Voor mij hebben de reclames ook gezorgd dat ik geen lineaire tv kijk. Via nlziet kan ik terugkijken zonder reclames en voor series heb ik streamingdiensten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:24 schreef RedFever007 het volgende:
alleen wanneer er geen reclames zijn en ik er toevallig langszap. Dingen als kopen zonder kijken zijn niet te doen met reclame. Duurt 1,5 uur waarvan zeker 30 minuten reclame zijn. Dus die neem ik op en kijk later terug
HHB bijvoorbeeld kijk ik wel live, of als ik te laat ben, kijk direct terug.
Reclames tot in den treure kijken heeft lineaire TV vermoord voor mij
Je kijkt netflix via je 4g?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:51 schreef marc0871 het volgende:
Nee.
Ik stream nieuws, films en series van Netflix en internet, via mijn telefoon naar een 40" Samsung scherm.
Verder geen tv abo of digitenne of zo.
Verhuizing aangegrepen om alles behalve mijn mobiele abonnement de deur uit te doen.
Sterker: ik heb mijn prepaid ingeruild voor een abo, zodat ik de rest kon skippen.
Ja.quote:
Ah ik heb er ook weleens naar gekeken en gemeten en ik zit op tientallen gbs per dag en dat wordt iets teveel voor 4g.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja.
Die paar uur per dag kom ik wel door, met 8 gig per dag.
WIDM heeft uberhaupt geen reclames maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:40 schreef Herkauwer het volgende:
Nauwelijks, vooral sport. Alhoewel ik dat ook veelal live via youtube kijk. Verder neem ik wel bepaalde programma's op om zelf terug te kunnen kijken.
Als je bij Ziggo bijvoorbeeld Wie is de Mol opneemt kan je bij het terugkijken de reclames doorspoelen, dat kan niet bij terugkijken.
Verder niets lineair.
wow haha! Ik bedoelde expeditie robinsonquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WIDM heeft uberhaupt geen reclames maar ik snap je punt
klopt, dat is echt een drama om live te kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
wow haha! Ik bedoelde expeditie robinson
Je mist nog Disney+ en Ziggo Movies & Series (HBO).quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:29 schreef Donna het volgende:
We hebben Videoland, Netflix, Discovery+ en Amazon Prime.
Er zijn nog veel meer streamingsdiensten, maar die trekken me niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mist nog Disney+ en Ziggo Movies & Series (HBO).
Maar waarom zou je die allemaal tegelijk nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |