Gebruiken jullie elo?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy kijk deze gast niks van tennisrating snappen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn banaan voor vandaag alweer geclaimd, die ligt hier veilig in m'n la.
Nog voordat al die vieze goorlappen in elke banaan gaan staan knijpen alsof ze nog nooit in hun leven fruit hebben gezien.
Hopelijk heb je een potje voor onvoorziene kosten!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Mijn blender heeft het begeven. RIP
Ik maak toch dingen mee deze week, bizar.
Ik pak over een kwartiertje ook een banaan uit de fruitkist!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn banaan voor vandaag alweer geclaimd, die ligt hier veilig in m'n la.
Nog voordat al die vieze goorlappen in elke banaan gaan staan knijpen alsof ze nog nooit in hun leven fruit hebben gezien.
Graag picsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik pak over een kwartiertje ook een banaan uit de fruitkist!
Maar zo eerst lekker 250 gram kibbeling.
Kleuterquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU platvoet en zijn vriendjes.
@:ggmm @:caland
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan je nagaan hoe laag je gezonken bentquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zegt de man met een Nintendo Switch en een Disney abonnement.
Wie zijn die vriendjes dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Becky en Fladderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie zijn die vriendjes dan?
Ik heb net een rondje hardgelopen (in mijn nieuwe shirt!) en een douche genomen. Nu wacht ik geduldig af tot 12:00 uur.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we over 5 minuten lunchen
Om 12:00
picsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje hardgelopen (in mijn nieuwe shirt!) en een douche genomen. Nu wacht ik geduldig af tot 12:00 uur.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met een kopje thee @:kingroland
Beetje verkouden. Testje gedaan maar negatief. MEN VATTE ZE NIE @:caland @:miss_sly @:capricia @:elan
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van z'n shirt of van hem onder de douche?
Hier ook een LWI. Zal wel een rhinovirus of zo zijn. Test ook negatief.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met een kopje thee @:kingroland
Beetje verkouden. Testje gedaan maar negatief. MEN VATTE ZE NIE @:caland @:miss_sly @:capricia @:elan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |