Maar dat is toch wappie praat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:02 schreef suzi1 het volgende:
het werd fokking tijd dat men eens doorkreeg hoe de controle de overhand neemt. en daar doen ze zelf allemaal aan mee
Para roept men snel als je anders denkt 😉quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik niet. ik ben op mn 22e al als para bestempeld. maar wie zegt dat ik het mis heb he
jepquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Para roept men dnel als je anders denkt 😉
Ik ben getuigequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, dat had je me al beloofd
ja ik snap dus niet wat de zin daarvan is. wat is de bedoeling danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:05 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik word er wel een beetje flauw van dat iedereen elkaar lekker aan het polariseren is.
Ja snel on edgequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:05 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik word er wel een beetje flauw van dat iedereen elkaar lekker aan het polariseren is.
Sommige voelen zich beter dan anderen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik snap dus niet wat de zin daarvan is. wat is de bedoeling dan
Dan wordt er serotonine aangemaakt in de hersenen en voelt men zich beter(over zichzelf) makes sense rightquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik snap dus niet wat de zin daarvan is. wat is de bedoeling dan
ik slik daar lexapro voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan wordt er serotonine aangemaakt in de hersenen en voelt men zich beter(over zichzelf) makes sense right
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:02 schreef suzi1 het volgende:
het werd fokking tijd dat men eens doorkreeg hoe de controle de overhand neemt. en daar doen ze zelf allemaal aan mee
ja nou hiep hoiquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sommige voelen zich beter dan anderen waarschijnlijk
Klinkt als een smeermiddel voor je fietsketting.quote:
Als je veel psychologie boeken leest zal het opvallen dat het vrij natuurlijk gedrag is iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou hiep hoi
altijd al hekel gehad aan dat soort mensen. en nu lijkt het massaal op te gaan. in alles als het effe kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |