Foutloos.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
WOW ALWEER
En nu tegen de helden van Gibraltar.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
WOW ALWEER
En nu tegen de helden van Gibraltar.
Kan in theorie nog misgaan als je twee keer puntverlies hebt. Bovendien had ik liever Noorwegen door dan de Turkjes naar de plee offsquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Turkije is niet meer relevant voor Nederland, het gaat alleen om Noorwegen.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan in theorie nog misgaan als je twee keer puntverlies hebt. Bovendien had ik liever Noorwegen door dan de Turkjes naar de plee offs
Indekkengenot.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan in theorie nog misgaan als je twee keer puntverlies hebt. Bovendien had ik liever Noorwegen door dan de Turkjes naar de plee offs
Wat de fuckquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Turkije 1-2 90 + 7. De lange arm van Erdogan
Als je niet kan winnen van Montenegro heb je niets te zoeken op het WK.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan in theorie nog misgaan als je twee keer puntverlies hebt.
Lekker boeiend, zolang Nederland maar naar het WK gaat.quote:Bovendien had ik liever Noorwegen door dan de Turkjes naar de plee offs
Stukje J Willems.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kijk hem geforceerd breed lopen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |