Broeder! GMTA!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Uiteindelijk bij poging 2 uitgespeeld. Zeker wel leuk, maar nog steeds een beetje overrated in mijn ogen. Zo extreme hype. Beetje zoals dingen altijd leuker worden jaren nadat je z egedaan hebt. "Weet je nog toen?"
Nu heb ik t gedaan hier, ik zeg vast vaarwel!
Staan mensen er dan ZO om te springen om dat ellenlange spel helemaal nog eens te spelen, met verbeterde graphics? Ik snap dat nooit zo. Tenzij extreem jeugdsentiment of zo.
Voor mij is de PS5 updater voor Witcher echt een replay, maar die van Cyberpunk een first play. Voor meerdere misschien, want veel hebben gewacht omdat de PS4 versie zo crappy was. Dus ik snap de focus op de witcher update niet, boven de cyberpunk update.
Langer, maar misschien heb je mazzel. Ik heb een tweede controller gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kun je het beste even op de site kijken of de lokale vestiging voorraad heeft.
Naar mijn weten kun je alleen bij de MM ter plekke omruilen.
Mijn 2e controller komt bij Intertoys vandaan en zij zeiden mij dat in het geval van stickdrift ik zelf contact op moest nemen met Sony en dat ie dan naar Sony gestuurd moet worden.
Dan duurt het wel een week of 3 (of soms nog langer @:Jimbo @:Pheno) voordat je een nieuwe hebt.
Naja, beide patches worden door twee teams gedaan. CDPR doet Witcher next-gen niet zelf. Verder wel eens dat Cyberpunk nu eens goed moet gaan werken. Die wil ik graag een kans geven.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Uiteindelijk bij poging 2 uitgespeeld. Zeker wel leuk, maar nog steeds een beetje overrated in mijn ogen. Zo extreme hype. Beetje zoals dingen altijd leuker worden jaren nadat je z egedaan hebt. "Weet je nog toen?"
Staan mensen er dan ZO om te springen om dat ellenlange spel helemaal nog eens te spelen, met verbeterde graphics? Ik snap dat nooit zo. Tenzij extreem jeugdsentiment of zo.
Voor mij is de PS5 updater voor Witcher echt een replay, maar die van Cyberpunk een first play. Voor meerdere misschien, want veel hebben gewacht omdat de PS4 versie zo crappy was. Dus ik snap de focus op de witcher update niet, boven de cyberpunk update.
Kan allebei. Why not have both?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, beide patches worden door twee teams gedaan. CDPR doet Witcher next-gen niet zelf. Verder wel eens dat Cyberpunk nu eens goed moet gaan werken. Die wil ik graag een kans geven.
Witcher 3 replay wil ik echter ook doen een keertje.
Kan allebei he.
Vond witcher 3 in het begin wel leuk met al die verschillende beesten en monsters, maar werd na een tijd veel te makkelijk. Plus die domme seks scenes waren echt heel cringe.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels gevonden ja. Een Odyssey Pilot buggy waar mee paragliding mogelijk is. Wel veel moeite om zonder een crash flight mode aan te zetten. Maar als het lukt, up up and away!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar staat iets vergelijkbaars, zelfs nog gekker
Maanden terug CP2077 voor 2 tientjes gehaald, eerst niet aan toegekomen, daarna dacht ik "ik wacht nog een paar maanden en dan begin ik gewoon aan de PS5 versie/upgrade"...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:51 schreef Noppie2000 het volgende:
CD Projekt Red stelt next-gen upgrades Cyberpunk en Witcher 3 uit
Jammer, maar helaas
Ik speelde hem een paar maanden terug op de PS5, en daar draaide die prima op. Geen gekke bugs tegen gekomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maanden terug CP2077 voor 2 tientjes gehaald, eerst niet aan toegekomen, daarna dacht ik "ik wacht nog een paar maanden en dan begin ik gewoon aan de PS5 versie/upgrade"...
Nou word ik het zat...
Dus bij deze: hoe is ie op de PS5 nu?
Is het inmiddels normaal te spelen? Of is het verstandiger om nog een half jaar te wachten?
Hij werkt gewoon prima hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maanden terug CP2077 voor 2 tientjes gehaald, eerst niet aan toegekomen, daarna dacht ik "ik wacht nog een paar maanden en dan begin ik gewoon aan de PS5 versie/upgrade"...
Nou word ik het zat...
Is het inmiddels normaal te spelen? Of is het verstandiger om nog een half jaar te wachten?
Ik wacht voor de zekerheid nog steeds....quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou word ik het zat...
Heh een teaser van 0,5 seconde.quote:
Same. Heb in de tussentijd genoeg te spelen. Cyberpunk doe ik wel als die patch er is. Game ligt niet in de weg ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht voor de zekerheid nog steeds....
Het is bijna meer nieuwsgierigheid waardoor ik t wil spelen, dan dat ik inmiddels nog verwacht dat ik t leuk ga vinden.
Nee voor mij is t speculeren qua prijs. Nu is ie 20,- EUR maar nog niet nodig. Als straks de PS5 upgrade er is, zouden ze 'm dan weer omhoog gooien?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same. Heb in de tussentijd genoeg te spelen. Cyberpunk doe ik wel als die patch er is. Game ligt niet in de weg ofzo.
Yup. Dan willen meer mensen de game spelen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee voor mij is t speculeren qua prijs. Nu is ie 20,- EUR maar nog niet nodig. Als straks de PS5 upgrade er is, zouden ze 'm dan weer omhoog gooien?
Noem je me nou een hoer?!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Dan willen meer mensen de game spelen.
Vraag en aanbod. Je weet wel hoe dat werkt.
Haha, that escalated quickly. Was niet eens dubbelzinnig bedoeld dit keerquote:
Zo werkt mijn zieke breinquote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, that escalated quickly. Was niet eens dubbelzinnig bedoeld dit keer![]()
Noem je gay zijn nou een ziektequote:
Wil je mij normaal noemen dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Noem je gay zijn nou een ziekte
Geen idee. Wat is normaalquote:
Cool!quote:
Dat is ook eigenlijk wel wat ik heb inmiddels jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht voor de zekerheid nog steeds....
Het is bijna meer nieuwsgierigheid waardoor ik t wil spelen, dan dat ik inmiddels nog verwacht dat ik t leuk ga vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou je denken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Of kan ik deze missie gerust spelen (ik heb hem na 45 uur nog steeds niet gedaan)?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |