Ja en op deze manier kan je hem al helemaal nooit betalen de kloof tussen goed en top is veel te groot geworden. Ik heb dan wel mazzel gehad met oa Raul en Veron maar ik kan alleen Neymar betalen en Mbappe is nog 4 ton weg.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan Mbappe toch nooit betalen. Speel ik te weinig voor. Dus dan liever dat de 1% spelers heel duur zijn. En alles er onder goedkoop.
Ach jij speelt vrij veel geloof ik? En bent ook redelijk goed. Dan heb je die 400k in 2/3 weken binnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en op deze manier kan je hem al helemaal nooit betalen de kloof tussen goed en top is veel te groot geworden. Ik heb dan wel mazzel gehad met oa Raul en Veron maar ik kan alleen Neymar betalen en Mbappe is nog 4 ton weg.
Wat is vrij veel? Heb deze week 8 potjes gespeeld en ben klaar met spelen tot het weekend. Natuurlijk is het wel haalbaar maar dat komt ook door die 2 goede pulls heb je die niet dan duurt het een eeuwigheid voor je een Mbappe hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach jij speelt vrij veel geloof ik? En bent ook redelijk goed. Dan heb je die 400k in 2/3 weken binnen.
Ik vind het in ieder geval wel fijn dat ik goede spelers voor goedkoop kan halen. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk. Maar persoonlijk vind ik het wel prima zo.
Oh nee dan speel je niet heel veel als je maar 8 potjes gedaan hebt. Maar als je elke week WL doet gaat het vrij hard met je coins.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is vrij veel? Heb deze week 8 potjes gespeeld en ben klaar met spelen tot het weekend. Natuurlijk is het wel haalbaar maar dat komt ook door die 2 goede pulls heb je die niet dan duurt het een eeuwigheid voor je een Mbappe hebt.
Het was ook een vraag, maar toen ik het antwoord zag was het duidelijk ja. Vind 7 dagen echt te weinig, daar straf je iemand nauwelijkd mee. Maand zou dan beter zijn geweest, voor de gemiddelde speler is rank 1 rewards het alsnog dan waard geweest voor een weekje zonder rewards...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je definitieve ban? 7 dagen is toch niet echt definitief te noemen?![]()
Enige voordeel is wel dat het hele account onbereikbaar is, geen Webapp, geen Companion app etc.
Lijkt me niet dat ze daar voor kunnen bannen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:19 schreef papert het volgende:
Ik las op twitter dat je geen wins mag weggeven. Dat doe ik wel regelmatig, zeker met het nieuwe WL systeem. Als ik dan nog bijvoorbeeld 3 potjes over heb, maar de volgende rank niet meer kan halen, geef ik die na een eigen goal op. Kan je daar ook voor geband worden?
Doe ik ook ja. Kunnen ze wel makkelijk elimineren door die ene punt weg te halen bij een quit. Wat ik overigens niet leuk zou vinden. Vind het wel een prettig idee dat je zelfs 20x kan quitten en nog een leuke reward krijgt voor participatiequote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:19 schreef papert het volgende:
Ik las op twitter dat je geen wins mag weggeven. Dat doe ik wel regelmatig, zeker met het nieuwe WL systeem. Als ik dan nog bijvoorbeeld 3 potjes over heb, maar de volgende rank niet meer kan halen, geef ik die na een eigen goal op. Kan je daar ook voor geband worden?
Nope dat is net zo makkelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:18 schreef over_hedge het volgende:
Net die playoffs gedaan. Dacht dat het moeilijk zou worden. Maar gehaald met 1x verloren. WL is stuk moeilijker neem ik aan?
Oh nice. Dan ga ik het dit weekend wel ff proberenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope dat is net zo makkelijk
Lekkere pulls!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
Kreeg als Rivals rewards 1 x een jumbo premium gouden player pack en een rare electrum player pack.
IF szczesny
IF Chilwell
IF Ndombele
immobile
Niet gek voor een paar kleine packs
Allemaal untradable, maar toch, goed SBC fodder
Inmiddels zit ik in divisie 6 trouwens
Heb jij niet al 4x messi gehad in de laatste 3 jaar of zo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mochten mensen denken dat ik altijd pack luck heb, dat valt de laatste tijd wel mee. Gisteren deed ik die SBC voor het rare mega pack en de zilveren beesten ook voor een rare mega pack, uit beide kwam een 83. Uit mijn 100k packs van 500 goals en 500 assists kwam ook al niet veel bijzonders. Nog wel een walkout (Immobile) in de ene en in die andere Ginter (voordat hij IF was)
En een prima team ook nog eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tweede team van de knockout promo lijkt mij.
Geen Sinistera 😡quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En een prima team ook nog eens.
Beter dan team 1 op het eerste gezicht ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En een prima team ook nog eens.
Sowieso weinig er eredivisie spelers. Zat ook geen eredivisie spelers in de Totw van deze week.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:33 schreef leeroy het volgende:
Kruse is echt kk slecht, waar is Sinistera EA?
Dan kan je beter Kimpembe halen, linkt ook aan Kounde.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Donnarumma uit een preview pack, easy 66k.
Twijfel of ik achterin moet spelen met Militao en Kounde, met Ter Stegen als keeper. Of Militao inruilen voor Ramos en dan Donnarumma als keeper. Kan me haast niet voorstellen dat Donnarumma - Ramos zoveel beter zijn dan Ter Stegen - Militao
Ja, is ook 3 a 4x zo duurquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:40 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan kan je beter Kimpembe halen, linkt ook aan Kounde.
Je eerste bericht heb ik geen idee, maar dit klinkt als een kapotte controller. Zou kunnen dat je trigger niet goed registreert en dat de game de input krijgt dat de trigger niet langer (volledig) ingedrukt is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:51 schreef Maharski het volgende:
Ook lijkt het trouwens soms alsof midden in een sprint ineens de sprint blokkeert of zo. Dan gaat een speler ineens z'n snelheid inhouden terwijl je dat helemaal niet wilt.
Vooral bij Fifa21 had ik dat (die heb ik dan ook snel al niet meer gespeeld door dat soort irritante shit). In 22 is dat er wel meer uit geloof ik.
Maar kun je daar iets aan doen in de instellingen?
Ik ga het eens uitproberen. Thanks!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Je eerste bericht heb ik geen idee, maar dit klinkt als een kapotte controller. Zou kunnen dat je trigger niet goed registreert en dat de game de input krijgt dat de trigger niet langer (volledig) ingedrukt is.
Je kan in de instellingen geloof ik je sprint instellen als iets in de trand van 'analoog' en 'varierend', waarbij analoog gewoon aan/uit sprinten is, ofwel je speler sprint niet, of hij sprint op volle snelheid. Varierend is dan dat naar mate je trigger meer ingedrukt is, dat je speler sneller gaat. Misschien helpt het om analoog te gebruiken?
Ik speel met Ramos en Militao. Duo gewoon in ere hersteld. Ramos speelt geweldig. Loopt gewoon door tegenstanders heen lijkt het wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Donnarumma uit een preview pack, easy 66k.
Twijfel of ik achterin moet spelen met Militao en Kounde, met Ter Stegen als keeper. Of Militao inruilen voor Ramos en dan Donnarumma als keeper. Kan me haast niet voorstellen dat Donnarumma - Ramos zoveel beter zijn dan Ter Stegen - Militao
Okquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:30 schreef Dopekoe het volgende:
Als mijn spits Lewandowski ruim 10 schoten op doel heeft en daarvan 6 in de 16 1 op 1 tegen de keeper en de keeper houdt alles eruit. Ligt dat dan aan mijn afwerken of aan de achterlijk overpowered keeper? Keeper was Areola...
Heb van de wedstrijd een 15 min video opgeslagen, zal hem van de week ff uploaden en hier delen.
Echt niet normaal meer wat die keeper eruit haalde...
Verlies uiteindelijk met 1-0, enige wat hij beter deed dan ik was balbezit... 60 % tegenover de 40 % van mij.
Ik laat deze week (ben vrij) fifa ff lekker liggen en ga aan m'n backlog werken
Te beginnen met Deathloop, days gone ghost of tsushima
Dan vanaf donderdag age of empires 4 en dan vanaf een week daarna forza 5
Niet echt een bevredigend antwoord op de vraag....quote:
Ja wat wil je dan voor antwoord?quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Niet echt een bevredigend antwoord op de vraag....
Een antwoord op de vraag of jullie ook problemen met scoren hebben?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan voor antwoord?
Nee geen moeite mee gewoon niet finesse in de 16.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een antwoord op de vraag of jullie ook problemen met scoren hebben?
Een spits als Lewandowski moet toch juist vrij gemakkelijk moeten scoren?
Zijn de keepers overpowered if ligt het echt aan mijn afwerken?
Moet ik ergens rekening mee houden als ik wil scoren?
Hoe kan het dat ik ook zo vaak 1 op 1 naast schiet terwijl ik toch echt de goede kant op richt?
Zijn opeens meerdere vragen, maar allemaal dezelfde strekking als de initiële vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |