SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt prima hoor. Als op je telefoon kijken voor lul is kunnen we de tent wel sluitenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dat ontgrendelen met gezichtsherkenning? Werkt dat? Lijkt me zo voor lul.
vingerafdruk op mn huawei werkt perfect, op mn lenovo laptop weer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist zo makkelijk betalen met de vingerafdruk.
copainquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dank!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
sorry, moest poepen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Best grote aardbeving bij Kreta! Magnitude van 6,4.
Net op tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Heb je dag gegevens van je gasverbruik zodat je dagen kunt vergelijken in de 18C situatie en de 16C situatie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18 heb ik tegenwoordig als basis/nacht temperatuur staan. Had het vroeg op 16 maar dan moet die veel harder verwarmen als ik het 's avonds warm wil hebben dus dit is zuiniger
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Ben ik te oud voor.
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Deze aardbeving is vast de eerste aanwijzing dat-ie gaat uitbarsten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.
niet alleen op feestjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat nummer doet het vooral goed op feestjes.
je laat een Dickpick maken ?quote:
de wereld vergaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
over Dickpics gesprokenquote:
panic. roep de hulpdienstenmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Wéér een diepe snee in m'n vinger erbij, wtf
Zelf mulatatie is nooit grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
het is in principe ook Palm-as als in verbrande Palmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat Canarische eiland heet vanaf heden ook Las As. Ipv Palmas.
Je spelling welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf mulatatie is nooit grappig
Was het een recent gekochte vliegenmepper?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard een vlieg dood gemept dat er een stuk van de vliegenmepper losliet.
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesjequote:
ik maak 'm nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Huehue?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesje
Wat staat hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesje
Geloof dat je wat achterloopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gerrie and Buda sitting in a tree
alsof buda geen sidechick mag tinderen en gerrie geen side italiaan haar calzone mag laten zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat je wat achterloopt.
Waar een wil is is een weg waar geen wil is is de weg weg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof buda geen sidechick mag tinderen en gerrie geen side italiaan haar calzone mag laten zien
gun die mensen ook eens wat man
Pleisters zitten er al op. 4/5 vingers aan m'n linkerhand bepleisterdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik maak 'm niet
wat heb je gedaan?
mag ik hechten?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pleisters zitten er al op. 4/5 vingers aan m'n linkerhand bepleisterd
Jeetje Kwiwiquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@hemarookworst 👀quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, door die TT heb ik zin in rookworst.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin de flauwigheden van Haags over te nemen
Is ook gevuld hoor.quote:
Staan nog steeds 2 dates klaar voor je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds geen reactie
#undateable
Geronseld en wel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan nog steeds 2 dates klaar voor je.
Een Budabuffet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stonden in de rij. Maar we hebben ook gratis eten beloofd.
die typfout alleen alquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
"I'm always running around, doing stuff, trying to sqeeze the last bit out of the day."
[ X ] Ongeschikt.
Ja, die is van mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die typfout alleen al
#englishgrammarnazi
Je voelde de watertemperatuur oplopen tijdens dit gesprek?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
ik zat met een dame in het bubbelbad. zij vertelde dat ze denkt bijna dood te gaan. Er wordt gebouwd aan een nieuw zwembad, 2 jaar maar ze wist niet zeker of ze het zou redden omdat al haar vrienden ook al overleden waren.
74 jaar![]()
Maar ze vertelde ook dat ze daar vlakbij op de 14 etage ergen woont en inmiddels al helemaal is ingebouwd. al haar uitzicht is dus weg
nee kreeg het steeds kouderquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je voelde de watertemperatuur oplopen tijdens dit gesprek?
Owquote:
Niet bij de hand, maar scheelde iets van 100 m3 per jaar, plus als ik dan 's avonds de verwarming hoger zet is het een stuk aangenamer ipv dat die volle bak staat te loeien en de lucht zo droog wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dag gegevens van je gasverbruik zodat je dagen kunt vergelijken in de 18C situatie en de 16C situatie?
nee dat zei ik ook maar zij vond van nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow
Maar 74 is toch niet zo oud?![]()
Ik heb weleens midden in het zwembad in Gorinchem een gebed gedaan met een oude dame
nee dat was ook mijn bedoelingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom daar gewoon om te zwemmen, spreek nooit iemand
Dat probleem heb ik elke keerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
die oude taarten zwommen ook heel breed dus ben op een gegeven moment maar naar de baan voor snelzwemmers gegaanTempo lag wat hoog
Ik raakte met haar in gesprek en vertelde dat mijn moeder op dat moment in het ziekenhuis lag. Toen wilde ze met me bidden. Ik geloof er niet in, maar vond het wel erg lief.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zei ik ook maar zij vond van niet![]()
Waarom heb je dat gedaan?
Pudding? huehue.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen hadden vooral zin in het Buda-toetje.
oh joh . Ja das erg liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik raakte met haar in gesprek en vertelde dat mijn moeder op dat moment in het ziekenhuis lag. Toen wilde ze met me bidden. Ik geloof er niet in, maar vond het wel erg lief.
Als je niet gaat, gaat je corona-app op rood en is het klaar met de pretquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie voor die 3e pirk gaan? Krijg nu push dat ook ouderen in nl 3e kunnen krijgen
ah ja uiteraard.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je niet gaat, gaat je corona-app op rood en is het klaar met de pret
iedereen zuchtend om jullie heen zwemmenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel raar, zo midden in een zwembad
Hmm, in Israël moeten mensen wel, want zes maanden na je laatste pirk verloopt je bewijs.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja uiteraard.![]()
er is nog geen land toch die iedereen een 3e heeft gegeven?
Nee, dat viel mee. Was daar ook best lekker rustig meestal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iedereen zuchtend om jullie heen zwemmen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, zo weer twee uur in overleg. Meh.
nog even en dan geldt dat overalquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, in Israël moeten mensen wel, want zes maanden na je laatste pirk verloopt je bewijs.
Nog maar 4 3 postsquote:
en dan ? ...quote:
Zit je aan de 100.000quote:
ow, ok...quote:
Niks, misschien een gifje ofzo. Nog maar 1 te gaan nuquote:
Een foldertje met hoe een leven te zoeken.quote:
Ja, met z'n tweeën of drieën naast elkaar, al beppend dobberen. En dan steeds langs de rand hangen en lullen, en bij het stuk waar het ondiep wordt, gaan ze al lopen dus dan gaat het helemaaaaal langzaam.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schijt irritant. Wilde er wat zeggen maar durfde toch niet
Zou vragen of je bij Buda mag onderduikenquote:
Ik denk toch niet dat mensen zich weer aan de anderhalve meter gaan houden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou vragen of je bij Buda mag onderduiken
Daarom naar Buda als schuiladresquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat mensen zich weer aan de anderhalve meter gaan houden.
Tuurlijk. Gratis beschermd worden. Hoe eerder hoe liever.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie voor die 3e pirk gaan? Krijg nu push dat ook ouderen in nl 3e kunnen krijgen
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Las ooit zo'n stukje dat er Amerikaanse kernwapens permanent gericht staan op de Nederlandse Biblebelt, is niet voor niets.
Wordt eens tijd om die af te vuren danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Las ooit zo'n stukje dat er Amerikaanse kernwapens permanent gericht staan op de Nederlandse Biblebelt, is niet voor niets.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Is politiek niet zo handig, dan doen ze echt alleen maar als daar door de lucht overdraagbare ruimteaids uitbreekt onder de godvrezende pedo's en de Sywerts.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt eens tijd om die af te vuren dan
Lekker snorrenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee. nu pas tijd voor snorrenlunch
Waarom heb ik gekliktquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Vies onhygiënisch plakmannetje [ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)ntspoort-je-hersenen
Komt oet enschedeeeequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
’toegang tot je innerlijke guru te krijgen’quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor het eerst een broodje bij Kippie gehaald.![]()
![]()
Flinke vips.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Jopie….
https://www.ad.nl/geld/jo(...)ten-liggen~ae7478c8/
Ik woon zelf op het randje van de biblebeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou vragen of je bij Buda mag onderduiken
Wel jammer dat ik straks wat verder weg woon. Zal niet meer zo snel in dat winkelcentrum komen..quote:
Leuk vriendje ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
leuk voor haar dta ze er zoveel plezier uit haalt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk vriendje ook![]()
https://www.facebook.com/(...)-e/1909999629030194/
Doe maar sjiek hoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:51 schreef Karzai het volgende:
Omkleden, ik ga hamburgers halen voor vanavond
mijn beste presentaties zijn ad hoc onvoorbereidquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeten zo een presentatie geven aan het MT
Daar ben ik redelijk allergisch voor.
Dit hebben we gisteren al geoefend. Dus nog een keer luisteren naar al dat gemekker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn beste presentaties zijn ad hoc onvoorbereid
Mijn presentaties zijn een mengelmoes van een gevierde cabaretvoorstelling, stukje zwart-wit demagogisch optreden van een specifieke Oostenrijker en een eigentijds popconcert maar dan het allerbeste daaruit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeten zo een presentatie geven aan het MT
Daar ben ik redelijk allergisch voor.
Werk nou gewoon mee, ik probeer Gerrie bij jou te krijgen ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon zelf op het randje van de biblebelt
ow dat verplichte oefenen van presentaties ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hebben we gisteren al geoefend. Dus nog een keer luisteren naar al dat gemekker.
We krijgen meer sars en dat is prima, viva coronaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de coronacijfers stijgen weer
Superhumanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
Nu Superman biseksueel is..
Gaat ie dan Supergenderneutraal heten zeker
Nee UitStralingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
Het is zijn zoon toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
en die doet het met Robin?quote:
oh jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan zou het SuperIncest heten leerden we vandaag.
Misschien toch maar een keer aanschaffen https://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_Boekjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan zou het SuperIncest heten leerden we vandaag.
Daar gaat je thigh gapquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
voor vanavond kip gemarineerd maar ik heb er eigenlijk nu al zin in
en Urk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, in ieder geval nog minder dan Staphorst
[..]
Tegen wie heeft u het?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ga lekker gerries nuken in de bilbebelt joh mafkees
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb gekeken. Ben hem kwijt. Ben 10 kilo aangekomen sinds ik niet meer rook.
ja ach. Het is niet alsof we er nog heel veel over hoeven te zeggen, wel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
toename van 48 procent in de cijfers
Maar 5 ... is daar heel dat eiland al besmet geweest of gewoon dood?quote:
Ah leuk, zo'n momentopnamequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar 5 ... is daar heel dat eiland al besmet geweest of gewoon dood?
[ afbeelding ]
soort Nederlands noord Koreaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah leuk, zo'n momentopnameWas er iets in de kerk te doen of zo?
quote:Hersteld hervormde kerk in Staphorst schaalt wegens exploderende coronacijfers weer sterk af. 'Het is erger dan ooit'
https://meppelercourant.n(...)t&utm_medium=twitter
Vast wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderweg naar Beverwijk..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glas hete thee in je gezich gooien.
Letterlijkquote:
Eerste keer dat iemand dit woordje zegt hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben chia pudding met cacao en kokosrasp aan het eten, het is net kak
Stukje doorrijden, dan zet ik nieuwe thee voor je.quote:
Kakkakkakquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer dat iemand dit woordje zegt hier.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben chia pudding met cacao en kokosrasp aan het eten, het is net kak
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:36 schreef kwiwi het volgende:
Niks te doen op het werk vanmiddag, ben maar een cake aan het bakken.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stukje doorrijden, dan zet ik nieuwe thee voor je.
Sorry, ik zal je de foto's besparenquote:
pudding en pap vind ik nogal eh..hmm dubieusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je de foto's besparen
Oh, ik kan toch niet gooien, dus je zit veilig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ga je die dan ook in mijn eaugen gooien?
wat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je binnenkort dan toch maar een keertje bevallen, dan krijg je hem terug?
Ik kan het niet mooier makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pudding en pap vind ik nogal eh..hmm dubieus
Ah nice:Dquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens 4 kg afvallen (vanaf 30 september) en nee, niet 4 kg van de trap af![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kan toch niet gooien, dus je zit veilig.
w00tquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, in ieder geval nog minder dan Staphorst
[..]
Das best een hoop ik 12 dagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens 4 kg afvallen (vanaf 30 september) en nee, niet 4 kg van de trap af![]()
![]()
Ja, wel blij meequote:
Ja, ik vraag me ook af of ik niet te snel ga.. want dat is dus ook weer niet de bedoeling.quote:
RIP Apeldoorn, vrijdag nog geweest. Sorry!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buikgriepje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Chia-kak en overnight oats papquote:
buda heeft even dat keto dieet gedaan. misschien is dta ook wat voor jou?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel blij mee![]()
Hoop dat dit doorzet
wat watquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zit creatieve manieren te bedenken om dat begeerlijke gaatje bij je terug te krijgen.
Ja dat gaat steeds langzamer hoe meer er af gaat, anders is er iets niet goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af of ik niet te snel ga.. want dat is dus ook weer niet de bedoeling.
Ik snoep soms nog wel
klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chia-kak en overnight oats pap
Oh en geen brood en khd bij de avondmaaltijd (soms een dagje wel)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn presentaties zijn een mengelmoes van een gevierde cabaretvoorstelling, stukje zwart-wit demagogisch optreden van een specifieke Oostenrijker en een eigentijds popconcert maar dan het allerbeste daaruit.
Uhm... Dat is wel heel streng en ik vrees dat ik het niet ga volhouden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buda heeft even dat keto dieet gedaan. misschien is dta ook wat voor jou?
Ik ben ook begonnen met meer bewegen (wandelen, hardlopen gaat niet goed aflopen bij mij)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat steeds langzamer hoe meer er af gaat, anders is er iets niet goedBij mij gaat het ook steeds trager
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb gekeken. Ben hem kwijt. Ben 10 kilo aangekomen sinds ik niet meer rook.
Nee, niet echt, maar moet wel zeggen dat het goed bevalt, omdat als ik brood eet dat soms niet helemaal comfortabel aanvoelt.quote:
Ik ga soms (nou ja meestal wel) ook nog wel dood van tevoren hoor, zeker als het een hele volle zaal is maar als ik eenmaal mijn mond open doe dan valt dat alles weg en gaat het me erg goed af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan woon ik liever jouw presentaties bij. Ik ben er wel iets beter in geworden, maar mijn hobby is het niet.
Ja of anders vretenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
maar ik moet ook weer eens langzaam beginnen met minder vreten
Goed gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Het is vooral een kwestie van lange termijn denken en structureel dingen veranderen, werkt een stuk beter dan een dieetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen met meer bewegen (wandelen, hardlopen gaat niet goed aflopen bij mij)
Ik denk dat er ergens wel een kantelpunt gaat komen dat het afvallen stopt
Iedereen die : "wtf" denktquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga soms (nou ja meestal wel) ook nog wel dood van tevoren hoor, zeker als het een hele volle zaal is maar als ik eenmaal mijn mond open doe dan valt dat alles weg en gaat het me erg goed af.
Wattenschijfje is trots op mijquote:
Ja, ik moet ook zeggen dat ik het niet zie als een dieet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een kwestie van lange termijn denken en structureel dingen veranderen, werkt een stuk beter dan een dieetBen ook al 2,5 jaar bezig met afvallen, dan gaat het geleidelijk en is af en toe een keer wat meer snacken niet zo'n probleem
Ik had er één slide bij zitten waar ik liever geen vragen over wil. Een collega is er al twee keer over begonnen. Die had ik echt afgeschoten. Maar ze hield zich koest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga soms (nou ja meestal wel) ook nog wel dood van tevoren hoor, zeker als het een hele volle zaal is maar als ik eenmaal mijn mond open doe dan valt dat alles weg en gaat het me erg goed af.
Waarschijnlijk een hoop vocht ook nu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af of ik niet te snel ga.. want dat is dus ook weer niet de bedoeling.
Ik snoep soms nog wel
Marshmellow ook? Of is dat gewoon een ongeīnteresseerd rotbeest?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje is trots op mij
Ja, ik drink sowieso drie glazen groene thee op een dag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hoop vocht ook nu.
Nu omschrijf je Azure en Wanheda.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marshmellow ook? Of is dat gewoon een ongeīnteresseerd rotbeest?
oke, gouden melk klinkt wel ranzig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik drink sowieso drie glazen groene thee op een dag.
En gouden melk (kurkuma)
Kurkuma-melk, danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, gouden melk klinkt wel ranzig.
Helpt absoluut, goed drinken (zonder of met weinig calorieën iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik drink sowieso drie glazen groene thee op een dag.
En gouden melk (kurkuma)
Ja voor mij is het vooral kijken wat ik qua energie ongeveer nodig heb op een dag, dat gaat gewoon met de Franse slag, ga dat allemaal niet bijhouden met schemaatjes en zulk soort dingen. Meest recente dat ik heb 'weggestreept' is mijn ochtendsnack, had ik eigenlijk vooral als energie omdat ik daarna vaak een paar uur ging lopen. Maar nu ik weer werk heb ik dat niet echt meer nodig, merkte dat mijn gewicht ook stabiel bleef ipv zakte. Nu ik dat weg heb gehaald is het weer wat aan het zakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook zeggen dat ik het niet zie als een dieet.
Diëten werken ook niet bij mij
Ik heb ook een app waarin ik mijn eten bijhoud en dat is meer een stukje bewustwording, soms is iets verrassend laag in calorieën of juist andersomquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor mij is het vooral kijken wat ik qua energie ongeveer nodig heb op een dag, dat gaat gewoon met de Franse slag, ga dat allemaal niet bijhouden met schemaatjes en zulk soort dingen. Meest recente dat ik heb 'weggestreept' is mijn ochtendsnack, had ik eigenlijk vooral als energie omdat ik daarna vaak een paar uur ging lopen. Maar nu ik weer werk heb ik dat niet echt meer nodig, merkte dat mijn gewicht ook stabiel bleef ipv zakte. Nu ik dat weg heb gehaald is het weer wat aan het zakken
Die mogen dan niet in het reismandje mee naar kantoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu omschrijf je Azure en Wanheda.![]()
Alleen geīnteresseerd als je eten hebt.
De 100kcal-plaatjes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook een app waarin ik mijn eten bijhoud en dat is meer een stukje bewustwording, soms is iets verrassend laag in calorieën of juist andersom
quote:
quote:
Was echt fucking awesomequote:
Wtfquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou je werd ontvoerd vlak voor mijn neus en ik was echt mega sad ook omdat we twee weken ervoor in een droom samen in een Japan waren. Maar uiteindelijk bleek het allemaal een kutgrap te zijn bedacht door je man.
Neequote:
Voor zo'n app ben ik niet autistisch genoeg, ik doe het gewoon op 'gevoel'quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook een app waarin ik mijn eten bijhoud en dat is meer een stukje bewustwording, soms is iets verrassend laag in calorieën of juist andersom
Alsof de jeugd van tegenwoordig nog deze vergelijking kan makenquote:
Mijn 'gevoel' is niet zo goed in macro's inschatten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zo'n app ben ik niet autistisch genoeg, ik doe het gewoon op 'gevoel'
Ik ben niet zo van de warmestrandenlanden, maar een weekje Griekenland zou me nu ook wel trekken eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:56 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was echt fucking awesomePrecies het goeie moment van het jaar ook, we zijn vannacht teruggekomen en sinds vanmiddag regent en onweert 't er
Wel fijn voor de Grieken die daar al een half jaar geen regen hebben gezien
[..]
Wtf@:Treinhoer wat doe je
[..]
NeeDoe ff DM'en
Wat ik zei, ik ben niet autistisch genoeg om zo op de details te gaan lettenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn 'gevoel' is niet zo goed in macro's inschatten.
weer een Moira hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:56 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was echt fucking awesomePrecies het goeie moment van het jaar ook, we zijn vannacht teruggekomen en sinds vanmiddag regent en onweert 't er
Wel fijn voor de Grieken die daar al een half jaar geen regen hebben gezien
[..]
Wtf@:Treinhoer wat doe je
[..]
NeeDoe ff DM'en
Ik word wel een beetje verdrietig van de chocomuffin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof de jeugd van tegenwoordig nog deze vergelijking kan maken![]()
[ afbeelding ]
Niks autistisch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik ben niet autistisch genoeg om zo op de details te gaan letten
Zo was ik alleen met mijn stappenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks autistisch.![]()
Hoogstens wat neurotisch.
Nog maar 19.000 stappen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo was ik alleen met mijn stappenAl is dat tegenwoordig wel een stuk minder
Oeh van die pijnpunten in je verhaal die iemand doorheeft, meestal zeg ik dan "ik zag al aan je hoofd dat je van de lastige kutvragen bent maar goed vertel het nog maar eens"?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er één slide bij zitten waar ik liever geen vragen over wil. Een collega is er al twee keer over begonnen. Die had ik echt afgeschoten. Maar ze hield zich koest.
quote:
Nee op werkdagen is tussen de 13.000 en 15.000 prima. In het weekend vaak nog wel 20+quote:
Soms gaat het ook niet helemaal goed en soms heb ik ook gewoon geen zin om mn voer te wegenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zo'n app ben ik niet autistisch genoeg, ik doe het gewoon op 'gevoel'
Voer wegen, dat doen ze met honden ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms gaat het ook niet helemaal goed en soms heb ik ook gewoon geen zin om mn voer te wegen
In China?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voer wegen, dat doen ze met honden ook
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had wel begrepen dat als je last heb van stres (hormoon cortisol) dat je dan op een gegeven moment niet meer afvalt en in het filmpje wat ik bekeek zei de persoon die dat presenteerde dat je letterlijk weg moest blijven van mensen die stress bezorgen: schoonloeder![]()
![]()
![]()
Wilde hem bijna naar mr. 4E sturen.
"Wilde gij een slank wefke in oewe nest dan schupt oe moeder mar de kiet uit"quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had wel begrepen dat als je last heb van stres (hormoon cortisol) dat je dan op een gegeven moment niet meer afvalt en in het filmpje wat ik bekeek zei de persoon die dat presenteerde dat je letterlijk weg moest blijven van mensen die stress bezorgen: schoonloeder![]()
![]()
![]()
Wilde hem bijna naar mr. 4E sturen.
Trek in babi pangang nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In China?
Honden wegen om te weten hoeveel ze in de nasi moeten stoppen ?
Ja, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt wel. Op vakantie blijf ik gemakkelijker op gewicht![]()
Dan beweeg ik wel meer, maar ik vreet ook meer.
Trek in babi pangang nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In China?
Honden wegen om te weten hoeveel ze in de nasi moeten stoppen ?
nee dat blijkt wel inderdaad. Ben je om half negen blij met je 3500 ochtendwandeling, sta je om vijf uur net tegen de 4500 aan te schurkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat de meeste mensen standaard teveel vreten. Als je de hele dag op een bureaustoel geplakt zit, heb je echt niet zoveel nodig.
Had ik de laatste keer in de VS ook, ook elke dag volvreten en nog lichter terugkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt wel. Op vakantie blijf ik gemakkelijker op gewicht![]()
Dan beweeg ik wel meer, maar ik vreet ook meer.
Droog koekje, vier druiven, twee hondenbrokjes en vier glaasjes water.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat de meeste mensen standaard teveel vreten. Als je de hele dag op een bureaustoel geplakt zit, heb je echt niet zoveel nodig.
Ik had ook niet van tevoren verwacht dat ik het zo chill zou vindenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de warmestrandenlanden, maar een weekje Griekenland zou me nu ook wel trekken eigenlijk.
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer een Moira hier
De vakantie zit er weer op dus?
https://fb.watch/8BkNL_xD3e/quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik de laatste keer in de VS ook, ook elke dag volvreten en nog lichter terugkomenMaar dan was het ook wel dagelijks op hoogte door de natuur wandelen dus dat helpt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |