SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Treehut362 op 25-10-2021 15:51:23 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat singeltje heb ik gehad maar er was geen hoesje bij op het etiket stonden bloempjesquote:Op zondag 24 oktober 2021 05:14 schreef IxCalypso het volgende:
Dit nummer maakte me echt echt fan van Prince ooit long time ago![]()
SPOILER: The The - Uncertain Smile (Audio)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Treehut362 op 26-10-2021 13:43:51 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Bloemetjes, maskers, allemaal tofquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat singeltje heb ik gehad maar er was geen hoesje bij op het etiket stonden bloempjes
[ afbeelding ]
Voor jou.. eenmalig maar voor jou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
@:Ondeugend_is_woedend
Klopt, ik ben , net als gij
Owwww, eh, bedankt? Of komen jullie lekker hiero posten, met meer is gezelliger en ik mag niet meer daar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:08 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Voor jou.. eenmalig maar voor jou.
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of komen jullie lekker hiero posten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |