Ik erger me aan genoeg mensen op hax dus voel je voor mij niet verplicht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als ik niet eet ga ik dood
Is dat waar je op uit bent
Kun je je nooit meer aan iemand ergeren op Hax
Er is in Amerika een bijzondere schildpad gevondenquote:
Wederom gelachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is in Amerika een bijzondere schildpad gevonden
[ afbeelding ]
@:scrummie als je meeleest: schildpadden hebben normaal gezien maar één hoofd
Ohquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:49 schreef Coco het volgende:
@:scrummie was er gisteren voor 1 of 2 potjes hax en ging toen ineens woedend weg.
Waar komt toch die conclusie vandaan dat hij woedend wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:49 schreef Coco het volgende:
@:scrummie was er gisteren voor 1 of 2 potjes hax en ging toen ineens woedend weg.
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is manager van een snackbarketen.
de 3equote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef Charz het volgende:
Is Scrummie echt weg nu? Hoe lang al.. en de hoeveelste versie was zijn laatste account?
1 vraag per post graagquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef Charz het volgende:
Is Scrummie echt weg nu? Hoe lang al.. en de hoeveelste versie was zijn laatste account?
jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef Charz het volgende:
Kansloosquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
de 3e
Wat vind jij van mensen die zo labiel zijn dat ze 3 keer anoniem gaan en dan weer terugkomen?
Leuk, wat valt er op de mat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens worden er morgen 3 pakketten bezorgd.
@:Caland @:maxi-mus @:GGMM @:Lenny_Leonard
( @:Scrummie ; 3 lampen )
Mijn schoenen zitten nog steeds heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk, wat valt er op de mat?
Ik wacht inmiddels al een week of 6 op mijn pakket van Ajax. Overweeg te cancelen als dat nog kan.
Ik hoop dat er deze week een steentje in komt te zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn schoenen zitten nog steeds heerlijk
Leuk, een nachtlampje voor de kleine.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:56 schreef Charz het volgende:
Ik wacht nog op een pakketje…
“Bedankt voor je bestelling bij Prénatal!
Let op!Het is momenteel druk in onze webshop de levertijd is hierdoor op dit moment maximaal 7 tot 12 werkdagen voor PostNL zendingen en 7 tot 12 werkdagen voor afhalen in de winkel.”
Ben je alweer zwanger?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:56 schreef Charz het volgende:
Let op!Het is momenteel druk in onze webshop de levertijd is hierdoor op dit moment maximaal 7 tot 12 werkdagen voor PostNL zendingen en 7 tot 12 werkdagen voor afhalen in de winkel.”
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:01 schreef Charz het volgende:
[..]
Neuh.. alles is nog terug in zijn fatsoen aan het trekken.
Hier maar eentje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens worden er morgen 3 pakketten bezorgd.
@:Caland @:maxi-mus @:GGMM @:Lenny_Leonard
( @:Scrummie ; 3 lampen )
7 tot 12 werkdagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:56 schreef Charz het volgende:
Hey, ik zit ook aan een stuk lasagne!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:32 schreef Oriente het volgende:
Ik ga even eten
Lasagne in de lunchpauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |