SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
kon je hem later niet meer claimen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Die gratis tompouce met m'n verjaardag heb ik ook gemist want de Hema was dicht.
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kon je hem later niet meer claimen?
wauw sneuquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.
Stomquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.
Zo te zien heeft hij de hele gevangenis in zijn broekzak.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis natuurlijk een psycho, volgens mij is ie wel de chaopo van Peru onderhand. Hij ziet er best goed uit, dure kleding enzo
https://www.nu.nl/289549/(...)l#coral_talk_wrapper
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij de hele gevangenis in zijn broekzak.
waarom denk je dat die hoog intelligent is?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.
Joran met de N van droplulquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
joramkansloos stuk ongedierte is dat zeg
Intelligent is niet het juiste woord, denk dat hij vrij laag zit daarmee, het is gewoon dat hij door zijn verdorvenheid en gebrek aan geweten makkelijk mee kan komen tussen andere zware criminelen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n celquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al sinds Koningsdag geen tompouce meer op geloof ik
quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in m'n bed onder m'n sprei. Maar besefte net dat er nog een tompouce in de koelkast ligt en daar heb ik nu stiekem zin in.
nou ja hij is gepakt. Dus mee met de criminelen gaat ook niet zo heel erg goed denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intelligent is niet het juiste woord, denk dat hij vrij laag zit daarmee, het is gewoon dat hij door zijn verdorvenheid en gebrek aan geweten makkelijk mee kan komen tussen andere zware criminelen.
maar 28 jaar gehadquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n cel
ja zal mij niets verbazenquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan kan ie er vast nog wel 1 pakken
Ziet eruit alsof hij zich wel vermaakt. Hoe dan?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n cel
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij is gepakt. Dus mee met de criminelen gaat ook niet zo heel erg goed denk ik.
ja vind dat echt zon walgelijk stuk ongedierte en dan dat er dan nog een vrouw is die met hem trouwt. HIj heeft 2 vrouwen vermoord
gekke mannen trekken vrouwen aan , bepaald soort vrouwenquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.
Hij ziet er gezonder uit dan ooit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij zich wel vermaakt. Hoe dan?
jammer welquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meestal de ietwat labiele borderliners met een moeilijke jeugdquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekke mannen trekken vrouwen aan , bepaald soort vrouwen
Yep, op ongekende hoogte blijkbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij ziet er gezonder uit dan ooit.
Dus die ligt er al een dag of 3?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was nog dezelfde tompouce als vanavond
Die waren uiteindelijk niet getrouwd dacht ik?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.
Zaterdag, zondag en maandag zijn voor zover ik weet 3 dagen?quote:
Zijn buurman in de cel is drugsmultimiljonair, die zal dat gevangenispersoneel af en toe wel een fruitschaal en een tochtige Maria toestoppen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, op ongekende hoogte blijkbaar.
denk dattie slimmer is dan dat de buitenwereld denkt/hij doet overkomen aan de buitenwereldquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja als je bij D-reizen werkt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterdag, zondag en maandag zijn voor zover ik weet 3 dagen?
Ja of vriendin dan, ontelbare vrouwen die gefascineerd zijn door seriemoordenaars, foutje in de hormoonhuishouding.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die waren uiteindelijk niet getrouwd dacht ik?
Laat mij ook gewoon eens een keertje mierenneukenquote:
Bundy was wel getrouwd. Vrouw nog even bevrucht ook dus die heeft nog een dochter rondlopen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vriendin dan, ontelbare vrouwen die gefascineerd zijn door seriemoordenaars, foutje in de hormoonhuishouding.
Als ik dit maak worden het nooit van die mooie rolletjes maar flikkeren ze uit elkaar als ik ze in dat ei doop.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/p/CU0O2ufo23N/?utm_medium=copy_link
@:bitterbal
@Haagsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd maar het ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit maak worden het nooit van die mooie rolletjes maar flikkeren ze uit elkaar als ik ze in dat ei doop.
Onkruid vergaat nietquote:
meer gif spuiten!quote:
Salut monsieur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:09 schreef crv het volgende:
Bnj
ur et au Rev
ir
![]()
Te druk op het moment
je wilt me vernietigen ?quote:
Ik geef alleen tips om van je onkruid af te komenquote:
Als ze maar van de kruidnoten en chocoladeletters afblijven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor de zwarte pieten discussie
mis de enige echte ZP smiliesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
....en ik wil niet racistisch klinkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
En met 'ze' bedoel ik 'mensen' en niet ZP want dat klinkt wel heel racistisch.
vorig jaar alquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ochjeezus Fok is ook verroetveegpietdt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:33 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig maarquote:
*overdag is ze een heel keurig meisje, maar 's nachts zet ze haar puntmuts op en is ze de grand wizard van de KKK van Ede*quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
....en ik wil niet racistisch klinken
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef dud0r het volgende:
Whitewashing dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ochjeezus Fok is ook verroetveegpietdt
stuur ze die gif, kijk of ze de hint snappen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Werk is bezig. Gisteren is er een nieuwe training beschikbaar gesteld, die verplicht is voor het eind van het jaar.
Vandaag om half acht een mailtje "Willen jullie actie ondernemen om te voorkomen dat je kwalificaties ontoereikend zijn?"
[ afbeelding ]
echt hequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
stuur ze die gif, kijk of ze de hint snappen?
Die suffe trainingen ook altijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Werk is bezig. Gisteren is er een nieuwe training beschikbaar gesteld, die verplicht is voor het eind van het jaar.
Vandaag om half acht een mailtje "Willen jullie actie ondernemen om te voorkomen dat je kwalificaties ontoereikend zijn?"
[ afbeelding ]
Da’s knap want die clown is toch al lang uitgefaseerd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige morgen. Weer 3:58 minder daglicht, we houden nauwelijks nog wat over.
Wel al even gewandeldHelaas begon het te regenen maar toen was ik al op de terugweg.
Ongeveer 96 % van de Amerikaanse kinderen kent Ronald McDonald.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s knap want die clown is toch al lang uitgefaseerd?
quote:Ronald McDonald made fewer appearances in 2016 due to the 2016 clown sightings. However, he now continues to appear at live events, and on social media.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
3 boterhammen en een banaan op en ik heb nog steeds honger
altijd tochquote:
ja hier schommelt het tussen 19 en 20 maar trek in de loop van de dag wel steeds meer kleding aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem ook nog niet aan gehad, was vanochtend nog 19 graden in huis.
nu niet,op 18 gezet gisteravond.. vanavond misschien even naar de 20quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna vakantieHeb je nog naar weerbericht gekeken?
Hier in de keet staat die aan.quote:
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
maar vergeet te zeggen heb nu ook nog balkon deur open
18 heb ik tegenwoordig als basis/nacht temperatuur staan. Had het vroeg op 16 maar dan moet die veel harder verwarmen als ik het 's avonds warm wil hebben dus dit is zuinigerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nu niet,op 18 gezet gisteravond.. vanavond misschien even naar de 20
hij is wel al vaker aangeslagen hoor, ook op die 18 graden
Ik heb mijn monstera met twee stokken vastgezet maar die begeven het een beetje onder het gewichtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef Ama het volgende:
Mijn plant kan het gewicht niet meer aan, nu moet ik langs de Praxis om stokken enz te halen.
Ik ga er 3 kopen en hopelijk helpt dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mijn monstera met twee stokken vastgezet maar die begeven het een beetje onder het gewicht
Definieer 'in de buurt'?quote:
Ja ok dat is wel redelijk uit de buurt inderdaadquote:
Maar ik moet wel want anders gaat mijn plant dood.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel redelijk uit de buurt inderdaad
Ik kreeg een halve TIA door dit te lezenquote:
Das niet helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg een halve TIA door dit te lezen
Kies welke je leuk vindtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet helemaal of helemaal niet?
Ik had laatst een nieuwe plant waar iets van witte vliegjes inzaten. Uiteindelijk maar weggegooidquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Bijna al mn planten leggen het loodje door de tripsHeb ze gister ergens mee behandeld, maar dat moet ik nog een paar keer herhalen denk ik.
quote:Stichting Sywert van Lienden verwijdert beloftes financiële transparantie
De non-profitstichting Hulptroepen Alliantie van Sywert van Lienden en Bernd Damme heeft de afgelopen maanden toezeggingen over financiële transparantie en verantwoording van de eigen site gehaald, meldt de Volkskrant. Voorheen schermde de stichting met een onafhankelijke audit, maar de daarbij genoemde accountants zeggen van niets te weten, schrijft de krant.
De stichting zei altijd zonder winstoogmerk mondkapjes te leveren, maar de drie oprichters bleken wel winst te hebben geboekt: ruim 28 miljoen euro. Of Hulptroepen Alliantie is gebruikt om zakelijke activiteiten te faciliteren, kan waarschijnlijk niet zonder onafhankelijke audit worden aangetoond.
Aanvankelijk stond er op de site: "De missie van onze stichting zullen we voortzetten en dat zal zoals we zijn begonnen op een non-profitbasis geschieden. Met financiële verantwoording." Dat is stilzwijgend aangepast naar "De missie van ons initiatief zullen we voortzetten." Ook een tweet van Van Lienden waarin hij zegt dat een accountant toezicht houdt op de inkomsten van de stichting is verwijderd.
De stichting zou worden opgedoekt, maar ook daar is geen sprake van. Hoeveel er in kas zit, is evenmin duidelijk. Stichtingen zijn niet verplicht om een onafhankelijke audit te laten uitvoeren. Wel moet het bestuur van de stichting, in dit geval Van Lienden en Damme, tekenen voor de jaarrekening en de stukken deponeren bij de Kamer van Koophandel. Dat is nog niet gebeurd, schrijft de Volkskrant.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-verwijdert-beloftes
Heb je mazzel dat niet al je planten onder zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst een nieuwe plant waar iets van witte vliegjes inzaten. Uiteindelijk maar weggegooid
Non-profit en dan 28 miljoen in je zak steken, dat jochie kan maar beter in een houtversnipperaar springen met zijn CDA hoofd.quote:
een Tia lijkt me eigenlijk nooit leukquote:
Hij stond al in quarantaine. Maar met alle huis-tuin-en-keuken middeltjes kwam ik er niet vanaf. Was best een mooie plant. Maar niet om de rest te besmetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat niet al je planten onder zitten
En als je moest kiezen tussen een Tia en met Gitte in de app zitten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een Tia lijkt me eigenlijk nooit leuk
Tiaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen een Tia en met Gitte in de app zitten?
Snuifje speed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
Na 3 koffie nog niet op gang aan het komen..
Hij had wel het hoofd om CDA politicus te worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Non-profit en dan 28 miljoen in je zak steken, dat jochie kan maar beter in een houtversnipperaar springen met zijn CDA hoofd.
Ja nee okequote:
gewoon lego planten nemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij stond al in quarantaine. Maar met alle huis-tuin-en-keuken middeltjes kwam ik er niet vanaf. Was best een mooie plant. Maar niet om de rest te besmetten.
heb je een foto van gitte?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen een Tia en met Gitte in de app zitten?
mja gewoon kut geslapen.quote:
Ja dit was een duidelijke, als je bij Sywertje nog niet zag dat hij een kuthoofd heeft dan heb je zelf een zwaar leven tot je laatste ademtochtje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had wel het hoofd om CDA politicus te worden.
Ai, sterkte...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja gewoon kut geslapen.
Gisteravond definitief bericht gehad over iets wat we de laatste weken al aan zagen komen mbt collega/kameraad. Maar als het bericht dan echt komt doet 't wel ff 'zeer'.
ja natuurlijk. Wat denkt die kut wel.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja gewoon kut geslapen.
Gisteravond definitief bericht gehad over iets wat we de laatste weken al aan zagen komen mbt collega/kameraad. Maar als het bericht dan echt komt doet 't wel ff 'zeer'.
Duikbootcaafquote:
1gehad. nog 2 te gaan hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, twee meetings gehad alweer. Nog een paar te gaan. Ik heb ze maar niet geteld
maar stiekem vind ze het ook wel wat anders zou ze er niet samen mee douchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega zat gisteren vrolijk te vertellen hoe ze soms met haar zoontje doucht en dat ze het dan ongemakkelijk vindt dat zijn ogen precies op de hoogte van haar poes zitten.
Echt, waarom vertel je dat soort dingen tegen collega's.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega zat gisteren vrolijk te vertellen hoe ze soms met haar zoontje doucht en dat ze het dan ongemakkelijk vindt dat zijn ogen precies op de hoogte van haar poes zitten.
in de hoop dat een collega zegt ik wil ook wel een keer met je douchen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze wil jouw penorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is een van mijn favoriete jeugdherinneringen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ze vertelde ook hoe hij soms naakt slaap en dan met zijn geval tegen haar been aanligt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar stiekem vind ze het ook wel wat anders zou ze er niet samen mee douchen
de muffe zure sloot van je ma?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favoriete jeugdherinneringen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde ook hoe hij soms naakt slaap en dan met zijn geval tegen haar been aanligt.
Veel teveel info dit
Al was het de laatste douche op aarde zou ik er nog niet met haar onder willen staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
in de hoop dat een collega zegt ik wil ook wel een keer met je douchen.
Hou nou opquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favoriete jeugdherinneringen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al was het de laatste douche op orde zou ik er nog niet met haar onder willen staan
that's fucked up, dude.quote:
zoekt gewoon bevestiging dat het ok is dat ze een klamme kut krijgt van bobby van 4.quote:
Je moet je aan zo'n tafel mannelijk profileren dan vertellen ze dit soort vriendinnenkwats niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze vertelde ook hoe hij soms naakt slaap en dan met zijn geval tegen haar been aanligt.
Veel teveel info dit
Ja, ik zat te denken aan mijn stamppot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je aan zo'n tafel mannelijk profileren dan vertellen ze dit soort vriendinnenkwats niet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zat te denken aan mijn stamppot.
Die waren op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Valt me nog mee dat het geen nichtje is.
quote:
Ja wie weet op wat voor ooghoogte je dan ineens zitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
goed moment voor gerrie dit [ afbeelding ]
*mompelt iets onsmakelijks met rookworst en jus refererend aan pedocollegaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zat te denken aan mijn stamppot.
weet niet hoe je zusje of je nichtje er uit ziet dus kan niet oordelen of ik met een van hun zou willen douchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het nog wel een verschil of het nichtje of zusje is.
Reken maar, net zo knap als ikzelf ben, knappe appelboom.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet hoe je zusje of je nichtje er uit ziet dus kan niet oordelen of ik met een van hun zou willen douchen
Kans is wel vrij groot dat het niet jouw zusje of nichtje is dan, dus dat maakt het al wat minder ongemakkelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet hoe je zusje of je nichtje er uit ziet dus kan niet oordelen of ik met een van hun zou willen douchen
Ik wil mijn stamppot niet in verband brengen met mijn collega eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*mompelt iets onsmakelijks met rookworst en jus refererend aan pedocollega
Ja wat jij vindt is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het nog wel een verschil of het nichtje of zusje is.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kans is wel vrij groot dat het niet jouw zusje of nichtje is dan, dus dat maakt het al wat minder ongemakkelijk
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken maar, net zo knap als ikzelf ben, knappe appelboom.
Dit zegt best veel over je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pics or it didnt happen.
en dan niet van die sneaky uit de heup geschoten foto's.
Verwijderd door de AIVDquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Maf. Hoorde m'n telefoon, dat ik een berichtje kreeg, maar toen ik hem pakte stond er niks
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was vast een berichtje van haar broertje dat ie wilde douchen
Dat arme zoontje zal wel van de andere kant worden doordat hij tegen bedroevende poes aan moest kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil mijn stamppot niet in verband brengen met mijn collega eigenlijk.
Vind haar sowieso een hoogst bedroevend iemand.
en je rookworst dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil mijn stamppot niet in verband brengen met mijn collega eigenlijk.
Vind haar sowieso een hoogst bedroevend iemand.
gelachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag Buda om samen te douchen dan.
Nee ik pak wel een zusje van jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hebben die ook een rookworst dan?quote:
Gewoon in de keukenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben die ook een rookworst dan?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben die ook een rookworst dan?
zou er niet van staan te kijken dat hij ergens een hemafrodiet heeft idd..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Metro aan het aanleggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het boren op kantoor.![]()
Misschien zijn ze wel een geheel nieuwe verdieping aan het maken of zo
Gezellig op de 5e verdiepingquote:
Een subway danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig op de 5e verdieping
Monorail danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel betere lunch dan die zuurkoolsoep die ze daar normaal bij haar hebbenquote:
ze zijn een indoor treinbaan aan het maken voor een kerstafdelingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steek het in brand, nu het nog kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zijn een indoor treinbaan aan het maken voor een kerstafdeling
voor dat programma van Andre van Duin?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zijn een indoor treinbaan aan het maken voor een kerstafdeling
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Steek het in brand, nu het nog kan
neuhquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor dat programma van Andre van Duin?
Niet zo boos kijken, jij bent de feestmod dus mag je alleen maar blijdschap verspreidenquote:
Af en toe ben ik als de 4e aflevering van american horror storiesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, jij bent de feestmod dus mag je alleen maar blijdschap verspreiden
quote:
quote:
omdat donnie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:02 schreef Karzai het volgende:
Waarom wil elke volkszanger ineens een liedje met Donnie?
Dat is vroegquote:
heb ik liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef Karzai het volgende:
Wel zin in kerstbrood met spijs en een dikke laag roomboter
In de vorm van een caviaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Monorail dan
Steekt er al rails uit het gebouw?
even keihard TYP TYP TYP DOENquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KEIHARD BELLEN WANT DAN HOORT DE HELE AFDELING JE EN WETEN ZE HOE DRUK JE BENT
Mijn toetsenbord is gehandicapt en ik kan niet zo hard typen op dit ding.quote:
Keihard speedmetal opzetten en zonder BH trampolinespringen voor zijn neus, dan leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met of zonder vleeskleurige bikini?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard speedmetal opzetten en zonder BH trampolinespringen voor zijn neus, dan leren ze het wel af.
Dat is wel weer jammer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is gehandicapt en ik kan niet zo hard typen op dit ding.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd met.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder vleeskleurige bikini?
Met en je insmeren met goedkope mosterd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder vleeskleurige bikini?
Ik denk dat ze expres toetsenbord met halve toetsen hebben neergezet op mijn plekquote:
quote:
Ik vind dit per seconde minder aantrekkelijk wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met en je insmeren met goedkope mosterd.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Iemand heeft seksende poppetjes op mijn banaan zitten tekenen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres toetsenbord met halve toetsen hebben neergezet op mijn plek
Dure mosterd een optie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit per seconde minder aantrekkelijk worden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moet deze erbij nemen dan
Alles voor de zwembandjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
vorige keer ok al in de regen naar zwembad. nu weer
je wordt daar toch al nat dus maakt weinig uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
vorige keer ok al in de regen naar zwembad. nu weer
Blubberbal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in griekenland weer wat kilotjes gepakt
Heb je je thigh gap nog?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou. korstje zit er nog wel strak omheen
huehuequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
je wordt daar toch al nat dus maakt weinig uit
je was okequote:
god is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, ik moet deze week nog bloed doneren
Even checkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal later nog es kijken maar geloof dat dat voorbij is
verkeerde account @Amaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
omg de iPhone 13 is ook in het roze
zie je toch niet in het hoesjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
omg de iPhone 13 is ook in het roze
tquote:
al heb ik een hoesje met doozichtige achterkant.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
di
[..]
t
ik heb een blauwe.. met blauw leren hoesje, maar die is ook al zwart omdat de verf losgelaten heeft
ik heb al jaren geen screenprotector meer..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al heb ik een hoesje met doozichtige achterkant.
ik vind het toch redlijk knap dat ik na 2,5 jaar nog steeds het eerste hoesje en eerste screenprotector er op heb
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dat ontgrendelen met gezichtsherkenning? Werkt dat? Lijkt me zo voor lul.
bij apple schijnt het goed te werken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dat ontgrendelen met gezichtsherkenning? Werkt dat? Lijkt me zo voor lul.
Ik vind het nu juist zo makkelijk betalen met de vingerafdruk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]werkt heel goed
werkt onder iOS beter dan dat van Windows 10
met windows 10 zit je als een of andere downie naar je toestel te staren.
Face ID werkt net zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist zo makkelijk betalen met de vingerafdruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |