Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je mooi.
Ik zie het maar als een les dat ik beter moet leren luisteren naar m'n lijf.
Mind over matter is mooi, maar niet als het je lijf kost.
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?
Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk.
Ik ook!quote:
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet.Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef Blues het volgende:
[..]
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
Kan je daar je bril niet even voor opzetten dan? Dat is wat ik doe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef sigme het volgende:
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.
Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet
En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed isIk zie niks dus het zal wel goed zijn.
Ik geloof dat de w in het Welsh ook een klinker is, dat zou moeten helpen. Alsnog kan ik het niet uitsprekenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Kappers zijn belangrijk
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?
Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier
Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie?
[ twitter ]
Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Kappers zijn belangrijk
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?
Dit jaar of vorig jaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus
Volgens mij heb ik ergens opgevangen dat dat niet meer zomaar kan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
Foto's!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uitquote:
Oooh joh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |