op volle toeren
He shit, had ik ook willen doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog steeds even lunchrondje gaan lopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging mijn woonruimte helemaal schoonmaken, komt het inlevermannetje verkondigen dat dit helemaal niet nodig is, want ze gingen toch een schoonmaakploeg inhurenHadden ze dat niet even eerder kunnen melden ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar goed kan ook weinig. Ben ook verkouden dus kan ook moeilijk bij iemand thuis gaan zitten nu. Naja hopen dat de werkdag snel voorbij is.
Welnee hij loopt alleen maar in FEE te klieren.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu mensen weer op kantoor werken, moet je meer broodjes smerenIk snap 'm.
Lunchroom Haags Hapjes draait weer op volle toeren
Lekker hoor, ouwe viesdikke kalorieënbranderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:56 schreef Karzai het volgende:
Toch maar een kroketje en een blikje cola gehaald, gratis he
die bewaarde ze wel in de koelkast toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En beestjes en vliegjes die de zachte delen al hebben opgegeten.
Dat die lui er niet ziek van zijn geworden.
Dan die idioot van een Dahmer die ze opat.
Gvd zoeken ze nog werknemers?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:56 schreef Karzai het volgende:
Toch maar een kroketje en een blikje cola gehaald, gratis he
Ik heb het nog niet gedaan. Het is ook vreselijk duur, geloof ik? Ik denk dat ik het maar bij sportvliegtuigjes hou.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een keer met een luchtballon geweest, was wel leuk. Alleen dat landen vond ik minder.
Hoe voelde je je?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Een paar dagen later werd de buurman met een zwaar infarct afgevoerd naar het ziekenhuis.
Hb er ook wel eens naar gekeken. 150 pp ofzo dacht ikquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gedaan. Het is ook vreselijk duur, geloof ik? Ik denk dat ik het maar bij sportvliegtuigjes hou.
Alleen als ze ook wat anders dan cola hebbenquote:
Doen we het voor.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is maar voor één dagje in het jaar he
Was dat die gast van Mindhunter?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doen er meer, die Ed Kemper ook. Die pakte de schedel van z'n moeder
Dan gaan ze na een dag of twee, drie terug om het lijk nog even te bepotelen. Controle ofzo.
komen we alleen die dag werkenquote:
komen @Ama en ik die dag ook werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
Rond de kerst staat er voor een dag een oliebollenkraam, kan je ook zoveel nemen als je wil
Niet allesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
die bewaarde ze wel in de koelkast toch?
Die staat hier ook al twee weken om de hoekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
Rond de kerst staat er voor een dag een oliebollenkraam, kan je ook zoveel nemen als je wil
oh. naar.quote:
Begin september stond die hier in het dorp alquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat hier ook al twee weken om de hoek
Ja ik zie nu ook weerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat hier ook al twee weken om de hoek
Ja en ik ben vrouw.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh. naar.
Jij zou wel veilig zijn in ieder geval want hij at geen mensen met tattoo's
Kijk daar begint het al, het is niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
oh ja die wilde hij ook niet hequote:
wij komen alleen de dagen dat er gratis voer is werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daar begint het al, het is niet alleen vandaag.
iets is beter dan niksquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik krijg volgende week na de vergadering een broodje en soep, jackpot.
Ik vrees dat het kerstdiner ook niet veel meer gaat zijn. Het is niet bepaald een bedrijf met veel geld ofzo.quote:
dan is het alsnog fijn dat ze wat doenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat het kerstdiner ook niet veel meer gaat zijn. Het is niet bepaald een bedrijf met veel geld ofzo.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan is het alsnog fijn dat ze wat doen
misschien is het wel hele lekkere soep en een luxe broodjequote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
Maar stiekem hoop je wel op iets lekkers natuurlijk.
niks mis met een wekelijkse pizzaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
Wekelijkse pizza weer op.. er is maar 1 restaurant in de buurt van kantoor
Ja iets van 180 euro geloof ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gedaan. Het is ook vreselijk duur, geloof ik? Ik denk dat ik het maar bij sportvliegtuigjes hou.
tijd voor een dekentje om je heenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Het begint weer koud te worden achter mijn pc.
verwarmde sloffen aan?quote:
heb ik ook. staat open in de andere helft van het scherm.quote:
tijd om die kachel open te draaienquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Het begint weer koud te worden achter mijn pc.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
O ja kan vanavond aan Squid Game beginnen.
Er komt een tweede seizoen.quote:
Netjes hoorquote:De Koreaanse serie Squid Game heeft wereldwijd 111 miljoen abonnees bereikt en is daarmee volgens Netflix de best scorende show ooit in de eerste vier weken op het streamingplatform.
ik begin er denk ik dit weekend aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Midnight Mass echt geweldig.
Gaat nog wel even duren.quote:
hallo meneer fruitquote:
En daarna Alice in Borderland, dat is de degene waar intvippen spel van afgekeken is en dat is wel leuk voor mensen die Tokyo goed kennen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
O ja kan vanavond aan Squid Game beginnen.
het is gelukkig wel bijna december en nieuwe starwars tijdquote:
Zin inquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig wel bijna december en nieuwe starwars tijd
Tokyoquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna Alice in Borderland, dat is de degene waar intvippen spel van afgekeken is en dat is wel leuk voor mensen die Tokyo goed kennen.
zeker wetenquote:
Heer dud0r.quote:
Alles goed vriend?quote:
Zeker,en met u?quote:
kan slechter kan beter.quote:
Naam van dat tentje is zeker 'C-Cups of coffee'?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn favoriete koffietentje komt er prominent in voor
Dat is hetzelfde idee ja.quote:
Wat een hel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Wanneer je denkt dat er een artikel van De Speld voorbij komt.
[ afbeelding ]
Die jongste is er net uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Wanneer je denkt dat er een artikel van De Speld voorbij komt.
[ afbeelding ]
gewoon pompen wanneer het weer kanquote:
Giechelende verlegen meisjes in schooluniform.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naam van dat tentje is zeker 'C-Cups of coffee'?
ligt eraan hoe groot het huis is. klein huis houden ze zichzelf wel warm met al die lichaamswarmtequote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Nee echt, de hel.
Wat voor energierekening zouden zij hebben?
niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ze condooms of de pil gebruiken.
Allemaal op twee matrassen. Je krijgt het ook wel warm van krabben door alle vlooien.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot het huis is. klein huis houden ze zichzelf wel warm met al die lichaamswarmte
Russische.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ze condooms of de pil gebruiken.
Opgeladen met een hooivork.quote:
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n M&M's.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
Lees net wel dat nummer 12 de laatste is.
Fixedquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n snacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |