abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201880914
Gefeliciteerd met je dreumes, MaJo! Fijne dag! :)
pi_201880916
Gefeliciteerd MaJo en Aapie O+
  zondag 24 oktober 2021 @ 06:56:23 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201881004
Gefeliciteerd MaJo en Aapie!
Resistance is futile.
  zondag 24 oktober 2021 @ 08:08:29 #154
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201881110
Gefeliciteerd met Aapie!
pi_201881563
Gefeliciteerd met Aapie O+!
  zondag 24 oktober 2021 @ 11:05:07 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201882213
Hiep hiep hoera voor Aapie!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201882409
Gefeliciteerd @MaJo :*

Poffertje wil nog steeds niet fijn slapen. Ondertussen vraag ik me af of het deels aan mijn drager ligt dus we doen binnenkort eens een draagconsult.
Misschien is het ook gewoon 11-maanden slaapregressie. :{

Net voor haar 1e verjaardag loopt ze steeds meer. In bad bijvoorbeeld, omdat ze dan niet terug naar kruipen kan zonder kopje onder te gaan. *)
Of als een deftig dametje terwijl ze losjes mijn hand vastheeft. O+ O+
En rennend achter een loopkarretje. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201883169
@MaJo van harte gefeliciteerd met je dreumes!

Wat leuk dat ze steeds meer loopt PKM! Hopelijk gaat het slapen straks wel weer wat beter..
pi_201883273
Majo gefeliciteerd met je prachtige Aapie O+
pi_201885050
@MaJo van harte met je dreumes!
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 19:48:05 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201888641
Bedankt voor alle felicitaties! Wij hebben een fijne dag achter de rug. Aapie had fikse koorts (ruim 39 graden) dus hij was niet helemaal zichzelf maar hij deed het fantastisch voor een zieke baby dreumes. Hij is flink verwend met cadeautjes die hij grotendeels zelf uitpakte, at lekker een stuk taart (hij was te ziek om zelf met zijn handjes te eten, hij wilde alleen gevoerd worden) en heeft lekker zitten spelen met zijn nieuwe speelgoed.

En dan nu is daar het moment om door te schuiven naar de dreumesen, al blijf ik uiteraard hier gewoon meelezen O+ :W
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_201888704
Klinkt als een goede verjaardag, zelfs met een zieke Aapie. Beterschap voor hem! :*
pi_201888726
Mijn baby vindt aardappelpuree het allerlekkerste wat er is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') O+ :9
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:10:28 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_201888910
Van harte gefeliciteerd met je lieve Aapie, @MaJo! How time flies!

En lekker mee blijven lezen hoor, feitelijk zijn ze nog gewoon babies :7
disclaimer
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 20:14:16 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201888955
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:56 schreef Aure het volgende:
Mijn baby vindt aardappelpuree het allerlekkerste wat er is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') O+ :9
Haha heerlijk dit _O_

quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:10 schreef SQ het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je lieve Aapie, @:MaJo! How time flies!

En lekker mee blijven lezen hoor, feitelijk zijn ze nog gewoon babies :7
Dat is ook echt zo! Vooral vandaag was hij af en toe echt weer een hangbaby ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:49:20 #166
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201889588
Gefeliciteerd MaJo! *O*
pi_201890894
Gefeliciteerd MaJo!
  FOK!fossiel maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:44 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201895025
Ik had gisteren kraambezoek van een vriendin die haar bijna-peuter meenam. Met mijn goedkeuren want ik heb meerdere vrienden met (bijna) peuters en dat was nooit een probleem.

Maar dit jochie was een stukje... intenser. Pakte continue spullen waarmee onze dochter aan het spelen was af, die daar vervolgen niet zo goed tegen kon. Daarnaast was geen elektrisch apparaat of snoer veilig en gingen er meerdere glazen om. En ter afsluiting dook hij ook nog met een snoekduik op onze dochter (de peuter, de baby hebben we op zeer veilig afstand gehouden...) waardoor ze met haar hoofd tegen de vloer knalde.

Man man man... ik was ka-pot na het bezoek :')
Chick on a mission
  maandag 25 oktober 2021 @ 10:19:08 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201895126
Dat klinkt wel vrij vreselijk @Keroppi ! Het is de reden dat ik kinderen en juist met name peuters wel vrij lang geweerd heb bij kraambezoek, ook vanwege virussen trouwens. Vonden de moeders soms stom maar het gaf mij nogal veel rust.

Mijn baby maakt de halve dag geluid tegenwoordig. Blaast bellen, brrrr, fffffff, aa aa aa! Gezellig hoor O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201895412
Ik ben inderdaad ook niet zo gesteld op andere kinderen nu, haha. Vooral niet in de leeftijd van 1-4 jaar oud. Gisteren was het dochtertje van mijn nicht ook mee op kraamvisite, maar die is al ruim 6 jaar en weet heel goed dat ze rustig aan moet doen. Heeft heel lieflijk de voetjes van onze baby geaaid. Dat is helemaal prima.

Ik word wel een beetje gek van mijn neefjes (2,5 en 1). We hadden gisteren de verjaardag van de jongste en men, wat een druktemakers allebei. Niet vervelend, maar gewoon uit enthousiasme zoveel lawaai. Tel daarbij op dat mijn zwager en schoonzus een nogal klein huis hebben en we met 6 volwassenen en 3 kleine kinderen waren... Ik heb F. gelijk in de zak gedaan, zodat ze in ieder geval even niet aan alle prikkels blootgesteld hoefde te worden.
pi_201895775
Ja hi, even zonder bij te lezen. Elvie heeft een schimmelinfectie. Rode liezen, vagina, billen, fun times. We gebruiken sinds gisteren een antischimmelcreme, maar het wordt enkel slechter. Sudocreme en andere zinkzalf tolereert ze niet. Ik ga sowieso extra vaak verschonen en luchten erna.

De vraag, is nu bepanthen smeren wel een goed idee of juist even niet?

Lily heeft hetzelfde gehad en daar hebben we 1,5 jaar lang problemen mee gehad. Heilwol bleek ze allergisch voor, dus daar waag ik me niet aan. Zij kon ook niet tegen zinkzalf en dat heeft echt lang geduurd voor we daar achter waren. Die hebben we in haar huidplooitjes uiteindelijk enkel kunnen behandelen met talkpoeder, maar dat is best een beetje controversieel tegenwoordig.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel maandag 25 oktober 2021 @ 13:47:58 #172
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201897163
Geen expert hier maar als ik de ingrediënten van bepanthen en sudocreme naast elkaar leggen zitten er best grote verschillen tussen en Bepanthen bevat idd geen zink. Dus het proberen waard?

Wat me opviel is dat in beide zalven lanoline (van de tepelzalf) zit. Zou dat nog een optie zijn?

Van de kraamzorg heb ik ook ooit gehoord dat je maïzena in een hydrofiel washandje kon doen en dat dan a la talkpoeder kon aanbrengen. Nooit geprobeerd, maar misschien nog iets om even te researchen? EDIT: Lees net dat dit door meerdere bronnen wordt afgeraden!
Chick on a mission
pi_201897208
Lanoline is gelijk aan heilwol afaik, dus daar zou ik sowieso dan even mee uitkijken. In de wasbaar luiergroep op feestboek is kokosolie al een tijd de trend.
pi_201897480
Lanoline is natuurlijk wel anders dan wol. Ik kan het wel proberen. Ik zoek echt iets als barrière voor de huid. Kokosolie klinkt zo euhh, nat? Juist wat ik wil vermijden. Maar het is gewoon olie natuurlijk. Stomme schimmels..

En iemand ooit de kuur voor alles, moedermelk rechtstreeks uit de borst geprobeerd? :P
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201897584
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:48 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! Wij hebben een fijne dag achter de rug. Aapie had fikse koorts (ruim 39 graden) dus hij was niet helemaal zichzelf maar hij deed het fantastisch voor een zieke baby dreumes. Hij is flink verwend met cadeautjes die hij grotendeels zelf uitpakte, at lekker een stuk taart (hij was te ziek om zelf met zijn handjes te eten, hij wilde alleen gevoerd worden) en heeft lekker zitten spelen met zijn nieuwe speelgoed.

En dan nu is daar het moment om door te schuiven naar de dreumesen, al blijf ik uiteraard hier gewoon meelezen O+ :W
Gefeliciteerd! En heerlijk dat hij toch cadeautjes wilde uitpakken en taart wilde eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')