SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
uur te lang iddquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het zelf lang genoeg in elk geval
Ik vind van 9 tot 17 al meer dan lang zat eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken tochquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel werken als je gewoon in loondienst bent heb je alleen jezelf mee, nergens goed voorquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken toch
Nou ja met pauzes erbij komt er dan wat tijd bij als je fulltime werkt. Maar mijn werkdag is officieel 7,75 uur, dus van half negen tot vijf zou dan voldoende zijn ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind van 9 tot 17 al meer dan lang zat eigenlijk
Nou, dat is dus letterlijk wat ik tegen haar heb gezegd.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar probleem als ze zo lang wil werken toch
Waarom doe je dan een uur langerquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja met pauzes erbij komt er dan wat tijd bij als je fulltime werkt. Maar mijn werkdag is officieel 7,75 uur, dus van half negen tot vijf zou dan voldoende zijn ja.
Ik begin om acht uur. Maar om half negen ga ik even douchen. En ik lunch ook weleens wat langer.quote:
Kun je niet gewoon om half 9 beginnen en om 9 uur douchenquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin om acht uur. Maar om half negen ga ik even douchen. En ik lunch ook weleens wat langer.
Zou wel kunnen, maar dit zit nu in mijn ritmequote:Op maandag 11 oktober 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon om half 9 beginnen en om 9 uur douchen
In Zoetermeer wonen die ook hoor, alleen niet zo massaalquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef mschol het volgende:
extra voordeel met verhuizen uit den haag: niet meer van die wappies die zonodig alles plat moeten leggen
je druk maken over hoe lang iemand anders werkt. Is er ook zo eentje.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel werken als je gewoon in loondienst bent heb je alleen jezelf mee, nergens goed voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus in Sweet Lake City ben je plaatsgenoot van de enige echte @Koen66quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef mschol het volgende:
extra voordeel met verhuizen uit den haag: niet meer van die wappies die zonodig alles plat moeten leggen
Wat is je geheim?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zojuist de beste pasta ooit gemaakt
In Zoetermeer gooien ze toch speakers in ondergrondse containers zodat er baby-geluiden uitkomen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Zoetermeer wonen die ook hoor, alleen niet zo massaal
En de af en toe passerende @DaMartquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plus in Sweet Lake City ben je plaatsgenoot van de enige echte @:Koen66
Ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de af en toe passerende @:DaMart
Ook zijn Facebook is stilquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokAl een poosje niet meer gezien helaas.
Kun je die zakjes hier kopen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://tasty.co/recipe/zesty-one-pot-shrimp-pasta
Nou ja beste pasta die ik ooit heb gemaakt
Hoop dat alles goed is met ‘mquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook zijn Facebook is stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |