Ik heb net een rondje hardgelopen (in mijn nieuwe shirt!) en een douche genomen. Nu wacht ik geduldig af tot 12:00 uur.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we over 5 minuten lunchen
Om 12:00
picsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje hardgelopen (in mijn nieuwe shirt!) en een douche genomen. Nu wacht ik geduldig af tot 12:00 uur.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met een kopje thee @:kingroland
Beetje verkouden. Testje gedaan maar negatief. MEN VATTE ZE NIE @:caland @:miss_sly @:capricia @:elan
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van z'n shirt of van hem onder de douche?
Hier ook een LWI. Zal wel een rhinovirus of zo zijn. Test ook negatief.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met een kopje thee @:kingroland
Beetje verkouden. Testje gedaan maar negatief. MEN VATTE ZE NIE @:caland @:miss_sly @:capricia @:elan
Ik had vandaag bij de eerste keer poepen een beetje vochtige stront en bij de tweede keer was het echt weer in een vaste banaanvorm.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Van een paar dagen rode wijn krijg je wel echt pikzwarte stront zeg, kolere.
Alvast lunchze, iedereen!
Jij ook beterschap.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier ook een LWI. Zal wel een rhinovirus of zo zijn. Test ook negatief.
Beterschap, Lenny.
Ja nee ik had wel echt goede bolussen die fijntjes mijn rectum uitgleden, doch desalniettemin.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vandaag bij de eerste keer poepen een beetje vochtige stront en bij de tweede keer was het echt weer in een vaste banaanvorm.
Eet smakelijk iedereen!
Ach je moet maar zo denken: op latere leeftijd zijn op het gebied van lichaamssappen deponeren in iemands gezicht de rollen aardig omgedraaid!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij ook beterschap.
Mijn dochter heeft me aangestoken. Die hoest gewoon vol in je gezicht.
Ik ga om 12:30 een banaan etenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vandaag bij de eerste keer poepen een beetje vochtige stront en bij de tweede keer was het echt weer in een vaste banaanvorm.
Eet smakelijk iedereen!
Wat een smerig wijfquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij ook beterschap.
Mijn dochter heeft me aangestoken. Die hoest gewoon vol in je gezicht.
ik hoop toch wel dat die sappen dan niet van Lenny komenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: op latere leeftijd zijn op het gebied van lichaamssappen deponeren in iemands gezicht de rollen aardig omgedraaid!
Daar schijnt in Tilburg wel wat minder een taboe op te rusten heb ik mij wel eens laten vertellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat die sappen dan niet van Lenny komen
Mijn overnight oats met whey (chocolade) lijkt een beetje op jouw eerste rondequote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: op latere leeftijd zijn op het gebied van lichaamssappen deponeren in iemands gezicht de rollen aardig omgedraaid!
Een lamp natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |