SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
kon je hem later niet meer claimen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Die gratis tompouce met m'n verjaardag heb ik ook gemist want de Hema was dicht.
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kon je hem later niet meer claimen?
wauw sneuquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.
Stomquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg 10% korting op een artikel. 1 tompouce bestellen met korting kon niet.
Zo te zien heeft hij de hele gevangenis in zijn broekzak.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis natuurlijk een psycho, volgens mij is ie wel de chaopo van Peru onderhand. Hij ziet er best goed uit, dure kleding enzo
https://www.nu.nl/289549/(...)l#coral_talk_wrapper
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij de hele gevangenis in zijn broekzak.
waarom denk je dat die hoog intelligent is?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.
Joran met de N van droplulquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
joramkansloos stuk ongedierte is dat zeg
Intelligent is niet het juiste woord, denk dat hij vrij laag zit daarmee, het is gewoon dat hij door zijn verdorvenheid en gebrek aan geweten makkelijk mee kan komen tussen andere zware criminelen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die jongen is behalve psycho ook vrij hoog intelligent, zou een mooie serie kunnen zijn over 10 jaar hoe hij vanuit de bajes daar een heel chapter bestuurde.
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n celquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had al sinds Koningsdag geen tompouce meer op geloof ik
quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in m'n bed onder m'n sprei. Maar besefte net dat er nog een tompouce in de koelkast ligt en daar heb ik nu stiekem zin in.
nou ja hij is gepakt. Dus mee met de criminelen gaat ook niet zo heel erg goed denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intelligent is niet het juiste woord, denk dat hij vrij laag zit daarmee, het is gewoon dat hij door zijn verdorvenheid en gebrek aan geweten makkelijk mee kan komen tussen andere zware criminelen.
maar 28 jaar gehadquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n cel
ja zal mij niets verbazenquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan kan ie er vast nog wel 1 pakken
Ziet eruit alsof hij zich wel vermaakt. Hoe dan?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe je het schrijft is minder belangrijk zolang ie wegrot in z'n cel
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij is gepakt. Dus mee met de criminelen gaat ook niet zo heel erg goed denk ik.
ja vind dat echt zon walgelijk stuk ongedierte en dan dat er dan nog een vrouw is die met hem trouwt. HIj heeft 2 vrouwen vermoord
gekke mannen trekken vrouwen aan , bepaald soort vrouwenquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.
Hij ziet er gezonder uit dan ooit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij zich wel vermaakt. Hoe dan?
jammer welquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meestal de ietwat labiele borderliners met een moeilijke jeugdquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekke mannen trekken vrouwen aan , bepaald soort vrouwen
Yep, op ongekende hoogte blijkbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij ziet er gezonder uit dan ooit.
Dus die ligt er al een dag of 3?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was nog dezelfde tompouce als vanavond
Die waren uiteindelijk niet getrouwd dacht ik?quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg knettergekke vrouwen hoor, check die laatste vrouw van Charles Manson eens.
Zaterdag, zondag en maandag zijn voor zover ik weet 3 dagen?quote:
Zijn buurman in de cel is drugsmultimiljonair, die zal dat gevangenispersoneel af en toe wel een fruitschaal en een tochtige Maria toestoppen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, op ongekende hoogte blijkbaar.
denk dattie slimmer is dan dat de buitenwereld denkt/hij doet overkomen aan de buitenwereldquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja als je bij D-reizen werkt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterdag, zondag en maandag zijn voor zover ik weet 3 dagen?
Ja of vriendin dan, ontelbare vrouwen die gefascineerd zijn door seriemoordenaars, foutje in de hormoonhuishouding.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die waren uiteindelijk niet getrouwd dacht ik?
Laat mij ook gewoon eens een keertje mierenneukenquote:
Bundy was wel getrouwd. Vrouw nog even bevrucht ook dus die heeft nog een dochter rondlopen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vriendin dan, ontelbare vrouwen die gefascineerd zijn door seriemoordenaars, foutje in de hormoonhuishouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |