Betalen jullie nog veel met geld of de pinpas in winkels.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in moment 70 euro meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Alleen in NL en Noord-EU zijn ze zo pingeilquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betalen jullie nog veel met geld of de pinpas in winkels.
gewoon niet aan mee doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen in NL en Noord-EU zijn ze zo pingeil
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen in NL en Noord-EU zijn ze zo pingeil
Hier heb ik nu zo vaak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is het in Oostenrijk contant nog steeds heel gebruikelijk en betalen in grotere coupures. Net als in Duitsland en Zwitserland
Ze doen ook altijd automatisch pinautomaat aan bij kassa in winkels. Moeten ze bij mij bijna altijd afbrekenquote:
Goed dat ze zich niet aan de pin only hebben gehouden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
De supermarkt op campus van uni was eerst pin only, maar veel klachten gekregen en toen hadden ze een zelfscan waar je cash kan betalen. Want veel buitenlandse studenten waar contant gebruikelik is.
ik betal altijd met geld,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betalen jullie nog veel met geld of de pinpas in winkels.
Ja klopt en dat is iets waar ik mij wel zorgen maak. Dat doordrukken van pin en ontmoedigen van cash. Met reden veiligheid en controle en de burger beetje schuldgevoel aanpraten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier heb ik nu zo vaak.
Loop ik naar de pinautomaat buiten gebruik (alle 2 dan) gelukkig weet ik wel in de buurt andere te vinden maar er zijn er zeker 6 weggehaald waar ik eerder wel kon pinnen. En vaak die het wel doen buiten gebruik. Vroeger maakte ik dat zelden mee.
is grote BSquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt en dat is iets waar ik mij wel zorgen maak. Dat doordrukken van pin en ontmoedigen van cash. Met reden veiligheid en controle en de burger beetje schuldgevoel aanpraten.
Ja klopt, is een samenwerking van paar grote bankenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hier staan nu van die gele. Niet van een bepaalde bank maar ik weet niet zijn die gele universeel? Nooit zo op gelet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hier staan nu van die gele. Niet van een bepaalde bank maar ik weet niet zijn die gele universeel? Nooit zo op gelet
Ja de keuze word meer voor je gemaakt dan dat je zou willenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt en dat is iets waar ik mij wel zorgen maak. Dat doordrukken van pin en ontmoedigen van cash. Met reden veiligheid en controle en de burger beetje schuldgevoel aanpraten.
Je kan wel bij die automaten 10 euro pinnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt, is een samenwerking van paar grote banken
Eigenlijk is het triestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Grappig. Nederland is koploper in Europa met pinbetalers.
Idd dat is helemaal veranderd....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is het triest
jaren land was privacy een belangrijk goed in NL
niemand die je er nu nog over hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |