abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201726941
Hoi 8-)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201726951
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat zeg je mooi.

Ik zie het maar als een les dat ik beter moet leren luisteren naar m'n lijf. :+
Mind over matter is mooi, maar niet als het je lijf kost.
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201726965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726989
Goedemorgen *O* Niet heel veel meegelezen, maar AnneX :* en Lonaa :*

Trouwlocatie definitief gewijzigd. Nu kunnen we de rest ook gaan plannen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201726996
@Thinkk-Pinkk ik val wel vaker in "opruimen" als ik me matig voel, want kan inderdaad heel prettig zijn. Kleine projectjes. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726997
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
O+
pi_201726999
Oh deed ik het weer :') sorry
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201727188
Ik lees dan topic-aap.

pi_201727189
Marokkaanse honingcake met notenvulling gemaakt O+ straks maar snel de helft naar mijn ouders brengen anders eet ik het op :9
pi_201727201
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
pi_201727331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik lees dan topic-aap.

[ afbeelding ]
Ik ook!
Mooie spin @sigme O+
@Lonaa meisje, ik snap het en hopelijk kan je jezelf beetje terugvinden in de verplichte rust :*
@AnneX morgen neusdag ;( veel sterkte.. is het nu wel met algehele narcose dan?

@ mezelf: goeie nacht, voel me weer stukken beter *G* vandaag alleen een wasje, beetje piano pingelen en lezen en rondhangen O+
pi_201727390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
pi_201727444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef Blues het volgende:

[..]
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
pi_201727534
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:38:28 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727548
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201727612
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef sigme het volgende:
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
Kan je daar je bril niet even voor opzetten dan? Dat is wat ik doe.

En ik heb in mijn hoofd wat ze meestal niet naar mijn zin doen, dus daar kan ik ook bij nat platgekamd haar wel op letten. (Ze laten het eigenlijk altijd te lang onderaan de nek en bij de oren.)

Zo'n reserveringssysteem is fijn hè. Mijn kapper deed eerst vrij inlopen maar heeft met corona een online boekingssysteem gedaan en dat is zoveel handiger. Vroeger ging ik altijd 10 minuten voor openingstijd voor de deur staan, dan wist ik ook zeker dat ik meteen aan de beurt was :')
pi_201727711
Kappers zijn belangrijk :Y
@fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

twitter
pi_201727885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

[ twitter ]
Ik geloof dat de w in het Welsh ook een klinker is, dat zou moeten helpen. Alsnog kan ik het niet uitspreken :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:09:29 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201728147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Dit jaar of vorig jaar? :P
pi_201728203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
Volgens mij heb ik ergens opgevangen dat dat niet meer zomaar kan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201728323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Foto's!

2,5 doosje verkocht in de lunchpauze :D Alleen ook weer net zoveel uitgegeven in een van de winkels :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:08 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201728368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit jaar of vorig jaar? :P
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
pi_201728421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
Oooh joh!
Ik kan me wel voorstellen dat het bij mannen wat sneller er woest uitziet dan dan haha.

Ik ging 6 augustus 2020 voor het laatst :+ heb nu voor de 22e weer een afspraak staan!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:49 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201728720
Ik mag eind vd maand weer. Ben altijd na tien minuten weer klaar. Oren vrij, achter kort en bovenop stukje eraf. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')