SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
uur te lang iddquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het zelf lang genoeg in elk geval
Ik vind van 9 tot 17 al meer dan lang zat eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken tochquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel werken als je gewoon in loondienst bent heb je alleen jezelf mee, nergens goed voorquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken toch
Nou ja met pauzes erbij komt er dan wat tijd bij als je fulltime werkt. Maar mijn werkdag is officieel 7,75 uur, dus van half negen tot vijf zou dan voldoende zijn ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind van 9 tot 17 al meer dan lang zat eigenlijk
Nou, dat is dus letterlijk wat ik tegen haar heb gezegd.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken toch
Waarom doe je dan een uur langerquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja met pauzes erbij komt er dan wat tijd bij als je fulltime werkt. Maar mijn werkdag is officieel 7,75 uur, dus van half negen tot vijf zou dan voldoende zijn ja.
Ik begin om acht uur. Maar om half negen ga ik even douchen. En ik lunch ook weleens wat langer.quote:
Kun je niet gewoon om half 9 beginnen en om 9 uur douchenquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin om acht uur. Maar om half negen ga ik even douchen. En ik lunch ook weleens wat langer.
Zou wel kunnen, maar dit zit nu in mijn ritmequote:Op maandag 11 oktober 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon om half 9 beginnen en om 9 uur douchen
In Zoetermeer wonen die ook hoor, alleen niet zo massaalquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef mschol het volgende:
extra voordeel met verhuizen uit den haag: niet meer van die wappies die zonodig alles plat moeten leggen
je druk maken over hoe lang iemand anders werkt. Is er ook zo eentje.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel werken als je gewoon in loondienst bent heb je alleen jezelf mee, nergens goed voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus in Sweet Lake City ben je plaatsgenoot van de enige echte @Koen66quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef mschol het volgende:
extra voordeel met verhuizen uit den haag: niet meer van die wappies die zonodig alles plat moeten leggen
Wat is je geheim?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zojuist de beste pasta ooit gemaakt
In Zoetermeer gooien ze toch speakers in ondergrondse containers zodat er baby-geluiden uitkomen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Zoetermeer wonen die ook hoor, alleen niet zo massaal
En de af en toe passerende @DaMartquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plus in Sweet Lake City ben je plaatsgenoot van de enige echte @:Koen66
Ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de af en toe passerende @:DaMart
Ook zijn Facebook is stilquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokAl een poosje niet meer gezien helaas.
Kun je die zakjes hier kopen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://tasty.co/recipe/zesty-one-pot-shrimp-pasta
Nou ja beste pasta die ik ooit heb gemaakt
Hoop dat alles goed is met ‘mquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook zijn Facebook is stil
Chefbalquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zojuist de beste pasta ooit gemaakt
van dat recept?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die zakjes hier kopen?
Goeie combinatiequote:Op maandag 11 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van dat recept?
Nee ik heb maar wat bij elkaar gegooid.
De garnalen waren al knoflookgarnalen en heb ik er nog chilie flakes, basillicum, zout, peper en citroenschaafsel bij gedaan
Gewoon kroepoek doorheen mikken danquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie combinatie![]()
Ik zou alleen die garnalen niet lusten
Je bent nogal druk met die zest is het niet?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://tasty.co/recipe/zesty-one-pot-shrimp-pasta
Nou ja beste pasta die ik ooit heb gemaakt
mijn nieuwe dingquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent nogal druk met die zest is het niet?
Nee, sta nog de btw terug te vragen bij de Duitse Zoll na het boodschappen doenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lig je al?
Ja, ik moet niet te laat gaan
maar doorgaande wegen platleggen in zoetermeer is kansloosquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Zoetermeer wonen die ook hoor, alleen niet zo massaal
Nee dat is gesuikerdquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
maar het klopt niet.
Ik heb dit gekocht en dat gaat niet in et recept
https://www.ah.nl/product(...)r-oetker-citroenrasp
Hollander gespotquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, sta nog de btw terug te vragen bij de Duitse Zoll na het boodschappen doen
das wel bonuspunten ja..quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plus in Sweet Lake City ben je plaatsgenoot van de enige echte @:Koen66
Colombiaanse chick gewonnen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Best belangrijk veilingkje gewonnen voor een hefty 16 Euro. Nu nog Spaans leren![]()
in den haag gooien ze er vuurwerk inquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zoetermeer gooien ze toch speakers in ondergrondse containers zodat er baby-geluiden uitkomen.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele gefrituurde halve haan met friet op
Que si, que no? Sombreroquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Best belangrijk veilingkje gewonnen voor een hefty 16 Euro. Nu nog Spaans leren![]()
Doc @bitterbal wil wat van jequote:Op maandag 11 oktober 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een raar bultje op mijn bil![]()
Er is dus een kwaadaardige mug of iemand prikt mij in mijn slaap met rare dingen![]()
Nee, een boekquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Colombiaanse chick gewonnen?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pak ik dan ook gelijk @:datismijnmening
kan je niet wat missen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil graag al mijn billen en tepels houden.
hmm die hoef ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek die nog weggehaald moet worden.
Rechterbilquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die hoef ik niet![]()
waar zit die?
Waarom niet gewoon een citroen halen en raspen?quote:
dacht dat dt goed wasquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een citroen halen en raspen?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat dt goed was![]()
Vond al wat verdacht dat het bij de taartspullen stond
Ja vriendquote:
quote:
Mooi schipquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel een mooie. Om 0700 is het nog niet licht toch?
ms Artania van Phoenix Reisen was 21 september jl. het eerste cruiseschip met passagiers bij Cruise Port Rotterdam sinds 12 maart 2020. Morgen dinsdag 12 oktober meert ze weer aan om pl.m. 07:00 en vaart ca. 13:00 af. Ze is een mooi en modern schip. Daarnaast is ze ook luxueus. Artania heeft uitsluitend buitenhutten. Dat is best uniek. Lengte 231 meter, passagiers max. 1200. Welkom
O ja, zwemmen. Dat wilde ik ook weer gaan doen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
en om 1300 ben ik bij het zwembad dus kan hem ook nie zien vertrekken
Alsje online kaartje kan kopen heb je stok achter de deur :pquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zwemmen. Dat wilde ik ook weer gaan doen.
kleintjequote:Op maandag 11 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel een mooie. Om 0700 is het nog niet licht toch?
ms Artania van Phoenix Reisen was 21 september jl. het eerste cruiseschip met passagiers bij Cruise Port Rotterdam sinds 12 maart 2020. Morgen dinsdag 12 oktober meert ze weer aan om pl.m. 07:00 en vaart ca. 13:00 af. Ze is een mooi en modern schip. Daarnaast is ze ook luxueus. Artania heeft uitsluitend buitenhutten. Dat is best uniek. Lengte 231 meter, passagiers max. 1200. Welkom
Uitsluitend buitenhutten, dat is wel cool!quote:
Mja, er zijn maar weinig mogelijkheden voor ‘s avonds. Maar ik ga even kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsje online kaartje kan kopen heb je stok achter de deur :p
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitsluitend buitenhutten, dat is wel cool!
Donderdag komt er een nieuwe van de holland america lijn geloof ik voor het eerst. Die ligt nu in de maashaven als ik het goed heb.quote:
ah nicequote:Op maandag 11 oktober 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Donderdag komt er een nieuwe van de holland america lijn geloof ik voor het eerst. Die ligt nu in de maashaven als ik het goed heb.
Probeer ik ook al een maand te doenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zwemmen. Dat wilde ik ook weer gaan doen.
Ik ga NU boekenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probeer ik ook al een maand te doen
maar?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit boeken.
https://www.musisenstadstheater.nl/programma/jimmy-carr/4860
zelfde dag of waarom kan je die ander niet doen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook al kaartje gekocht voor Sarah Millican in Carré.
Ik heb al te veel uitgegeven deze maandquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde dag of waarom kan je die ander niet doen dan?
ah zoquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al te veel uitgegeven deze maand
Jaloers. Hier moet je bij drukte wachten tot er plek is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woensdag van 20.30 tot 22.00 uur. Dan is het banenzwemmen in het wedstrijdbad
Wel ruim de tijd. Bijf je dan ook 1.5 uur?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woensdag van 20.30 tot 22.00 uur. Dan is het banenzwemmen in het wedstrijdbad
Tofquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit boeken.
https://www.musisenstadstheater.nl/programma/jimmy-carr/4860
Ja. Vroeger zwom ik altijd twee uur baantjesquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel ruim de tijd. Bijf je dan ook 1.5 uur?
Heb je het welles gedaan?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel weer willen cruisen
Maar niet zolang er nog enige corona maatregel is
Netjes. na 45 min heb ik het wel gezienquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Vroeger zwom ik altijd twee uur baantjes![]()
Dus die anderhalf uur ga ik wel volmaken
keer of 10quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je het welles gedaan?
Wat maakt het dat je het nog een keer wil doen?
Ik wil een keer met de Queen Mary 2 naar New York. Maar dat is een nogal formeel schipquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel weer willen cruisen
Maar niet zolang er nog enige corona maatregel is
Altijd sjiek gekleed?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de Queen Mary 2 naar New York. Maar dat is een nogal formeel schip
Ben je dan wel constant in beweging?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjes. na 45 min heb ik het wel gezien
caribisch gebied, LA>Mexico, en diverse keren in Middelandse zeequote:Op maandag 11 oktober 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das best vaakWaar allemaal heen?
jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je dan wel constant in beweging?
meh ik hoef geen formeel poenerig gedoe, liever een cruise waar je de rust kan opzoeken maar ook kan feesten, en normaal gesproken ook gewoon kan eten in normale kledingquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de Queen Mary 2 naar New York. Maar dat is een nogal formeel schip
zal wel wat gekost hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
caribisch gebied, LA>Mexico, en diverse keren in Middelandse zee
das dan best te doen toch?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij het diner moet je in nette kleding en ze hebben ook wat gala-avonden
Maar dat schip is zo tofquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh ik hoef geen formeel poenerig gedoe, liever een cruise waar je de rust kan opzoeken maar ook kan feesten, en normaal gesproken ook gewoon kan eten in normale kleding
wat betekent dat?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat schip is zo tofDe laatste transatlantische liner
O jezus. Waarom.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook een Backstreetboys cruise. 2000 gillende dames op een schip
Geen ideequote:
1e cruise ooit die ik deed was met Celebrity, die was al aardig poenig en netjes en veel (vond ik toen nog) oude mensen voornamelijk. Zoiets als de Queen mary zou ik een paar dagen leuk vinden maar geen lange cruise zonder havensquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een schip dat gemaakt is om op snelheid te varen, zoals de stoomschepen tot de jaren zestig deden.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je dan wel constant in beweging?
Mja, die oversteek duurt vier dagen. Dus dat valt op zich wel mee. Southampton-New York.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e cruise ooit die ik deed was met Celebrity, die was al aardig poenig en netjes en veel (vond ik toen nog) oude mensen voornamelijk. Zoiets als de Queen mary zou ik een paar dagen leuk vinden maar geen lange cruise zonder havens
dat valt inderdaad mee, snel schip iddquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die oversteek duurt vier dagen. Dus dat valt op zich wel mee. Southampton-New York.
Je staartje kwispelt ineens op dubbele snelheid.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het doen. WIl die lamp al zo lang
ben de site aan het uitpluizen of die betrouwbaar is. geloof het welquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staartje kwispelt ineens op dubbele snelheid.
