SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt prima hoor. Als op je telefoon kijken voor lul is kunnen we de tent wel sluitenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dat ontgrendelen met gezichtsherkenning? Werkt dat? Lijkt me zo voor lul.
vingerafdruk op mn huawei werkt perfect, op mn lenovo laptop weer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist zo makkelijk betalen met de vingerafdruk.
copainquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dank!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
sorry, moest poepen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Best grote aardbeving bij Kreta! Magnitude van 6,4.
Net op tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Heb je dag gegevens van je gasverbruik zodat je dagen kunt vergelijken in de 18C situatie en de 16C situatie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18 heb ik tegenwoordig als basis/nacht temperatuur staan. Had het vroeg op 16 maar dan moet die veel harder verwarmen als ik het 's avonds warm wil hebben dus dit is zuiniger
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Ben ik te oud voor.
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Deze aardbeving is vast de eerste aanwijzing dat-ie gaat uitbarsten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.
niet alleen op feestjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat nummer doet het vooral goed op feestjes.
je laat een Dickpick maken ?quote:
de wereld vergaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
over Dickpics gesprokenquote:
panic. roep de hulpdienstenmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Wéér een diepe snee in m'n vinger erbij, wtf
Zelf mulatatie is nooit grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
het is in principe ook Palm-as als in verbrande Palmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat Canarische eiland heet vanaf heden ook Las As. Ipv Palmas.
Je spelling welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf mulatatie is nooit grappig
Was het een recent gekochte vliegenmepper?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard een vlieg dood gemept dat er een stuk van de vliegenmepper losliet.
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesjequote:
ik maak 'm nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Huehue?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesje
Wat staat hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij moest dat wel ff vertalen anders kun je de factuur niet op mijn portal indienen en krijg je geen korting meer op je tompoesje
Geloof dat je wat achterloopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gerrie and Buda sitting in a tree
alsof buda geen sidechick mag tinderen en gerrie geen side italiaan haar calzone mag laten zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat je wat achterloopt.
Waar een wil is is een weg waar geen wil is is de weg weg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof buda geen sidechick mag tinderen en gerrie geen side italiaan haar calzone mag laten zien
gun die mensen ook eens wat man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |