abonnement Unibet Coolblue
pi_201803022
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wie heeft de pers ingelicht? Rachel?
Monique, Roxanne?
pi_201803026
Een volwassen man die niet met z'n vriendin terugkomt maar met z'n moeder, da's toch best bijzonder? Reken maar dat ik mijn lief zelf op zou halen als hij vanwege een zenuwinzinking in een kliniek zat.

Staat eigenlijk al vast dat hij in een kliniek zat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 18 oktober 2021 @ 08:15:06 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201803029
Ze maken het vooral zelf groter dan het is, reken maar dat ze bewust niet op een anonieme manier naar huis gegaan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201803032
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:15 schreef Leandra het volgende:
Ze maken het vooral zelf groter dan het is, reken maar dat ze bewust niet op een anonieme manier naar huis gegaan zijn.
Ik vind dat best ontluisterend. Waarom zouden ze dat doen gezien z'n kwetsbare positie? Speculatie wegnemen? Of alles voor de aandacht?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 18 oktober 2021 @ 08:16:42 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201803039
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:13 schreef Mylene het volgende:

[..]
Monique, Roxanne?
Ik verwacht niet dat die dusdanig geïnformeerd waren dat ze dat konden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 oktober 2021 @ 08:17:04 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201803042
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:15 schreef Leandra het volgende:
Ze maken het vooral zelf groter dan het is, reken maar dat ze bewust niet op een anonieme manier naar huis gegaan zijn.
Eens :Y

Ook die zogenaamde vermomming, waar hij nog meer door opvalt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker maandag 18 oktober 2021 @ 08:19:41 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201803058
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:13 schreef Mylene het volgende:

[..]
Monique, Roxanne?
Juist die twee niet.
pi_201803076
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:13 schreef Mylene het volgende:

[..]
Monique, Roxanne?
Yvonne tipte dat op haar roddelkanaal met vluchtnummer en tijdstip met tags maar boulevard en shownieuws.
iemand die ook in het vliegtuig zat zal haar wel getipt hebben
pi_201803160
Dré klonk best geïrriteerd vond ik toen die verslaggever vroeg hoe het ging. Als de fotografen ingediend waren, zou het zeker weten van Rachel af komen.
  Spellchecker maandag 18 oktober 2021 @ 08:40:12 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201803176
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dré klonk best geïrriteerd vond ik toen die verslaggever vroeg hoe het ging. Als de fotografen ingediend waren, zou het zeker weten van Rachel af komen.
Hij hoopte waarschijnlijk alleen op camera's.
pi_201803461
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ehm, dat hoeft toch helemaal niet? Yvonne deelde als eerste de info over de vlucht waarop hij zat, dankzij spionnen. Ze post nu zelf ook dat allerlei verslaggevers en redacties haar bedanken voor de scoop.
Dat wist ik niet. Ik volg die Yvonne niet.
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:15:46 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201803572
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 08:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind dat best ontluisterend. Waarom zouden ze dat doen gezien z'n kwetsbare positie? Speculatie wegnemen? Of alles voor de aandacht?
Van Rachel zou dat laatste me niets verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:17:15 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201803588
Een vlucht naar Rotterdam of Brussel was waarschijnlijk onopvallender geweest, samen met de vrouw van zijn manager reizen ook trouwens.

Met Rachel reizen valt veel sneller op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201803691
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:17 schreef Leandra het volgende:
Een vlucht naar Rotterdam of Brussel was waarschijnlijk onopvallender geweest, samen met de vrouw van zijn manager reizen ook trouwens.

Met Rachel reizen valt veel sneller op.
Dat laatste ja. Beter was hij door zijn neef opgehaald.
pi_201803755
Mam ik doe wel een capuchon, mondkap en bril op dan herkennen ze me niet. Is goed kind. Ik ga gewoon zo hoor want mij herkennen ze toch niet. 8)7
pi_201803766
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:17 schreef Leandra het volgende:
Een vlucht naar Rotterdam of Brussel was waarschijnlijk onopvallender geweest, samen met de vrouw van zijn manager reizen ook trouwens.

Met Rachel reizen valt veel sneller op.
Daarom, tig mogelijkheden om deze hysterie te omzeilen.
Alles voor de aandacht. (Wat uiteraard gewoon mag.)

Ik denk dat hij juist in een zwart gat valt als de fame compleet weg zou vallen. Wel of niet een inzinking maakt daarbij niet uit. Want een inzinking hebben en zien dat je een nobody bent geworden met geen fans en publiciteit maakt nog een veel grotere inzinking. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201803991
Weer die politieke correctheid hier... Boze Yvonne, boze juice... Boze story.. Wat doen die allemaal toch die arme André aan.

Pfftttt ze doen het echt allemaal zelf zeg, al die zogenaamde BN-ers. Ze zoeken aandacht en als ze het effe niet uitkomt, slaan ze opeen boos om zich heen en zijn ze het slachtoffer. Medelijden heb ik met de mensen die echt een bewuste keuze maken om uit de publiciteit te blijven en dan opgejaagd worden, maar niet met deze aandachtsgeile hoeren om het maar even zo te noemen

Ik kom hier juist voor alle fijne, smerig, vieze roddels die later (deels) waarheid blijken te zijn en dan nog meer voor het gemeenschappelijke "genieten" van andermans (showbizz) ellende.
Maar het wordt er niet leuker van hier eerlijk gezegd. Misschien moet ik toch maar overgaan op de story 🤔
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_201804134
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef suzebol75 het volgende:
Weer die politieke correctheid hier... Boze Yvonne, boze juice... Boze story.. Wat doen die allemaal toch die arme André aan.

Pfftttt ze doen het echt allemaal zelf zeg, al die zogenaamde BN-ers. Ze zoeken aandacht en als ze het effe niet uitkomt, slaan ze opeen boos om zich heen en zijn ze het slachtoffer. Medelijden heb ik met de mensen die echt een bewuste keuze maken om uit de publiciteit te blijven en dan opgejaagd worden, maar niet met deze aandachtsgeile hoeren om het maar even zo te noemen

Ik kom hier juist voor alle fijne, smerig, vieze roddels die later (deels) waarheid blijken te zijn en dan nog meer voor het gemeenschappelijke "genieten" van andermans (showbizz) ellende.
Maar het wordt er niet leuker van hier eerlijk gezegd. Misschien moet ik toch maar overgaan op de story 🤔
Dit, medelijden heb ik met mensen die echte problemen hebben, niet met zo’n familie.
pi_201804219
Voor ¤350,- extra neem je volgens Yvonne gewoon de achterdeur op Schiphol, dan had niemand je gezien.

Zal die op de heenweg wel gedaan hebben, toen zag niemand hem vertrekken.

Aandachtsgeile gozer.
pi_201804761
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef suzebol75 het volgende:
Weer die politieke correctheid hier... Boze Yvonne, boze juice... Boze story.. Wat doen die allemaal toch die arme André aan.

Pfftttt ze doen het echt allemaal zelf zeg, al die zogenaamde BN-ers. Ze zoeken aandacht en als ze het effe niet uitkomt, slaan ze opeen boos om zich heen en zijn ze het slachtoffer. Medelijden heb ik met de mensen die echt een bewuste keuze maken om uit de publiciteit te blijven en dan opgejaagd worden, maar niet met deze aandachtsgeile hoeren om het maar even zo te noemen

Ik kom hier juist voor alle fijne, smerig, vieze roddels die later (deels) waarheid blijken te zijn en dan nog meer voor het gemeenschappelijke "genieten" van andermans (showbizz) ellende.
Maar het wordt er niet leuker van hier eerlijk gezegd. Misschien moet ik toch maar overgaan op de story 🤔
Eigenlijk heb je best gelijk. :)
Maar om het politiek correct te noemen is wel erg flauw. Mijn eerste gedachte was gewoon: laat hem met rust.
Maar vanuit jouw kant bekeken en @Leandra dan denk ik er toch ook wel zo over. :)
En @Pisces29
pi_201804825
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Eigenlijk heb je best gelijk. :)
Maar om het politiek correct te noemen is wel erg flauw. Mijn eerste gedachte was gewoon: laat hem met rust.
Maar vanuit jouw kant bekeken en @:Leandra dan denk ik er toch ook wel zo over. :)
En @:Pisces29
Eens. Ik ook :) In eerste instantie dacht ik, laat dat joch lekker met rust op dat vliegveld. Maar nu denk ik dat dit ook gewoon erbij hoorde.
pi_201804839
En vergeet niet A2 was gekleed in zijn eigen kledinglijn. Alsof dat niet opvalt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201804885
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En vergeet niet A2 was gekleed in zijn eigen kledinglijn. Alsof dat niet opvalt.
O, nou dat was mij niet opgevallen. Ik zag gewoon een hoodie.
pi_201804922
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef suzebol75 het volgende:
Weer die politieke correctheid hier... Boze Yvonne, boze juice... Boze story.. Wat doen die allemaal toch die arme André aan.

Pfftttt ze doen het echt allemaal zelf zeg, al die zogenaamde BN-ers. Ze zoeken aandacht en als ze het effe niet uitkomt, slaan ze opeen boos om zich heen en zijn ze het slachtoffer. Medelijden heb ik met de mensen die echt een bewuste keuze maken om uit de publiciteit te blijven en dan opgejaagd worden, maar niet met deze aandachtsgeile hoeren om het maar even zo te noemen

Ik kom hier juist voor alle fijne, smerig, vieze roddels die later (deels) waarheid blijken te zijn en dan nog meer voor het gemeenschappelijke "genieten" van andermans (showbizz) ellende.
Maar het wordt er niet leuker van hier eerlijk gezegd. Misschien moet ik toch maar overgaan op de story 🤔
Nou nee, ik denk nimmer "arme Andre" en volgens mij niemand hier. Ik vind Yvonne wel eng en obsessief . Dat kan toch zonder meteen vet medelijden met André te hebben?
pi_201805128
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Eigenlijk heb je best gelijk. :)
Maar om het politiek correct te noemen is wel erg flauw. Mijn eerste gedachte was gewoon: laat hem met rust.
Maar vanuit jouw kant bekeken en @:Leandra dan denk ik er toch ook wel zo over. :)
En @:Pisces29
Sorry, beetje prikkelen moet kunnen af en toe toch? :-))

Nee buiten dat erger ik me algemeen daaraan in de samenleving. Maar dat heeft hier niet zo veel te zoeken haha.
En @ootjekatootje, je hebt gelijk ik had niet zoveel mensen hier over 1 kam moeten scheren, maar ik ergerde mij er kapot aan dat het ineens die kant uitging in deze thread... En ik praat het echt niet allemaal goed en tuurlijk is die Yvonne heel flauw aan het bashen en juice Channel heeft ook geroken dat ze steeds populairder en maken zich ineens bekend...
Maar ik ontken gewoon niet dat ik echt wel smul van andersmans ellende. Nogmaals betreffende op dit hele nep showbizz gebeuren! In het "normale" leven is het juist precies omgekeerd, neem ik altijd te veel werk/ellende mee naar huis :-)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')