MAar is het niet allemaal veel te druk op elkaar? Bv bij zon zwembad?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:47 schreef Koen66 het volgende:
en waarom vind ik cruisen leuk @:bitterbal, de sfeer is goed, lekker eten, en elke dag een andere haven bekijken of een excursie pakken. Laatste keer dat de juniors nog meewillen zal geheid ook een cruise zijn, die vinden dat ook geweldig
Middelandse zee havens heb je meestal dat als je wakker wordt lig je al in de volgende haven, ff lekker ontbijten en dan aan land. Soms inderdaad 15:00 ofzo alweer vertrek, maar ook regelmatig na avondeten pasquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit een cruise gedaan. Wel een keer op zon grote ferry vanuit duitsland naar noorwegen.
Maar zoals je hier ziet met die van morgen. 0700 aankomst en dan 1300 weer vertrekken lijkt mij helemaal niks
Net zoals die reizen naar Newcastle. Nacht op de boot, paar uur door dat winkelcentrum rennen en weer een nacht terug.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nooit een cruise gedaan. Wel een keer op zon grote ferry vanuit duitsland naar noorwegen.
Maar zoals je hier ziet met die van morgen. 0700 aankomst en dan 1300 weer vertrekken lijkt mij helemaal niks
zijn altijd zoveel dingen tegelijkertijd bezig dat het nooit extreem druk is bij de zwembadenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MAar is het niet allemaal veel te druk op elkaar? Bv bij zon zwembad?
ja denk dat dat het zelfde is ja. Maar al lang geleden ook alweerquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die reizen naar Newcastle. Nacht op de boot, paar uur door dat winkelcentrum rennen en weer een nacht terug.
O, da’s best leuk hoor. Dan heb je van 9 tot 5 in Newcastle of Hull. Meer dan genoeg.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die reizen naar Newcastle. Nacht op de boot, paar uur door dat winkelcentrum rennen en weer een nacht terug.
Veel te kortquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s best leuk hoor. Dan heb je van 9 tot 5 in Newcastle of Hull. Meer dan genoeg.
Zou het opzich best wel willen proberen maar daar is het te duur voorquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:56 schreef mschol het volgende:
ik ben volgens mij alleen ooit op wat ferrys geweest, en dan waarschijnlijk max 2 uur ofzo![]()
cruises lijken mij echt helemaal niets..
https://9gag.com/gag/aeAXBNmquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het net leuk. Maar ik vind het varen op zich ook al tof
Mwah dat laatste klopt ook niet echt.. het is gewoon een boot die niks anders op en neer cruisedquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, waardeloos. Windkracht 8 en dronken rugbyers.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het net leuk. Maar ik vind het varen op zich ook al tof
Twee keer foutquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah dat laatste klopt ook niet echt.. het is gewoon een boot die niks anders op en neer cruiseden er zijn er meer die dat doen..
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, waardeloos. Windkracht 8 en dronken rugbyers.
Dit. Dan heb je net een rondje door het winkelcentrum gelopenquote:
Dat bedoel ik. het is 'gewoon' een cruise schip.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer fout
Ze wordt ook ingezet als cruiseschip in de winter.
Denk dat je een iets te geromantiseerd beeld hebt van het hele dingetjequote:En ze heeft een topsnelheid van 30 knopen. Cruiseschepen zitten rond de 23-25 knopen.
En daarmee is ze vergelijkbaar met de beroemde stoomliners.
Ik wilde al zeggen, die ferry's ruiken altijd naar zaad, kots en bierpoep naast de potquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen eens misbruik gemaakt van de rugbyclub?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen eens misbruik gemaakt van de rugbyclub?
Ik denk dat jij gewoon gelijk wil hebben, maar het dit keer niet hebtquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. het is 'gewoon' een cruise schip.
[..]
Denk dat je een iets te geromantiseerd beeld hebt van het hele dingetje
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, die ferry's ruiken altijd naar zaad, kots en bierpoep naast de pot
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Wat andere meiden van mijn groep daarentegen
Dan slaap ik gewoon op die boot.quote:
Dat lukte mij die nacht niet. En ik was 21 ofzo. Toen trok ik dat nog.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan slaap ik gewoon op die boot.
Lekker! Wel chocolade saus erbij makenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MET NUTELLA BUDA MET NUTELLA!!!!!1111!!
Ah de jeugdige jaren. Dat je gewoon een nacht kon door trekken zonder problemen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lukte mij die nacht niet. En ik was 21 ofzo. Toen trok ik dat nog.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de grote aftakeling is begonnenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah de jeugdige jaren. Dat je gewoon een nacht kon door trekken zonder problemen.
Dat zit er nu niet meer in
Die ken ik niet. Maar de laatste keer heb ik heel gezapig met wat medebejaarden aan een biertje zitten nippen. En om 22 uur was er geen kip meer te bekennenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ferry van Kiel naar Goteborg daar waait gewoon een walm van dronken seks achteraan
heb ik nooit gekundquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah de jeugdige jaren. Dat je gewoon een nacht kon door trekken zonder problemen.
Dat zit er nu niet meer in
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Die ferry naar Dover was wel leuk. Mooi uitzicht op de kliffen enzo.
Ik niet, maar m'n zus komt er weleens. Even opdracht geven.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een plus op een kwartier afstand
mijn pa is geweest in canada en die was er positief overquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het opzich best wel willen proberen maar daar is het te duur voor
Maa die doet er een uurtje over of zo?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Die ferry naar Dover was wel leuk. Mooi uitzicht op de kliffen enzo.
Nou ja is een paar jaar geleden maar die ferry zat toen vol met dronken Zweden en lelijke Amerikanen want tax free zuipen en dus kost een avondje doorzakken geen kleine middenklasser maar ik heb daar toch echt gekke dingen gezien, te gek eigenlijk dus ik denk dat er inmiddels andere regeltjes zijnquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar de laatste keer heb ik heel gezapig met wat medebejaarden aan een biertje zitten nippen. En om 22 uur was er geen kip meer te bekennen
eerst ijsberg ontmoeten, dan is ze vergelijkbaar met de beroemde bootquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarmee is ze vergelijkbaar met de beroemde stoomliners.
Mja, als je pech hebt zit je op zo’n ferry naar Nederland ook tussen de hooligans. Maar eigenlijk heb ik dat maar één keer gehad. En ik ben toch heel wat keertjes op en neer gevarenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is een paar jaar geleden maar die ferry zat toen vol met dronken Zweden en lelijke Amerikanen want tax free zuipen en dus kost een avondje doorzakken geen kleine middenklasser maar ik heb daar toch echt gekke dingen gezien, te gek eigenlijk dus ik denk dat er inmiddels andere regeltjes zijn
Ja dit was ook zo'n rare combinatie tussen brave ANWB gezinnetjes en openbare dronken gangbangs op een bootje dus lijkt me dat ze daar wel wat op gevonden hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je pech hebt zit je op zo’n ferry naar Nederland ook tussen de hooligans. Maar eigenlijk heb ik dat maar één keer gehad. En ik ben toch heel wat keertjes op en neer gevaren
Dat begon 12 jaar terug al bij mijquote:
Dit heeft hij niet letterlijk zo gezegd toch?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
"If Ivanka wasn't my daughter I would fuck her, she's so great, the greatest"
Dat is een plusquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een plus op een kwartier afstand
In plaats van fuck date maar dat is slechts een triviaal verschil toch?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit heeft hij niet letterlijk zo gezegd toch?
Ja, zo zat die quote idd in mijn hoofd.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van fuck date maar dat is slechts een triviaal verschil toch?
Die had volgens mij echt een incestueuze relatie met haar vader en kijk naar haar verwrongen leven, het is allemaal niet het meest beschaafde volk maar dat wisten we al.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo zat die quote idd in mijn hoofd.
Mja, raar om te zeggen over je dochter.
Die Robbert Maxwell scheen ook een oogje te hebben gehad op Ghislaine
Liever met poedersuikerquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt. Denk dat het voor veel mensen met geld geldt. Op een gegeven moment raken ze zo in de ban van hun eigen macht en opgeblazen ego dat ze denken overal mee weg te komenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had volgens mij echt een incestueuze relatie met haar vader en kijk naar haar verwrongen leven, het is allemaal niet het meest beschaafde volk maar dat wisten we al.
Heb hier alleen geen plus in de buurtquote:
Wat?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
ik moet weer een winterjas kopen. Pas die andere niet meer
Tot wat?quote:
Van schattig bitterballetje naar opgeblazen gehaktbal.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
#viesdikquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
ben je nog in de groei ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
nee was al vorig jaar zo. Maar het zijn voornamelijk de schoudersquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van schattig bitterballetje naar opgeblazen gehaktbal.
Ja, zijwaartsquote:
Smalle schouders zijn naast ogen een van de mooiste dingetjes die een vrouw kan hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was al vorig jaar zo. Maar het zijn voornamelijk de schouders
ja be niet meer zo smal nuquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smalle schouders zijn naast ogen een van de mooiste dingetjes die een vrouw kan hebben
ah slim jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe winterjas, maar wacht even tot na de operatie, heb nu al een maatje kleiner nodig maar misschien straks nog wel eentje
Ja de jas die ik nu heb is hartstikke fijn, maar die begint al groot te vallen en hij is flink verkleurd door de zonquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smalle schouders zijn naast ogen een van de mooiste dingetjes die een vrouw kan hebben
ja je bent ook teveel buitenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de jas die ik nu heb is hartstikke fijn, maar die begint al groot te vallen en hij is flink verkleurd door de zon
Volgende week toch?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe winterjas, maar wacht even tot na de operatie, heb nu al een maatje kleiner nodig maar misschien straks nog wel eentje
Maar die jas heb ik sinds april ofzo niet meer aangehadquote:
Bestel deze alvast danquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week maandag ja, als het dit keer wel doorgaat dan ...quote:
We duimenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week maandag ja, als het dit keer wel doorgaat dan ...
Ik ben geen gefrustreerde ambtenaar in een midlife crisis?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestel deze alvast dan![]()
https://versano.nl/shop/l(...)blauw-versano-peter/
koude billenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, krijg het al benauwd van die foto.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
waarom moet je dan een nieuwe?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk ook wel een nieuwe winterjas, maar dat ding wat ik heb is geweldig
en vergelijkbaar is/was volgens mij +200 euro ofzo
Buik in buda!!quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, krijg het al benauwd van die foto.
ja vind zon korte altijd veel te koudquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij altijd een lange jas voor de bitterbillen?
Heb je niet zo’n slaapzakjas die een tijdje in de mode waren?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind zon korte altijd veel te koud
Ook schijtirritant dat je de hele tijd je shirt in je broek moet vouwen als je zo'n jas aantrektquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, krijg het al benauwd van die foto.
nee had ik wel graag aangewild maar vond ik te lelijk dus niet gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je niet zo’n slaapzakjas die een tijdje in de mode waren?
Ik heb deze, 2 jaar terug echt als spoedaankoop gedaan 2 dagen voor vakantiequote:Op maandag 11 oktober 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk ook wel een nieuwe winterjas, maar dat ding wat ik heb is geweldig
en vergelijkbaar is/was volgens mij +200 euro ofzo
Lekker juist om op je te trekken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog nooit koude billen ervaren.
Ja bedoel bij me zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker juist om op je te trekken.
hij doet et nietquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbals nieuwe postuur[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbals nieuwe postuur[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah ja dat is niet goedquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
schouders laten water door bij een forse regenbui en mouwenuiteinden zijn helemaal versleten
Tits on legsquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbals nieuwe postuur
[ afbeelding ]
quote:
ik heb een timberland pro jas.. al minstens 5 jaar volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze, 2 jaar terug echt als spoedaankoop gedaan 2 dagen voor vakantieMaar is wel uitermate goed bevallen
Leuke jas.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze, 2 jaar terug echt als spoedaankoop gedaan 2 dagen voor vakantieMaar is wel uitermate goed bevallen
Dat heb jij elke avond lijkt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |