SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar septemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ze houden van onsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doen amerikaanse onderzoekers naar nederlanders??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammer dat je geen A tot zink in je pozza hebt hequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, de hele dag al. Doorlopendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer dat je geen A tot zink in je pozza hebt heik zie kansen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Pitamientjespillen gezeik....![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
als ze de amerikanen zelf onderzoeken komen ze er achter dat er geen redden meer aan isquote:![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
O voetbal?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat er op te wachten.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik zat er op te wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naäper.quote:
Heb je Maid al gekeken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
damn straks eens even netflixen denk ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Achterhamquote:
Braadworst
Cervelaat
D
Emmentaler
Fricandeau
Gorgonzola
Ham
Italiaanse salami
J
Knoflook, kaas
L
M
N
O
Peper en paprika
Q
R
S
T
U
V
W![]()
nee nog niet! zat te twijfelen of ik daar aan ging beginnen, omdat het volgens mij beetje droevig is en weet niet of ik daar nu wel zin in hebquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Als een bus netjes volgens dienstregeling kwam die aan hequote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Achterham
Braadworst
Cervelaat
D
Emmentaler
Fricandeau
Gorgonzola
Ham
Italiaanse salami
J
Knoflook, kaas
L$D
M
N
O
Peper en paprika
Q
R
S
T
U
V
W![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Achterham
Braadworst
Cervelaat
D
Emmentaler
Fricandeau
Gorgonzola
Ham
Italiaanse salami
J
Knoflook, kaas
L
M
N
Olijf
Peper en paprika
Q
Ricotta
Salami
T
U
V
WDM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?![]()
Ah dan niet gaan kijken nee.. misschien een grappig seriequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nog niet! zat te twijfelen of ik daar aan ging beginnen, omdat het volgens mij beetje droevig is en weet niet of ik daar nu wel zin in heb
Pretty SmartMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Survivor kijken! Daar wordt je vrolijk van. Of The Amazing Race! Ook een realityserie die gaaf isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nog niet! zat te twijfelen of ik daar aan ging beginnen, omdat het volgens mij beetje droevig is en weet niet of ik daar nu wel zin in hebIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dit kan beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Achterham
Braadworst
Cervelaat
D
Emmentaler
Fricandeau
Gorgonzola
Ham
Italiaanse salami
J
Knoflook, kaas
L
M
N
O
Peper en paprika
Q
R
S
T
U
V
WUw ADH vitamine Worst
Ik dacht dat je zo'n talige persoon was als spellcheckerquote:
Uw ADH vitamine Worst
ehhh geen smoesjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n talige persoon was als spellchecker
aanvullen maarDM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: