ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben altijd van nooit je privacy opgeven voor de "veiligheid" want dat is vaak schijnveiligheid terwijl je privacy en menswaardigheid op grote schaal wordt geschaad
Dat krijg je als je regering zich gedraagt als een bananen republiekquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en als burgers denken ja land is corrupt is er zwz minder vertrouwen in de samenleving en idd wat jij zegt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat krijg je als je regering zich gedraagt als een bananen republiek
Ja daar lijkt het steeds meer op en soms denk je sommige mensen zouden niet op dezelfde positie moeten blijven en toch gebeurt het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat krijg je als je regering zich gedraagt als een bananen republiek
Dat zeker niet, veel valt ook onder artikel 10 van de Grondwet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben altijd van nooit je privacy opgeven voor de "veiligheid" want dat is vaak schijnveiligheid terwijl je privacy en menswaardigheid op grote schaal wordt geschaad
Ja compleet de weg kwijt hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het steeds meer op en soms denk je sommige mensen zouden niet op dezelfde positie moeten blijven en toch gebeurt het.
Wat?quote:
Ja, maar het hekelt mij dat bewindslieden bepaalde maatregelen doorvoeren en dan klagen dat de privacywet in de weg zit. En ik vind dat de samenleving zelf weinig bewust is ervan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker niet, veel valt ook onder artikel 10 van de Grondwet.
Mensen denken dat het niet veranderd en dat ze weinig invloed erop hebben. Is misschien ook zo voor een groot deel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar het hekelt mij dat bewindslieden bepaalde maatregelen doorvoeren en dan klagen dat de privacywet in de weg zit. En ik vind dat de samenleving zelf weinig bewust is ervan.
Mensen nemen te vaak aan dat het voor hun veiligheid is en dat het goed isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mensen denken dat het niet veranderd en dat ze weinig invloed erop hebben. Is misschien ook zo voor een groot deel.
absoluut er wordt veelal gedacht dat ze het beste met je voorhebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar het hekelt mij dat bewindslieden bepaalde maatregelen doorvoeren en dan klagen dat de privacywet in de weg zit. En ik vind dat de samenleving zelf weinig bewust is ervan.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen nemen te vaak aan dat het voor hun veiligheid is en dat het goed is
Hoe moet ik dit opvatten?quote:
quote:Arguing that you don’t care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don’t care about free speech because you have nothing to say.
Ja hallo, dat had je me al beloofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
nou dat ik je niet in me gaatjes laat komen, zo opvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |