quote:
Mijn kids hebben het ook pas gedaan toen ze het huis uit waren. Vernieling van je lijf vind ik het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
mijn eerste tattoo en enige was toen ik 19 was
anders kwam ik het huis niet meer in als ik het eerder had gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
IK (besta niet zonder privacy)
HEB (fouten gemaakt die anderen niet mogen weten)
NIKS (is veilig in handen van de overheid)
TE (vaak worden data voor andere doeleinden gebruikt)
VERBERGEN (is de enige manier om daaraan te ontkomen)
O dat is naar. Lekker op tijd gaan slapen dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar in de loop van de dag steeds meer last gekregen van de bijwerkingen van de gele koorts vaccinatie. Hele dag al koud en nu ook spierpijn. Maar dat zou ook met een dag weer weg moeten zijn.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
mijn eerste tattoo en enige was toen ik 19 was
anders kwam ik het huis niet meer in als ik het eerder had gedaan![]()
![]()
picsquote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef engine het volgende:
Ooit wel over gedacht maar nooit aan begonnen. Denk ook niet dat ik het nog ga doen.
Jemig hoe doe je dat met poepen als je dat net hebt laten doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Op ja anus tattoeren lijkt me pas echt pijnlijk. Zag daar filmpje van, die vrouw schreeuwde het uit
of je pimelquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Op ja anus tattoeren lijkt me pas echt pijnlijk. Zag daar filmpje van, die vrouw schreeuwde het uit
Een tattoo over een tattoo over een tattooquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
zit al iets overheen sjaak. en daar moet uiteindelijk weer iets overheen.
Sssst...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is trouwens van De Correspondent
Ik zie wel. Heb nadat ik terug was al even geslapen en nu niet echt moequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar. Lekker op tijd gaan slapen dan?
Vandaag wel veel geslapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:20 schreef suzi1 het volgende:
niet teveel slapen hoor engine! is ni goed ni
ik slaap 3xpd minstensquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie wel. Heb nadat ik terug was al even geslapen en nu niet echt moeEn ik kan uitslapen morgen als ik wil.
[..]
Vandaag wel veel geslapenmaar normaal valt dat wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |