Doe maar niet makker. Wie moet VBL dan in toom houden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
Likes binnen van @:de_boswachter
Ik kan vredig sterven.
nog een like gegeven, ik ben gul vandaag.quote:
hoezo eet en drink je dit op zo'n laat tijdstip? Tenzij het bij jou vroeg is vind ik dit ongepast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu pindakaas met een bolletje
en ik zet zo rooibosthee
Ik had hongerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoezo eet en drink je dit op zo'n laat tijdstip? Tenzij het bij jou vroeg is vind ik dit ongepast.
Krijg je bij je Big 4-firma geen drinken en eten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu pindakaas met een bolletje
en ik zet zo rooibosthee
zit nog niet bij de big 4quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Krijg je bij je Big 4-firma geen drinken en eten?
Dat is een albumcover, iedereen kan die UI nemen dat betekent niet dat ik dat ben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:34 schreef Tjacka het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Heb je die twee losers die zichzelf lager hebben ingeschaald nog van de mat af geveegd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
Ja, in 3 sets. Erg mooi.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je die twee losers die zichzelf lager hebben ingeschaald nog van de mat af geveegd?
Keukendivisie Jong-teams genot.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:45 schreef aTypisch het volgende:
huilen over dat iemand in je competitie zit en dan gewoon winnen
alvast een excuus inbouwen omdat je mogelijk gaat verliezen![]()
Toernooi. Maar zoals gewoonlijk snap je er weer vrij weinig van.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:45 schreef aTypisch het volgende:
huilen over dat iemand in je competitie zit en dan gewoon winnen
alvast een excuus inbouwen omdat je mogelijk gaat verliezen![]()
brabantsyndroomgenotquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:49 schreef Caland het volgende:
Ze noemen @:lenny_leonard ook wel de @:mexicanobakker van het tennis.
Ik snap ook niks van je verhaal, dus het zal niet aan @aTypisch liggen (deze ene keer)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy kijk deze gast niks van tennisrating snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |