Tijd om te eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:50 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie Lenny serieus willen nemen aub? Hij doet heel erg zijn best.
@:lenny_leonard ik heb er wat van gezegd maat!
Net terug uit COR.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Sterfterecord in Rusland, hoestende Poetin: ‘Geen zorgen, ik ben niet ziek’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-ziek~ac0e23c7/
Jammer. @:lenny_leonard
Een nadeel van met jongere studenten borrelen makker. Zij kunnen gewoon de maandag borrelen en de dag daarna schadevrij opstaan, jij bent direct morsdood.quote:
@Oriente heeft dates op maandagavond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nadeel van met jongere studenten borrelen makker. Zij kunnen gewoon de maandag borrelen en de dag daarna schadevrij opstaan, jij bent direct morsdood.
Blijbaar klinkt als een makkelijke bevalling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente heeft dates op maandagavond.
Blijbaar is de maandagavond het helemaal tegenwoordig.
Ah, maandagavond is mijn minst favoriete avond van de week. Maar goed als je student bent is het allemaal anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente heeft dates op maandagavond.
Blijbaar is de maandagavond het helemaal tegenwoordig.
HIJ ZEGT NET DAT HET HALF 1 WORDT MAKKERquote:
Compleet nutteloos zijn is een vereiste om hier moderator te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet je met een moderator die niet kan lezen.
Compleet nutteloos
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga tosti's maken.
Nee, niet met spek, mosterd of boerenkaas enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |